Nechala jsem své slzy vsakovat do polštáře a vzlykala, když jsem vzpomínala na brášku. Ozvalo se zaklepání, ale já byla ztracená ve svých myšlenkách. Teprve až když jsem ucítila dotek na mých zádech jsem procitla. ,,Jdi pryč.'' popotáhla jsem a snažila se setřást jeho ruku. ,,Nikam nejdu.'' odvětil a já se na něj přes slznou stěnu v mých očích podívala. ,,Promiň za tu facku, já jsem se prostě neudržel, protože jsi mě naštvala, tak už neplač.'' pousmál se a pohladil mě po vlasech. ,,Ale já nebrečím kvůli tomu.'' popotáhla jsem a on se na mě nechápavě podíval. ,,Tak kvůli čemu teda ?'' zeptal se. ,,To je moje věc.'' odsunula jsem se od něj a on si povzdechl.
,,Dáš si něco k jídlu ?'' zeptal se a já přikývla. ,,Tak pojď.'' nabídl mi ruku, abych se snadněji zvedla. Nedůvěřivě jsem se na tu ruku zadívala, ale nakonec jsem do ní zahákla svou, zapřela se a vstala. ,,Co máš nejraději ?'' podíval se na mě, když jsme scházeli schody. ,,Ehm...asi čínu.'' váhavě jsem odpověděla a on se pousmál. ,,Dobře, bude teda čína.'' sešli jsme schody a zamířili do kuchyně. Harry začal chystat čínu a já si sedla na barovou židličku.
Po půl hodině, kdy jsme byli oba ticho přede mě Harry postavil talíř s výborně vypadajícím jídlem. Ihned jsem se do toho pustila. ,,Jez pomalu.'' napomenul mě Harry. Protočila jsem očima, ale přece jen jsem už jedla pomalu. ,,Bylo to výborné.'' překvapeně se na mě podíval, asi proto, že to bylo poprvé, co jsem z pusy nevypustila něco záporného. ,,Děkuju.'' usmál se a sklidil talíře ze stolu.
,,Nechceš se podívat na film ?'' zavedl mě do obýváku, kde jsme si společně sedli na sedačku. ,,Tak dobře.'' souhlasila jsem. Když se ale na obrazovce televize objevil nápis Hory mají oči, vytřeštila jsem svoje oči. ,,Neřekl jsi, že se budeme dívat na horor.'' letmo jsem na něj koukla a on jen zakroutil hlavou. ,,Bojíš se ?'' zasmál se a já se zamračila. ,,Neboj, ochráním tě.'' zašklebil se a já si odfrkla.
.....................................................................
Enjoy, like it and be happy :D
ČTEŠ
Re-education || Harry Styles XPozastavenoX
FanfictionKimberlee Chevonne - Holka, která nezná meze a respekt je pro ní cizí slovo. Harry Styles- Egocentrický (což si o sobě nemyslí) soukromý učitel slušného chování, pro kterého je respekt to hlavní. Lee sice bydlí v Asii, ale svou vinnou se ocitne v Lo...