DAB

1.6K 186 42
                                    

Amanda přivřela oči a kousla se do rtu. Bylo to tady.
,,Nezapomeň, že ti věřím," zašeptala. 
Naklonila se blíž..... a zmáčkla tlačítko na kalkulačce.

Zavýskla radostí, když jí ten šílený zlomek opravdu vyšel jako NORMÁLNÍ číslo! Vítězství!

Po dvou hodinách plných deprese, úzkosti, slz a zklamání jí to konečně vyšlo! Ať žijí dvouhodinovky matiky.

Bylo po Vánocích a pohádka o peřinách, dárcích a prázdninách se rozplynula a nastalo ŠKOKVSTUSJPTACTSFZN (Šíleně Kruté Období Kdy Většina Studentů Trhá Učebnice, Sešity Jim Přetékají Taháky A Celé To Stojí Fakt Za Nic) známé také pod pojmem POLOLETÍ. Všechno se to na naše děvčata sypalo a všechny už to chtěly mít za sebou. Dokonce i Lisi, která se učila ráda.

Jenže si ještě stále nevyříkaly jednu věc.

Incident Harley a všechen ten humus okolo.

Všechny tři mlčely, což Patrikovi připadalo velice podivné. Lisi nepodstrkovala Jou sešit, Jou se neotáčela na Amandu, Amanda nekopala do Lisi. Byl zmatený. 

Znamená to snad v holčičí řeči, že se dopustil nějaké strašné chyby? Nebo ho nabalují? Nebo čekají až udělá první krok? Cože?

,,Hej," zaklepal Amandě, co měla nos před kalkulačkou, na rameno. ,,Děje se něco? Jste tak zticha kvůli mě? Já nevím, že bych..." 

,,Celej vesmír se netočí kolem tebe Patriku, uvědom si to!" usadila ho Jou dřív, než se Amanda zmohla na odpověď. Pak se zase vrátila ke svému telefonu. Vypadalo to, že si s někým horlivě píše. Amanda by ráda věděla s kým, ale neodvážila se na ni promluvit. Bála se tuhle situaci řešit, bylo to...nepříjemné.

Patrik rozhodil rukama. ,,Tak pardon, dámy. Trhněte si." A vytáhl si z batohu pytlík bonbonů.

Holky zaslechly šustění. 

Amanda se přestala věnovat kalkulačce, Lisi si přestala natáčet lokýnku na prst a od Jou se přestalo ozývat konstantn TAP TAP TAP. Celý jejich svět se začal soustředit na jídlo, které měl Patrik.

,,Jídlo," zavzdychala Amanda a upřela na něj své veliké oči. Zamrkala.

Jou i Lisi už byly otočené k nim, shody neshody, bylo tam jídlo.  

,,Dej mi," zaprosila Jou.

,,Patriku," zamručela Lisi.

,,Prosím, prosím," zašeptala Amanda.

,,Cítím se žádanej," pronesl Patrik a po tváři se mu rozlil úsměv. ,,Co za to?"

A holky se začaly předhánět. 

,,Úkol z matiky!"
,,Tahák na češtinu!"
,,Půlku oběda."
,,Gel na vlasy!"
 ,,Číslo na Karen!"
 ,,Burger!"

Amanda zaostávala. Se svým ubohým jablkem nemohla proti holkám bojovat. A ona ty bonbóny potřebovala! No tak, byly to její nejoblíbenější!!! 

Zamyslela se tak nejvíc, jak uměla. Co by tak kluk mohl chtít? Něco s čím by se pak mohl chlubit kámošům! Fotku s ní? Nee, na snapchatu jich visí dost. Její lesk na rty? K čemu by mu to bylo...

A pak jí to cvaklo.

,,Moji podprsenku!"

Holky na ní vytřeštily oči a Patrik pootevřel ústa. 

Amanda se chvíli hrabala v tašce a pak vytáhla sportovní podprsenku, co si nesla na tělocvik. Podala ji Patrikovi.

,,Dej mi ty bonbóny!"  

 Patrik poslechl a pohled nechával upřený na modré podprsence.

Hypnotizován.

,,Díky," řekla Amanda, nasadila vítězoslavný výraz a zvedla obočí na holky.

