,,Zavři pusu zlato, ať ti tam nevletí moucha.'' promluvil na mě povýšeneckým tónem, nečekal, než něco udělám nebo řeknu a protáhl se kolem mě do domu. ,,Jasně, můžeš jít dovnitř.'' pronesla jsem ironicky, zaklapla dveře a šla ho hledat do útrob domu. Našla jsem ho rozvaleného na gauči, s nohama na stolku a ovladačem v ruce. ,,Ááá, tak už jsi tady...konečně.'' odfrkl si a zkoumavě si mě prohlédl. Rozhodla jsem se, že s tím namyšleným blbcem nebudu v jedné místnosti, tak jsem se vydala do kuchyně.
,,Když už tam jdeš, tak mi rovnou můžeš přinést pivo kotě.'' houkl na mě a já se zastavila v půlce kroku. Už jsem na něj chtěla zakřičet něco jako, ať si ho donese sám, ale s trochou více nadávek, když mě něco napadlo. ,,Jak chceš.'' špitla jsem si pro sebe a vytáhla z lednice pivo v plechovce. Rovnou jsem ho otevřela a šla k tomu rozmazlenýmu princátku. ,,No to-to trvalo.'' zívl si a natáhl ke mě ruku, abych mu tam vložila plechovku. Jenže já místo toho popošla za něj, otočila plechovku a její obsah mu vylila na hlavu.
,,Zbláznila ses ?'' zaječel na mě a utíkal si to nejspíš umýt. 'Teď je moje šance' pomyslela jsem si a z věšáku si vzala lehkou letní bundu. Navlékla jsem si ji a nazula si boty. Vyšla jsem ze dveří a nadechla se čerstvého vzduchu. Dnešní večer se budu bavit.
Harry's p.o.v.
Po dlouhém a náročném pracovním dni jsem konečně zastavoval auto před domem. V autě jsem si ještě přebral všechny věci a vzal si domů pár papírů, které doufám v klidu dodělám. Stál jsem u dveří a snažil se vytáhnout klíče z kapsy, protože jsem ale měl ruce plné, moc dobře to nešlo. Nakonec jsem to vzdal a alespoň zazvonil. Překvapilo mě, když mi otevřel Liam, ale nechal jsem to být, protože tuším, že bude Lee buďto zalezlá v pokoji nebo v obýváku. Když jsem ji ale nenašel ani na jednom místě, začínal jsem se bát. Po druhém zoufalém prohledání domu jsem se dostal za Liamem do obýváku. ,,Kde je Lee ?'' zeptal jsem se a on se předstíraně zamyslel a aby tomu dodal na efektu, poškrábal se na bradě. ,,Uhm...asi tak před čtyřma hodinama odešla, hned potom, co mi vylila plechovku piva na hlavu.'' zamračil se a já myslel, že ho na místě zabiju. 'Co já to mám za bratra ?' pomyslel jsem si a zakroutil nad ním hlavou.
,,A proč jsi jí jako nechal odejít ?'' lehce jsem zvýšil hlas. ,,No šel jsem si umýt hlavu a když jsem se vrátil, už tu nebyla.'' pronesl, jako kdyby byla situace úplně v pohodě. Nakrabatil jsem obočí a přemýšlel, kam by tak mohla jít 17-letá holka v Londýně. No jasně, že mi to hned nedošlo. Nasadil jsem si bundu, pověřil Liama hlídáním domu a vydal se prohlédavat vyhlášené Londýnské kluby.
-
Po asi půl hodině jsem dorazil k poslednímu mě známému klubu. U dveří stál vyhazovač, který si mě jen chvíli nedůvěřivě prohlížel, ale když jsem mu dal 30 liber, tak mě konečně pustil. Vstoupil jsem do klubu, kde na to, že bylo teprve jedenáct hodin dost žilo. Hudba duněla, skoro až trhala uši a parket byl narvaný, i když ještě aby ne, když to byl jeden z nejznámějších a nejlepších klubů.
Začal jsem se procpávat kolem lidí až k baru, abych se mohl alespoň trochu porozhlédnout. Překvapilo mě, když za barem míchala drinky moje kamarádka. ,,Ahoj Joy.'' pozdravil jsem jí a ona se na mě usmála. ,,Mohl bych si prosím tě stoupnout na bar ? Někoho hledám.'' zakřičel jsem na ní, když začala hrát až příliš hlasitá hudba, naštěstí mě slyšela a přikývla. Vyškrábal jsem se na bar a rozhlédl se kolem. To co jsem zahlédl mě dost překvapilo. Naneštěstí nepříjemně.
Kus ode mě totiž na menším stolku stála Lee, neměla tričko a tancovala tam nějakým oslizlým chlapům. Rychle jsem seskočil z baru, rozeběhl se davem a zrovna když si Lee chystala sundat podprsenku jsem jí sundal dolů. Vynesl jsem jí z klubu, což bylo dost těžké, jelikož kopala nohama a snažila se mě odstrčit. ,,Uklidni se.'' pustil jsem jí venku na zem a ona se na mě naštvaně podívala. Když poznala, kdo jsem, opile se usmála. ,,Ahoj Hazzulínko.'' dýchla mi do obličeje, nechápu, jak mohla na tom stole tancovat, vždyť se sotva udrží na nohou. Vzal jsem jí pod ramenem a pomohl jí se rozchodit.
Byli jsme tak v půli cesty, když se ode mě odtrhla a šla obejmout lampu se slovy 'Chci od toho medvídka Pú nějaký med'. Podařilo se mi jí odtrhnout a mohli jsme pokračovat v cestě. Zaradoval jsem se, když se mi jí úspěšně podařilo natlačit až ke vchodovým dveřím. Odemkl jsem a ona vešla. Těsně za dveřmi mě ale přitiskla na dveře a nalepila se na mě. ,,Víš že si hrozně sexy ?'' usmála se a já se jí pokusil odstrčit, ale měla navrch, což nechápu. ,,A ty víš, že jsi hrozně opilá ?'' konečně jsem jí odstrčil. ,,Liame, pojď mi s ní pomoct.'' zakřičel jsem směrem k obýváku, kde jsem předpokládal, že bude. Taky že byl a během chvíle přiběhl, podepřel jí z druhé strany a společně jsme jí dopomohli až do postele.
.........................................................................................................
Enjoy, like it and be happy.. :D
ČTEŠ
Re-education || Harry Styles XPozastavenoX
FanfictionKimberlee Chevonne - Holka, která nezná meze a respekt je pro ní cizí slovo. Harry Styles- Egocentrický (což si o sobě nemyslí) soukromý učitel slušného chování, pro kterého je respekt to hlavní. Lee sice bydlí v Asii, ale svou vinnou se ocitne v Lo...