Jak být Kůl na Vánoce|| Leit it snow, let i snow,... 1/3

1.4K 170 16
                                    

Jou se zamračila. Seděla na podlaze zamotaná ve světýlkách a ta situace se jí pranic nelíbila. Vždy, když se pohla, vydali takový ten zvuk: "něco mezi cinkáním, chrastěním a šustěním" a znělo to, jako by říkaly: 

,,Ha, ha ha! Ty jsi ale nešikovná Jou! Už je to zase jako každý rok. Spálíš cukroví, nestihneš zabalit dárky, nemáš vánoční výzdobu, nevyfotíš dobrou fotku na instagram, nepopřeješ všem k Vánocům, vybereš špatný dárky, naštveš rodiče, rozhádáš se s holkama, zapomeneš někoho označit ve facebook-přání,..."

Jou vydala něco mezi zavrčením a zasténáním a rozhodila rukama, jak to jen přes svazující kabely šlo.

 Její rodina na Vánocích lpěla. Celý rok se svažoval k Vánocům, celý rok se na ně myslelo, vybíraly se ty nejlepší dárky, zdobil se dům, kupoval se velký strom, peklo se deset druhů cukroví,... Ale jí to nešlo. Pokaždé něco zvorala, letos obzvlášť, protože si dělala starost ohledně Amandy a Lisi.  

---

Amanda sebou praštila na postel a zadívala se na své vánoční ponožky se soby a vločkami. Přemohla se a zvedla nohy, opřela je o zeď, na níž měla vánoční světýlka a fotky z POLAROIDU a vyfotila je. Hodila to na Insta a už viděla, jak budou všechny holky ze třídy závistivě vylit oči. ONA má teď dokonalou fotku. Minimálně devadesát srdíček by to chtělo.

 Všechno bylo fajn. Už rozeslala přání na facebooku, napsala pár vánočních otázek na ask, zhlédla vánoční videa, na Instagramu už měla všechny "povinné zimní fotky cool lidí"

- svíčku  
- portrét se světýlky  
 - fotku z tanečních, když se šla podívat, co ji příští rok čeká  
- zasněženou krajinu (kterou teda musela stáhnout z pinterestu, protože sněhu moc nebylo a ona to zatím nestihla vyfotit a na hory letos nepojedou - a to by byl trapas, kdyby ostatní viděli, že nikde nelyžuje)  
- stromeček    
- fotku sebe ze "zimního focení", kdy bylo docela teplo a ona tak mohla rozepnout ten nový kostičkovaný kabát a ukázat, jak skvěle má nakombinované další oblečení  (třeba vánoční svetr...)   - hrnek s horkou čokoládou  
- pečení cukroví  
- vločku zachycenou v jejích vlasech a...

ještě jí chyběla fotografie na zamrzlém jezeře, jak bruslí a drží ji klučičí ruka...

A zase si vzpomněla na Thomase a Lisi na Haloweenské párty. Celý večer spolu flirtovali, Lisi jako by ukázala svou "dospělou" stránku. Najednou se nechovala jako třináctiletá, ani ne jako čtrnáctiletá, ale jako osmnáctiletá. Nebyla to ona.
 Amanda u toho trpěla. Nejlepší kamarádka, která se přetvařovala, balila jejího idola.   

Převalila se na bok, vzala si k sobě notebook a začala hledat nějaký vánoční film, u kterého by na své trápení zapomněla. 

,,Ježiši, Dickinse, ne," odfrkla si, když narazila na Vánoční koledu. Znala ten příběh, jak mrzouta napravili tři duchové, nazpaměť. Jako malá ho milovala a nutila každé Vánoce mamku, aby jí ho vyprávěla. Teď, jako starší, si každý večer před Štědrým dnem představovala, že za ní ti tři duchové přišli a ukázali jí minulost, přítomnost a budoucnost. A všechno si to malovala, jak to bylo, je a bude krásné. Samozřejmě, nikdy by to nikomu nepřiznala, to by rozhodně nebylo cool. Ale byla to její tradice. Zavřela oči a nechala se unést vzpomínkami na minulý rok...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ano, opravdu to rozkouskuju na tři díly, tak snad to nevadí.

Ahojky!

 Přeju vám všem ty nejkrásnější Vánoce plné lásky, knih a pohody a spoustu odhodlání, štěstí, zdraví a úspěchů do roku 2017 :).

Máte taky nějaké vánoční tradice, typické pro všechny nebo jen pro vás? My třeba každoročně pouštíme kapra (jo no, originální :D ), bez toho už by to snad ani nešlo :) Tak pište, ať si počtu :) A připojte, co je pro vás na Vánoce to nejdůležitější ;).

S láskou,

El-Merible 

P.S A zahoďte ty tablety, mobily a počítače a buďte spolu ❤. 

Jak být kůl || Teen slovníkKde žijí příběhy. Začni objevovat