Jak Být Kůl na Vánoce|| Let it snow, let it snow,... 2/3

1.3K 158 22
                                    

,,Né-seem vám ců-kroo-ví,
póslóuchéejte,
né, že to zase, dó Štědrého dne,
 sé-žee-ree-tee.

Má-slo je pěkně drahý,
pér-níčky se nám spálí,
Marmé-láda došla,
sněd-la ji teta Božka.

A má zas o kilo
naavíc,"

 Naprosto přesně ve vzpomínkách slyším tuhle Lisinu písničku. Tahle vzpomínka je v takovém třpytivém, růžovém, tekutém...věci. Nebo spíše hmotě... Něco jako kdyby vyráběly kontaktní  čočky z jednorožčích slin. Bylo by to dost hustý i na zamilovaný vidění, nejen na zírání do pěkných vzpomínek. Už by se neříkalo: "Dívat se na svět přes růžové brýle", ale "Vidět svět skrze jednorožčí sliny." Páni. A zní to i poeticky.

Flááááááááshback (pohled do minulosti)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

,,Tak..co budeme dělat?" prohodí jen tak mimoděk Lisi a svalí se mi na postel. Zaboří obličej do mého růžového polštářku tak silně, že to vypadá, jakoby si chtěla hrát na pštrosa.
,,Nevím. Co navrhuješ?" 
Trochu se bojím, že navrhne již zmíněnou hru na pštrosy.
,,Mohla by jsi mě naučit..jak balit kluky!" vyhrkne a s trhnutím zahodí polštářek a skočí na mě. Já takový výbuch nadšení nečekám a ani z opačného konce postele nestihnu uskočit, takže mě Lisi doslova zavalí. Na tváři mě lechtají její vlasy.
,,Ne," zavrhnu její nápad přidušeně.
,,Ale noták!" zapiští Lisi, ,,proč ne?"
,,Neumím balit kluky. Nevím, jak s nimi flirtovat. Vždyť mě nikdo nebalí..."
,,Jo, takhle," zvedne Lisi hlavu a dovolí mi, abych do plic dostala trochu vzduchu. Kruci, ta holka je nějaká těžká.
,,Tak to bych chtěla, aby mě "nikdo nebalil tak jako tebe". Slintá nad tebou pět kluků ze třídy!"

,,Což je jedna třetina našeho pánského osazenstva," broukne z kouta Jou, zahloubaná do časopisu.    

Lisi je těžší a těžší. Mám své zdraví ráda, takže vzdám svůj vzdor a hranou skromnost a pak řeknu: ,,Tak jo, něco tě naučím, ale slez ze mě, jinak tě bude učit chůzi na podpatkách placka," a ona se zvedne. 

,,Což v rámci geometrie není tak úplně..."

,,Slyšíš to?" obrátím se prudce na Lisi.
,,Co?" zbystří.
,,To tichý klapání kalkulačky, křik mozkovejch buněk a naléhavej šepot logiky..."
,,Há! Slyším. Matika!" vyjekne a popadne mou učebnici češtiny, co se válí vedle postele. Začne s ní před sebou zběsile mávat. ,,Ó mocná češtino, spas nás před tetou matikou. Teto matiko,"

velice důkladně probodne Jou pohledem

,,jdi do prdele."

,,Tak teď jsi jí to natřela," pokývám vážně hlavou. 

,,Lisi řekla sprostý slovo!" vystřelí Jou ze sedacího pytle, skočí a zavalí Lisi.

Hele, nebyly jsme sjetý. Jen jsme za sebou měly dlouhý týdny školy, vánoční nákupy a jednu brokolicovou pizzu.

,,Ty si taky debil," poznamená Lisi k Jou a plácne ji po zadku.

Dobře, u Lisi bych si nebyla tak jistá. Ale, no... McAdamsová a sjetá? Ne. Jen byla prostě odvázaná. Hodně.

 Tak jsme ji měli nejradši. Když přestala myslet na to, že by měla být slušná, uťáplá a nenápadná a byla alespoň trochu šílená. Ale to se stávalo jen v naší společnosti. Tam byla úplně sama sebou. Trochu šílená, ale stále milá, tichá a trochu zabržděná. Ale co. Takhle jsme ji měli rády.

,,Kdyby to viděla tvá matka," prohlásí smutným hlasem Jou a zavrtí hlavou, ,,mluví sprostě, opovrhuje matematikou a válí se v posteli s holkama."  

,,ÁJ KISSST E GGGGRL END AJ LAJKIT!" zavřeští Lisi, vyprostí se z pod Amandy a obejme mě kolem ramen a já se k ní přidám ,,TH TEJST OF HRRR ČERY ČAPSTIK!"

,,Katy, ty to vidíš," zamumlá Jou, změří si nás pohledem a pak se začne chechtat. Brzo se k ní přidáme.

-----------------------------------------------------------------------------------

Vzpomínka splaskne a já nemám daleko k slzám. Kde je moje Lisi?

______________________________________________________________________



AS GRRLS WÍ ÁRE SOU MÉDŽIKL!!!
Doufám, že si užíváte volno a jíte spousty dobrýho vánočního cukroví :) Dejte vědět, jak se vám další část tohohle šílentství líbila a brzy na viděnou.

S láskou, Meribelka

P.S. I kissed a girl - Katy Perry. Neznáš? Teď už jo :) 

P.S.S Tenhle díl věnuju té neuvěřitelné partě, co mám ve škole ❤ protože díky nim jsem den ode dne stále víc šílená (hlavně díky Sartimě, že jo ;) ) a můžu psát takovýhle sjetiny (Ha, El má nový slovo) XD. Potom Nikče, bože díky za ty naše konverzace a nakonec vám všem, protože vy jste to linecký, po kterým mám ještě větší chuť psát ❤ Děkuju.

Jak být kůl || Teen slovníkKde žijí příběhy. Začni objevovat