Ráno jsem se vzbudila jako první, tak jsem toho využila a zalezla si do sprchy. Kapky vlažné vody příjemně osvěžily mou rozpálenou pokožku. Po krátké sprše jsem se ve spěchu oblékla a spěchala dolů na snídani, protože byla cítit snad přes celý dům a já moc chtěla zjistit, co za dobrotu to Harry připravil. Teprve až když jsem překročila práh kuchyně mi došlo že ta vůně byly tortilly s kuřecím masem. ,,Dobré ráno.'' pozdravila jsem ho a on se pousmál. ,,Dobré.'' opětoval a vyndal další talíř, na který naložil tři tortilly.
Ihned jsem se pustila do jídla a po pár minutách si jen slastně pomlaskávala, protože už jsem to všechno zdolala. Harry teprve snědl první a když se podíval na můj talíř vykulil oči a pak si poklepal prstem na čelo. Zasmála jsem se. Nechala jsem ho tam opět samotného a šla vzbudit Gemmu. Jemně jsem s ní třásla, ale to nezabíralo, nakonec jsem s ní drbla tak moc, že spadla z postele. Po dopadu se rychle posadila a na hlavě měla vrabčí hnízdo. Hrozně jsem se jí smála, za což na mě nejdřív házela nenávistné pohledy, ale pak vybuchla v obrovský záchvat smíchu, který snad ani nešel zastavit, protože když jsem ji dovedla do kuchyně, pořád se ještě pochechtávala.
Usadila jsem ji ke stolu, když uviděla jídlo, okamžitě jí sklaplo a pustila se do toho. ,,Hele Kimberlee, neviděla jsi moji peneženku ?'' zeptal se zničehonic Harry, ve tváři měl výraz zděšení, potom co jsem mu řekla, že ne. ,,Ta mrcha.'' zaklel. ,,Co se děje ?'' vložila se do toho Gemma. ,,Kendall mi nejspíš ukradla peněženku, měl jsem v ní tři kreditky.'' složila hlavu do dlaní a zoufale zaúpěl. ,,A víš, kde bydlí ?'' zeptala jsem se, v hlavě spřádajíc plán na záchranu Harryho peněz. ,,Jasně že jo, chodil jsem s ní, což stále nedokážu pochopit.'' uchechtl se. ,,Tak si pro tu peněženku dojdeme.'' rozhodla jsem, na což Harry jen přikývl.
-
Vypravili jsme se do domu Kendall hned po obědě, bohužel Gemma s námi nemohla, musela totiž do práce. Hned co jsme dorazili na místo, nestačila jsem se divit, Kendall musí být bohatá, co si budeme povídat, taky o tom svědčil její charakter, byla prostě rozmazlená. Vypadalo to spíš jako penzion nebo hotel než dům.
Zaklepala jsem na vstupní dveře. Po chvilce nám někdo otevřel, nebyla to Kendall, ale byla jí dost podobná. ,,Ahoj Kylie.'' pozdravil jí Harry s menším úsměvem, soudě podle jeho výrazu, tahle nebyla tak hrozná jako Kendall. ,,Kimberlee, tohle je Kylie, Kendallina sestra.'' představil nás Harry a ona se na mě usmála. ,,Zase ti ségra něco provedla ?'' pokroutila hlavou. ,,Jo, ukradla mi peněženku.'' zamračil se Harry, zdá se mi, že dokáže hrozně rychle měnit nálady. ,,Tak pojďte dál.'' odstoupila ode dveří a my prošli. ,,Je u sebe v pokoji.'' oznámila nám a pak už si šla po svém.
