2. New Home

139 16 0
                                    

Z letiště jsme jeli přibližně dvě hodiny a teď zastavujeme před jeho domem. Musím uznat, že to tady zatím nevypadá tak špatně. Byl to podobný dům, jako máme my, akorát vypadal více luxusně. Jak to tak vypadá, tak mu ten jeho byznys docela dost vynáší. Dům byl blízko parku, takže by tam mohla být dobrá zašívárna. 

Vystoupili jsme z auta a já se začala rozhlížet po okolí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vystoupili jsme z auta a já se začala rozhlížet po okolí. ,,Líbí ?'' zeptal se a potom co jsem se na něj otočila jsem si všimla, že když se usměje, tak se mu udělají ďolíčky. Opatrně jsem přikývla, ale hned na to jsem se zamračila, protože jsem nechtěla, aby si myslel, že na mě jeho velkým domem udělá dojem a budeme hned kamarádi. Upřímně si myslím, že my dva nikdy kamarádi ani nic podobného nebudeme.

Opět mi vzal kufr a vyšel přede mnou k domu, aby mohl odemknout. Už když otevřel vchodové dveře, tak jsem cítila úžasnou vůni vanilky. Zhluboka jsem se nadechla a převzala si od něj svůj kufr. ,,Tvůj pokoj je v podkroví. Vlastně není to tak úplně pokoj, protože budeš mít k dispozici celé patro, abys měla nějaké soukromí. Já mám ložnici v druhém patře, takže kdybys cokoliv potřebovala, tak budu buď tam a nebo někde v dolním patře.'' usmál se a já se vydala po schodech nahoru. ,,A ještě něco.'' zastavila jsem se v půlce kroku, když na mě promluvil. ,,Co ?'' povzdechla jsem si otráveně. ,,Choď s narovnanými zády.'' mrkl na mě, ale já ho jen vyfakovala. 

Po schodech jsem dolezla až nahoru a když jsem se konečně zastavila, tak jsem otevřela dokořán oči i pusu. Vypadalo to tam vážně nádherně. Hned jak jsem našla obří skříň jsem si tam začala skládat věci, což jsem měla hotovo tak za půl hodiny.

Převlékla jsem se do pohodlnějšího oblečení a šla pomalu po schodech dolů, protože jsem cítila známou vůni palačinek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Převlékla jsem se do pohodlnějšího oblečení a šla pomalu po schodech dolů, protože jsem cítila známou vůni palačinek. Když jsem byla v dolním patře, tak jsem po čichu našla kuchyň. Došla jsem tam, zrovna když Harry dodělával poslední palačinku. ,,Dáš si ?'' zeptal se, když se otočil. Přikývla jsem. ,,A kouzelné slůvko ?'' ušklíbl se a já jen protočila očima. ,,Prosím.'' zamumlala jsem a on mi pokynul, abych si sedla, protože mu asi došlo, že ze mě víc nevydoluje. 

Sedla jsem si a podala si nutellu. Namazala jsem si palačinku a rozplývala se nad tou božskou chutí. ,,Ehm...'' odkašlal si a já otevřela oči. ,,Chtěl bych s tebou probrat tvůj pobyt tady.'' pousmál se a já přikývla. ,,Budeš mě muset poslouchat na slovo. Můžeme být přátelé, ale jen pokud ke mě budeš mít respekt. Každý den budeš mít se mnou jednu hodinu etikety a protože si to tvoji rodiče přáli, tak k nám bude docházet učitel klavíru. Můj kamarád Niall.Pokud porušíš nějaké moje pravidlo nebo se ti něco nebudě líbit či se na něco budeš chtít zeptat, tak za mnou přijď. No, máš teď nějaké otázky ?'' domluvil a podíval se na mě. ,,Jo, ven chodit můžu že ?'' zeptala jsem se opatrně. ,,Jo, pokud neporušíš pravidla, nebo něco neprovedeš.'' chtěl mě pohladit po ruce, ale já ucukla. Stáhl ruku, zvedl se a odnesl talíře. Taky jsem vstala a odešla do pokoje, odkud jsem se následně odebrala do koupelny.

Pustila jsem si sprchu a pomalu pod ní vlezla. Oddechla jsem si, když jsem pocítila, že ze mě všechno spadlo. Vzala jsem do ruky šampon s vůní kokosu a vmasírovala si ho do vlasů. Pak jsem se ještě umyla sprchovým gelem s vůní mentolu a opláchla si vlasy. Vystoupila jsem ze sprchy a zabalila se do obrovského huňatého ručníku.

Ještě s ručníkem obmotaným okolo těla jsem sešla do dolního patra, hledala jsem Harryho. Našla jsem ho sedět na gauči v obýváku. Nevšiml si mě, tak jsem toho využila. Nadechla jsem se a nahlas zaječela. Lekl se, nadskočil a bouchl se hlavou o lampu. Začala jsem se hlasitě smát, až mě z toho po chvíli začalo bolet břicho. Když jsem si utřela slzy smíchu, všimla jsem si, že přede mnou stojí mračí se a má založené ruce na hrudi. ,,Omlouvám se, ale já prostě musela.'' podívala jsem se do země, abych vypadala, že mě to mrzí, ale v duchu jsem se pořád smála. ,,No dobře, pro tentokrát ti to prominu. Tak chtěla jsi něco ?'' zeptal se a já zakývala hlavou na souhlas. ,,Dal bys mi prosím nějaké tvé tričko na spaní ?'' zeptala jsem se a on se uchechtl, ale přikývl.

Šla jsem za ním k němu do pokoje a on vytáhl ze skříně tmavě zelené triko. Podal mi ho a já beze slov odešla. U sebe jsem si ho navlékla a pod něj jsem si vzala ještě kraťásky. Z batohu jsem si vytáhla notebook a pustila si Lvího krále. Možná na to nevypadám, ale miluju pohádky. Když film končil, tak už se mi pomalu zavíraly oči a já usnula.

.....................................................................................

Možná se vám může zdát, že se tam nic moc neděje, ale pár kapitol si počkejte a pak to teprve začne :D

Enjoy, like it and be happy...

Re-education || Harry Styles XPozastavenoXKde žijí příběhy. Začni objevovat