5. Let her go

93 15 0
                                    

Louis's p.o.v.

,,Zbláznil ses ?'' zakřičel jsem na Codyho, když se mi Lee sesunula naprosto nevnímajíc do náruče. ,,Hele, chci si užít a ona je zrovna při ruce.'' zašklebí se a už se po ní natahuje, ale já mu stihnu vrazit pěstí. ,,Co děláš ?'' chytne se za nos a naštvaně na mě kouká. ,,Beru jí zpátky ke Stylesovi.'' odpovím a beru jí do náruče.

-

K jeho domu jsem se dostal celkem rychle, viděl jsem auto před domem, tak jsem se rozhodl zazvonit. Dveře se otevřely v pár vteřinách a v nich stál nasupený Styles, ale potom co viděl Lee bezvládně ležet v mém náručí, tak se mu obličej změnil na starostlivý. 

,,Co se stalo ?'' zeptal se, když jsme jí společně položily na gauč. ,,No, když jsme s kámošema procházeli kolem, tak jsme se s ní dali do řeči. Pak se s náma šla projít a Cody si usmyslel, že si s ní užije.'' vyklopil jsem na něj a on si jen povzdechl. Někam odešel a vrátil se se sklenicí vody, kterou jí celou vylil na tvář. Prudce se posadila, chvilku kašlala a pak se na nás nechápavě podívala. ,,Co se stalo ?'' zachraptěla a já jí všechno řekl. Pak mě ale Styles vyhnal, že si s ní potřebuje promluvit. 

Kimberlee's p.o.v.

Louis mi ještě před odchodem dal své číslo. Byla jsem za to ráda. Pak jsem ale musela jít za Harrym a asi všichni víme, co následovalo.

,,Jak sis to jako představovala ?'' řval na mě, zatímco já jen seděla se sklopeným pohledem na gauči. ,,Tohle jsme si teda nedomluvili, odteď už tě nepustím z domu a někdo tě bude chodit hlídat.'' sedl si vedle mě a dal hlavu do dlaní. ,,Víš jak jsem se o tebe bál ? Kdyby ti Louis nepomohl, tak už jsi třeba nemusela žít.'' dodal. ,,A proč ses o mě bál ? Vždyť jsem jen další pitomá holka, kterou musíš napravit ! Ale já ti něco řeknu, se mnou to nebudeš mít vůbec lehký.'' oplatila jsem mu stejným tónem a on mi dal facku. ,,Takový tón nestrpím Kimber.'' jen co tohle dořekl, tak jsem se rozeběhla do patra a tam společně s mými slzami dopadla na postel. Pláč však nebyl způsobený fackou, ale tím, jak mě oslovil. Tak mi mohl říkat vždy jen jeden člověk.

*Flashback*

,,Kimber pojď ke mě.'' zavolal na mě bráška a já k němu doběhla. ,,Co je Toby ?'' usmála jsem se a on mě strhl k sobě do náruče. Začal mě lechtat. Odjakživa to byla moje slabina a tak jsem se začala neskutečně nahlas smát. ,,Nech měěě.'' pištěla jsem a on mě po chvilce nechal.

,,Nezahrajem si na babu ?'' vyplázla jsem na něj jazyk a on přikývl. ,,Máš babu.'' vykřikla jsem a rozeběhla se k domu sousedů. Byla jsem v půlce silnice a slyšela pískot kol aut. V tu chvíli mě někdo odstrčil a já spadla na trávník. Podívala jsem se za sebe a když jsem viděla Tobyho bezvládné zakrvácené tělo pod koly aut, tak jsem se rozplakala.

*End Of Flashback*

Až po dlouhé době jsem si uvědomila, že to byla moje vina, kdybych se tenkrát rozhlídla, mohl by tady Toby ještě být a já bych stále byla ta sladká holčička.

....................................................................

Enjoy, like it and be happy

Re-education || Harry Styles XPozastavenoXKde žijí příběhy. Začni objevovat