,,Tos neměla dělat," zašeptala vyděšeně Jou.

Patrik se omámeně zvedl, pak zatřepal hlavou a nakonec se rozhlédl po třídě, kde byl docela klid, na to že byla přestávka.

,,Hej kluci! Mám Amandinu podprsenku!"

Všechny oči se upřely na Patrika. Dmul se pýchou, div nepraskl. Teď je on středem pozornosti! Jak to oživit? Jo! udělá DAB!

 Natáhl ruku. A zaDABoval. Jenže ramínko podprsenky se mu nějak podivně chytlo za prst a tak ho ten kus dívčího prádla prásknul do obličeje.

Zařval, podprsenku zahodil a přitiskl si ruku k obličeji.

Do třídy vrazila učitelka. Přelétla očima třídu a když zjistila, že půlka očí směřuje na Amandu a půlka na Patrika, rozkřikla se: ,,Doreliová, čím a nebo jak jste skoro zmrzačila svého spolužáka?"

Amanda dožvýkala bonbon a s pousmáním učitelce odpověděla.

,,Svou podprsenkou, prosím."

_______________________________________________________________________________

dab

Určitě se ve vašem okolí již vyskytla osoba (nebo klidně růžovej gigantickej medvěd se závislostí na dýních, co ruší připojení na WiFi, to je fakt šumafuk),

Jo, jsem zase vtipná.

která si v určité chvíli levým předloktím zakryla oči a zároveň sklonila hlavu a druhou ruku natáhla v tom samém směru.  A vy jste si určitě říkaly něco ve smyslu:

Co mu je?
Bolí ho hlava?
To se mnou jako nechce mluvit?
Chce si kýchnout nebo co?
Co to sakra zase je..?
Kam to ukazuje?

Tak zlatíčka, odhalím vám toto hluboké tajemství. Ta osoba DABovala. 
 (Což neznamená, že namlouvala nějaké video, jasný?) 

Když jsem to poprvé viděla naživo, během konverzace, byla jsem silně zmatená. Od té doby jsem si dost lámala hlavu s otázkou, co to tak může být. Pohyb, kterým dáváte najevo nesouhlas, úspěch,..? Hodně mě tedy překvapilo, když jsem zjistila, s čím mám tu čest. 

 DAB (vyslovujeme DEB) je taneční pohyb původem z Atlanty, speciálně z  její hip-hopové scény. Byly kolem toho nějaké dohady a celá to historie je vlastně ohromně zajímavá, takže si to wiwikipedujte nebo si pusťte video od Behind The Meme (Viz hore) - je to fakt super (a má to svéG.)

 Jak a kdy mám používat DAB?

 Dab používáme, když chceme oslavit nějakou skutečnost (např. po výhře v zápasu) nebo s ním pózujeme na fotkách. A nebo ho můžeme vytasit, když dám docházejí taneční kreace v klubu.

Proč ho mám používat?

 Protože pak budeš fakt nesmírně kůl.

Můžu mít ještě nějaký otázky?

 Jasný. Házej to sem.

PROČ K*RVA VYŠEL DALŠÍ DÍL AŽ TEĎ?! VŽDYŤ JE TO TAK MILION LET OD POSLEDNÍHO! 

Mno. Je to pokaždý stejný. Říkám si, že mám dost času, dost času, dost času...a najednou sedím před počítačem a trhám si vlasy zoufalstvím, že to už zase vydávám strašně pozdě.

Už si to musím začít psát do diáře.

HMMMM. ALE  STEJNĚ JSEM JAKO TEĎ FAKT NAŠTVANEJ. JAK MI TO ODČINÍŠ?

Asi nijak, ale pusť si Hillary Clintonovou jak dělá DAB. Třeba tě to rozveselí.



Ahojky! Tak doufám, že jste se u dnešního dílu zasmáli a zdravím Š. a A !!! (Děkuju za ty naše konverzace!) Co byste chtěli vysvětlit příště? ♥♥
Vaše El Merible

P.S. Bacha na podprsenky a DAB. Je to nebezpečná kombinace.  

Jak být kůl || Teen slovníkKde žijí příběhy. Začni objevovat