Vystoupali jsme po točitém schodišti a zastavili se před většími dveřmi, jako by vedli do dalšího domu, upřímně bych se ani nedivila. Hned po překročení prahu nás do uší uhodil snad ten nejhroznější druh hudby, pokud se tomu tak dalo ještě říkat. Už se nedivím, proč Kendall včera tak příšerně zpívala. Ležela na posteli a četla si nějaký časopis, jehož titulní strana vypadala jako ze seriálu My Little Pony. Jen co si nás všimla, teda spíš Harryho než mě radostně vypískla a vrhla se Harrymu kolem krku. ,,Hazzoušku, ty si za mnou přišel, hrozně se ti omlouvám, strašně moc tě miluju.'' Harryho znechucený obličej mě rozesmál, což přivolalo její pozornost. ,,Ale co tady dělá ta fuchtle ?'' zašklebila se a nalepila se víc na Harryho. ,,Tak hele ty zmalovaná nádhero, jestli mi takhle ještě někdy řekneš, zmaluju ti tu tvojí paštikovou držku tak, že už to ani žádnej plastickej chirurg nezachrání.'' vyprskla jsem na ní a ona si založila ruce v bok.
,,To jí takhle necháš se mnou mluvit ?'' otočila se na Harryho, kterému rudnul obličej, jak se snažil nesmát. ,,Víš, já tě ani nechci bránit, protože si to zasloužíš za to co jsi mi udělala a teď proč jsme přišli. Laskavě mi vrať mojí peněženku, kterou jsi mi vzala z domu !'' zakřičel na ní Harry. Docela jsem se ho lekla a tak jsem se trošku přikrčila. Kendall jen se strachem v očích nakráčela ke svojí mega kabelce a vyhrabala z ní Harryho peněženku. ,,Tak a my můžeme jít.'' usmál se na mě, už-už chtěl vyjít ze dveří, ale něco nebo spíš někdo ho zastavil. Odněkud se vynořila malá čivava a rafla Harryho do nohy. Řekla bych, že měla celkem ostré zuby, protože Harrymu málem vytryskly slzy.
Okamžitě jsem k němu spěchala, abych ho podchytla, aby nespadl. Stihla jsem to včas a pak už jsem ho jen odvlekla k autu, které mi přísahal, že dokáže řídit. Doma jsem ho okamžitě zatáhla do koupelny a šla si vyhrábnout lékárničku. Zvláštní, že už to tady pro mě začíná být víc doma než v mém opravdovém domě. Vrátila jsem se do koupelny, kde seděl Harry na vaně s nohou nataženou před sebou. Vyhrnula jsem mu nohavici a sykla. Měl to skoro až do masa prokouslé. ,,Teď to trošku štípne.'' varovala jsem ho. Přiložila jsem mu na ránu vatový tamponek s desinfekcí, zaúpěl z bolesti. ,,Promiň....Uhm, můžu mít otázku ?'' zeptala jsem se ho, zatímco jsem mu ránu pořádně ošetřila, namazila mastičkou a ovázala. ,,Jasně.'' usmál se na mě, nohu položil na podlahu a přisunul se ke mě. ,,Jak jste se s Kendall rozešly ?'' vypadalo to, že jsem ho překvapila. ,,No, víš chodil jsem s ní asi půl roku a potom, co jsem se jednou vrátil domů jsem jí nachytal s někým jiným v posteli. Okamžitě potom se mi omlouvala, ale já jí to neodpustil a ani nikdy neodpustím.'' vypadal zarputile, když to vyprávěl. ,,To je mi líto.'' pohladila jsem ho po ruce a on se na mě podíval. Skoro jsem se až v jeho očích ztratila. Trošku naklonil hlavu, jako by o něčem přemýšlel a po chvilce se začal přibližovat.
.............................................................................................................................................
Díl po trošku delší době :D Já to totiž vždycky chci napsat, ale pak to odložím a pak už je to moc dlouhá doba, takže to píšu ve spěchu.
Měla bych si ty díly předepisovat.
Enjoy, like it and be happy.
ČTEŠ
Re-education || Harry Styles XPozastavenoX
FanficKimberlee Chevonne - Holka, která nezná meze a respekt je pro ní cizí slovo. Harry Styles- Egocentrický (což si o sobě nemyslí) soukromý učitel slušného chování, pro kterého je respekt to hlavní. Lee sice bydlí v Asii, ale svou vinnou se ocitne v Lo...