11. Girlfriend ?!

65 10 0
                                    

Když jsem se ráno probudila, nikde jsem Harryho nemohla najít. Byla jsem i v suterénu, tam taky nebyl. Na stole v kuchyni jsem našla připravenou snídani. Wafle s čokoládou. Bylo to vážně výborné, ale zdálo se mi divné, že tu už Harry dávno necupitá. Slyšela jsem klíče v zámku a následné klapnutí dveří. Myslela jsem si, že je to on, ale když jsem se tam přišla podívat, stála tam nějaká holka. No co si budeme povídat, už od pohledu jsem odhadla, že bude dost namyšlená. 

,,Kdo jsi ?'' spustila na mě pisklavým hláskem, ze kterého až bolely uši

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kdo jsi ?'' spustila na mě pisklavým hláskem, ze kterého až bolely uši. ,,Hele, to já jsem tady ta, která se má právo ptát. Kdo jsi a kde jsi vzala klíče ?'' spustila jsem a ona jen pohodila vlasy. ,,Jsem Kendall, Hazzouškova přítelkyně.'' ten její hlas byl, jako kdyby vám někdo pustil rádio a to začalo naplno pištět. ,,Přítelkyně ?!'' zamrzla jsem, když jsem si uvědomila význam jejích slov. Ona se jen zašklebila a začala si sundavat ty její dvoumetrové podpatky. ,,Co tady děláš ?'' chytla jsem jí za rameno, čímž jsem jí zastavila. ,,Jdu za mým Hazzouškem.'' ta její přezdívka pro Harryho byla hrozná. Dobře přiznávám, já jsem mu taky říkala všelijak, ale to bylo ze srandy. Tahle paštika to myslí vážně. 

Nejspíš si všimla, že jí už nevěnuju pozornost, tak si sundala ty svoje jehly a vešla do domu. Vzpamatovala jsem se a rozešla se za ní. V půlce kroku jsem se ale zastavila, protože jsem slyšela dveře se znovu otevírat. Otočila jsem se a na prahu stála další holka, ale tahle už vypadala mnohem vlídněji.

 Otočila jsem se a na prahu stála další holka, ale tahle už vypadala mnohem vlídněji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ahoj, já jsem Gemma, Harryho sestra a přišla jsem tě zbavit toho pošuka.'' zářivě se usmála. ,,Jak víš, že je tady ?'' nechápala jsem, ale i přesto jsem jí pozvala dál. ,,Harry mi volal, prý mu psala, že dneska přijde, snažila jsem se dorazit dřív, než se sem vkrade, ale jak vidíš, nepovedlo se mi to.'' zasmála se a já s ní. Konečně normální člověk. ,,Jsem Kimberlee.'' chtěla jsem jí podat ruku, ale objala mě. Objetí jsem jí opětovala. ,,Kimberlee je moc dlouhý, nevadí, když ti budu říkat Kimmi ?'' odtáhla se ode mě a já přikývla. ,,Tak pojď, půjdeme se zbavit tý slepice.'' souhlasila jsem a tak jsme se společně vydali do obýváku, odkud se ozývalo snad to nejhorší prozpěvování co jsem kdy slyšela. 

,,Kendall ?!'' zařvala Gemma a jmenovaná se na nás otočila a překvapeně vykulila oči. ,,Jéé, ahoj Gemmo.'' pronesla nervózně. Zřejmě jí už došlo, že je v maléru. ,,Okamžitě mi vrať klíče a vypadni odtud.'' Kendall rychle přikývla a roztřeseně podala Gemm klíče. Musím přiznat, že teď bych se jí bála i já. Pak už se vše seběhlo rychle. Kendall se ani neobtěžovala nandat si ti její jehly a utekla odtud. Společně jsme se jejímu chování zasmály.

Zbytek večera jsme pak s Gemm dělaly ty obvyklé holčičí věci. Něco takového jsem zažila poprvé. Vždycky jsem na to koukala jen ve filmech. S mámou jsem tohle dělat nemohla a mezi mým kamarády byli jen samí kluci. ,,Myslím, že se dneska rodí velké přátelství.'' řekla Gemma zasněně, když už jsme leželi v posteli. Teda já ležela na zemi na matraci, protože jsem jí přemluvila, že bude spát v posteli. ,,Taky si to myslím.'' usmála jsem se a když začala Gemm klidně oddechovat, zavřela jsem oči i já.

....................................................................................................

Doufám, že se vám díl líbil :)

Enjoy, like it and be happy...

Re-education || Harry Styles XPozastavenoXKde žijí příběhy. Začni objevovat