,,Jo a ještě něco, tohle se zabavuje.'' vzal mi Harry mobil, vyšel ze dveří, které pro jistotu zamkl. Povzdechla jsem si a vydala se prohledávat dům, jestli nenajdu něco zajímavého.
Nejdřív jsem se vydala do Harryho ložnice a prohledala mu šuplíky. Docela jsem se vyděsila, když jsem našla kondomy, ale řekla jsem si, že je to normální, je to prostě chlap. Když jsem ani ve zbytku domu nenašla nic zajímavého, tak jsem si z mého pokoje přinesla notebook a našla si recept na lívance. Připravila jsem si suroviny a rozmíchala je v misce. Na pánev jsem si nakapala olej a nalila tam těsto. Nedošlo mi ale, že bych si měla otevřít okno, takže když jsem skončila, tak byla celá kuchyň začouzená. Otevřela jsem dveře do zahrady a vyšla ven.
Lehla jsem si do trávy a vdechla tu nádhernou vůni. Chvíli jsem ležela, ale pak jsem slyšela, jako kdyby někdo pískl. Nechala jsem to být, ale když se ten zvuk ozval znova, tak jsem zvedla hlavu. Viděla jsem partu asi tak tří kluků. Vstala jsem a došla k nim. ,,Ahoj, ty jseš tu nová ?'' zeptal se mě jeden z nich a já přikývla. ,,Co chcete ?'' zeptala jsem se a podezřívavě na ně koukala. ,,Ty bydlíš u Stylese ?'' koukali na mě. ,,Jo, jsem tu na 'převýchovu', ale stejně musí každý tušit, že mě převychovat nejde.'' zasmála jsem se a oni se mnou. ,,Líbíš se mi, mohli bychom si rozumět, jsem Louis, tohle je Nathan a ten druhý je Cody.'' představili se a já se usmála. ,,Jsem Kimberlee, ale můžete mi říkat Lee.''
Po asi půl hodině skvělé konverzace s kluky jsme se vydali do města. Dozvěděla jsem se, že jsou stejní jako já. Dělají průšvihy, kradou auta, utíkají policajtům atd. Skvěle jsme si rozuměli a mě svitla naděje, že bych mohla mít konečně kamarády. V Asii žádné kamarády nemám, nikdo se se mnou nebaví a každý mě zavrhne dřív, než mě stačí poznat. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem se stala tím, kým jsem dnes. Procházeli jsme se a kluci mi všechno ukazovali, musím říct, že Londýn je vážně nádherné město.
Nevím jak se to stalo, ale najednou jsme se ocitli v úzké uličce, která vedla do obrovského skladu. Kluci otevřeli velká vrata a nechali mě vejít dovnitř, samozřejmě jsem se ujistila, že jdou za mnou. Ve skladu byla tma, ale když se tam rozsvítilo, tak jsem se málem pozvracela. Všude po zemi se válely injekční stříkačky, bílý prášek a jiné podobné svinstvo. Bála jsem se, ale pokračovala jsem v chůzi. Prošli jsme i kolem jednoho místa, kde ležel kluk, který vypadal, že je mu tak 16 a měl zabodlou stříkačku v ruce, typovala jsem, že tam byl dřív heroin.
Když jsme se dostali z toho odporného místa, tak jsme dorazili k celkem slušně vypadajícímu baráčku. Louis odemkl a společně jsme šli nejspíš do jeho pokoje. ,,Vyděsilo tě to hodně ?'' zeptal se starostlivě a pohladil mě po rameni. Přikývla jsem a trochu se třásla. ,,To bude v pohodě, už se ti nic nestane.'' zašeptal a opatrně mě objal. ,,Tím bych si nebyl tak jistý.'' řekl Cody a já ucítila bolest na hlavě, pak už jsem viděla jen tmu.
.....................................................................................
Nevím, jak mě tohle napadlo, ale připadá mi to jako blbost.
Enjoy, like it and be happy...
ČTEŠ
Re-education || Harry Styles XPozastavenoX
FanfictionKimberlee Chevonne - Holka, která nezná meze a respekt je pro ní cizí slovo. Harry Styles- Egocentrický (což si o sobě nemyslí) soukromý učitel slušného chování, pro kterého je respekt to hlavní. Lee sice bydlí v Asii, ale svou vinnou se ocitne v Lo...