Otevřela jsem oči a okamžitě zakřičela, protože těsně nad mým obličejem byla Liamova hlava. Skoro jsem mu dala pěstí, jak jsem se lekla, ale dneska měl holt štěstí. ,,Co tady děláš ?'' vyprskla jsem na něj, ale hned se chytla za hlavu, hrozně mi třeštila. Blbá kocovina ! ,,Přišel jsem tě vzbudit Šípková Růženko.'' uculil se. Měla jsem takovou chuť mu o tu hlavu něco omlátit, aby se přestal tak debiln usmívat. ,,Kolik je hodin ?!'' zděsila jsem se, když řekl, že je už po dvanácté. Rychle jsem ze sebe shodila deku a vstala, jenže v tom mi došel jeden menší detail. Byla jsem jen ve spodním prádle. Okamžitě jsem popadla deku a rychle si jí obmotala okolo těla.
Koutkem oka jsem viděla, jak se Liam pochechtává, snažila jsem se to ignorovat. Když se ale začal plně smát, tak už jsem to nevydržela. ,,Neřehtej se tady jako kůň na speedu a radši mi řekni, kdo mě svlíknul !'' zakřičela jsem na něj. ,,Jasně, já ti to řeknu a ty Hazzu zabiješ.'' uchechtl se, ale když si uvědomil, co řekl, hned ztuhl. Naštvaně jsem zavrčela a potom, co jsem Liama dostrkala pryč z pokoje jsem se mohla konečně obléknout. Bohužel pro Harryho se moje nálada nezměnila a já se celá rozzuřená vydala dolů po schodech.
,,Harry ?!'' můj hlas se rozlehl po celém spodním patře. ,,Tady !'' ozvalo se z kuchyně a já tam nakráčela. Stál zrovna za pultem a vařil oběd, jen co mě uviděl, se mu místo úsměvu na tváři vytvaroval nechápavý výraz. ,,Děje se něco ?'' přistoupil ke mě a celou si mě prohlížel. ,,Jo děje...proč jsem se probudila skoro nahá ?'' vyprskla jsem mu do tváře a on se zarazil, ale pak se hned usmál. ,,Víš, nechtěl jsem, abys spala v pozvraceném oblečení.'' vysvětlil mi. ,,C-co ?'' rázem bylo moje naštvání pryč a já se za sebe začala stydět. ,,Co se v noci stalo ?'' posadila jsem se na židli a rukama se chytla za hlavu. Snažila jsem si vzpomenout. ,,No dobře, pokud to tak moc chceš vědět.'' ušklíbl se a vrátil se k hrnci. ,,Když jsem se vrátil z práce našel jsem tu jen Liama, který mi řekl, že po tom, co jsi na něj vylila plechovku s pivem jsi se vytratila.'' pokroutil nad tím hlavou, ale pokračoval. ,,Šel jsem tě teda hledat a když už jsem to vzdával, tak jsem tě našel v jednom klubu tancovat polonahou na stole.'' zadíval se mi hluboko do očí. Cítila jsem se provinile, což se mi ještě nikdy nestalo.
,,No, když jsem tě konečně dostal domů, přenesli jsme tě s Liamem do pokoje. Odtud jsi odběhla na záchod, ale naneštěstí jsi to nestihla. Musel jsem ti pak mýt hlavu a všechno oblečení bezpečně zlikvidovat.'' uchechtl se a já po něm střelila vražedným pohledem. ,,No nic, dneska ti začínají hodiny etikety, tak se připrav, budu tě učit správně stolovat.'' usmál se a já jen zběsile kroutila hlavou. ,,Nééé !'' zaúpěla jsem. ,,Ale ano.'' rozezněl se kuchyní Harryho chraplavý smích a já se pousmála.
-
,,Drž tu vidličku pořádně.'' napomenul mě Harry a já ho pod stolem kopla. Sykl a chytil se za poraněné místo. ,,Přestaň.'' zavrčel nepříjemně. Nevím, co mě to popadlo, ale měla jsem chuť ho provokovat. Vyplázla jsem na něj jazyk a ještě jednou ho kopla. Takhle to šlo dalších deset minut, dokud mu nedošla trpělivost a nebouchl pěstmi do stolu. ,,Už toho mám dost.'' zařval a odešel.
Teprve až teď jsem si uvědomila, co jsem vlastně provedla. On je na mě celou dobu hodný, je trpělivý a já mu dělám tohle. Udělala jsem to, co jsem si myslela, že neudělám. Zvedla jsem se a šla za ním do jeho ložnice. Šla jsem pomalu a poslouchala, jestli něco neuslyším, ale nic tam nebylo. Stanula jsem před dveřmi jeho ložnice a zaklepala. Nečekala jsem na odpověď a vešla. Seděl na posteli zády ke mě a nepravidelně dýchal. Musela jsem ho hodně naštvat. ,,Harry ?'' osmělila jsem se na něj promluvit. ,,Hm ? Přišla sis ještě kopnout ?! No tak pojď.'' vstal a přišel ke mě. Viděla jsem tu zlobu v jeho očích. Zelenou rohovku úplně pohltila černá. ,,Promiň.'' pípla jsem a objala ho.
...................................................................................
:D pardon :D
Enjoy, like it and be happy...
ČTEŠ
Re-education || Harry Styles XPozastavenoX
FanfictionKimberlee Chevonne - Holka, která nezná meze a respekt je pro ní cizí slovo. Harry Styles- Egocentrický (což si o sobě nemyslí) soukromý učitel slušného chování, pro kterého je respekt to hlavní. Lee sice bydlí v Asii, ale svou vinnou se ocitne v Lo...