High Five!/ jedna trapná story k ponaučení

4.7K 444 111
                                    

Takže zdarec, mí věrní divnoslovoholici! Dneska se nepřesuneme do trochu šáhlého

dobře trochu hodně šáhlého

světa Lisi, Jou a Amandy, ale povíme si jednu trapnou historku přímo z mého trochu šáhlého

no dobře, trochu hodně šáhlého

žití.

*jásot davu*

*ehm ehm*

Připravte si kapesníčky, ať si můžete dle libosti pobrečet nad mou blbostí. Takže...jo a poslední věc: Nejezte u toho. Mohly by jste si poprskat monitor.

 Jednoho studenějšího dne, kdy jsem již tradičně vypadala jako lachtan (protože neforemné zimní bundy, že ano,) jsem se vydala do drogérie. Jen, co jsem se z té budovy plné žiletek, vůní, skoro spouštějící krev z nosu a předražených balzámů na rty vylezla, na rohu se objevila má spolužačka. Ty její blonďaté dlouhé vlasy bych nepřehlédla asi nikde. 

,,Brunhildo!" křikla jsem.
(Ne, nebudu uvádět její pravé jméno #osobniudajevole)

Obdařila mě úsměvem a zapředly jsem dlouhý rozhovor o ničem. Znáte to, takové to, když se snažíte sec vám slovní zásoba stačí, vyhnout trapnému momentu ticha. Dařilo se mi to. Jak? Jsem v tom docela zběhlá.

Ne kecám, nejsem. Jen mám ukrutný štěstí.
Postupně jsem plnila všechny body.

Vzhledem k tomu, že tohle se stává asi skoro každému, mám tady takový seznam situací a otázek, které do předehry trapného ticha patří, a které ho oddálí. A to že u vás vznikají trapná ticha přece není kůl, ne?
Záchranné body aneb ptej se:

1) Jak se máš? (První, reflexní otázka. A s odpovědí člověka se musíš vypořádat.)
Pokud odpoví: ,,Dobrý," můžeš říct: ,,Dobrý je za tři." ,,Dobrý jako Vánoce nebo Dobrý jako růžičková kapusta?" nebo něco v tom smyslu. Musíte si ustanovit, jak chcete působit. Většina z nás asi vtipně, a věřte, to je to nejtěžší.

Já sama jsem vtipná asi jako tykev, takže chápu váš struggle.

2) Co škola? (Bacha, někteří lidé jsou na ni silně alergičtí, stejně tak jako některé Directionerky na JB.)

3) A co dělá ségra? Ještě jste se neporvaly? (Sourozenci. Pokud má malého ročního caparta, máte vystaráno. Bude mluvit hodně. Pokud sourozence na vysoké, bude mluvit o tom, jak se místo učení opijí. Pokud ho nemá, jste v loji.)

4) A co basket? Měli jste teď o víkendu zápasy? A co to soustředění? (Není nic vděčnějšího než koníčky. Pokud toho člověka ale moc neznáte a ani si nejste moc blízcí, tenhle bod vám nejspíš k ničemu nebude.)

5) Pěknej mobil! (Je to smutné, ale často bude mít v ruce mobil, tak na něj zaveďte řeč. Alespoň k něčemu jsou ti malí poslové pekla dobří.)

6) Vidělas to video s tím namakaným deváťákem? (Kluci? To už ale zvažte toho člověka, situaci. Pokud víte, že se rozešla s přítelem, není to nejvhodnější.)

7) To video od Hoggyho jsi viděla? (YouTube. Instagram. Facebook. Je toho fůra. Tak se kurva snaž.)

8) Počasí (A tady už se vážně začínáte potit.)

9) Jídlo (To máte prostě hlad.)

10) Bavte se o někom, koho oba znáte. Pomlouvání není dobré, ale když vám to zachrání krk...

A takhle to pokračuje...

a až se dostanete na bod 1245762762644676262 - Politika, a jste v koncích. Je mi líto, ale už jen pár vteřin a

GAME OVER

...já jsme se do tohohle bodu ještě nedostala, takže YES! (Spíš jsem se dřív dostala do trapného ticha...ach jo.)

Tak jsme se malinko zakecaly. Pokračujme...

A já jsme si celou dobou prohlížela její čepici (Takový ty strašně kůl s napisama: SWAG, BOY, BITCH, atd.)  na které měla velkým písmem napsáno: HIGH FIVE! Moc dobře jsem věděla, že když tohle řeknete, druhý si s vámi plácne. A taky že HIGH FIVE je něco jako VYSOKÁ PĚTKA. Ale význam slova, jsem fakt nepobírala. Tak jsme se jen nadechla a řekla:

,,Hele Brunhildo, já vím, že budu trapná, ale co znamená HighFive?"

Brunhilda dostala výtlem, že kolem nás uletěli holubi a já měla chuť se propadnout. ,,Ty to vážně nevíš?"

Dává mi to sežrat ještě teď.

A to je celá story. Kapesníšky schovat.
Kousky snídaně očistit z monitoru.
Já vás varovala.

 Ponaučení zní, když něco fakt nutně nepotřebujete vědět a víte, že by jste se tím mohli ztrapnit, držte jazyk za zuby. - V případě neznalosti tohoto teen jazyka.

___________________________________________________________________________

Co tedy znamená High Five? Plácnutí. Takže jsem to vlastně "věděla" chápete? Grr. Jsem myslela, že to má nějaký hlubší význam.

Achjooo.

Odborníkem na HighFive se stanete díky Barneymu Stinsonovi z HIMYM. Protože jeho Odplacák, Placák,... bože :D
Takže zhlédnout Jak jsem poznal vaši matku, všichni, povinně.

Já osobně mám raději počeštělou verzi - Placák :D je prostě nejvíc.

Dokonce i existují různé typy, ale proč si tím zatěžovat mozkovou kapacitu...

___________________________________________________________________

Takže OMG!!! 2.2 K přečtení?!?! Děláte si prdel?!?

Děkuju. Buďte nadále tak úžasně zaswagovaní a ahoj u další kapitoly :)

Vaše Meribelka

Jak být kůl || Teen slovníkKde žijí příběhy. Začni objevovat