Pojď hrát dedukci, bratře| Speciál za 50K přečtení| 1/3

1.2K 127 31
                                    


,,Zabte mě," zaúpěla Lisi a praštila hlavou do stolu. Kružítko a trojúhelník trochu nadskočili, kafe v kelímku hodilo menší vlnu a Jou T. Greenová, která až doteď klidně pospávala na hromadě učebnic, sebou polekaně trhla.

,,Co se děje?" zamžourala na Lisinu hlavu v učebnici.
,,Nic novýho, Lisi už jen po stopadesátý končí kariéru doktorky," ozvala se Amanda, štelující zářivě růžovou selfie tyč.
,,Tak to jo, v pohodě," zamručela černovláska a protřela si oči.
Chvíli bylo ticho, které narušoval jen občasný hovor jiných studentů ve velké studovně a skřípění židlí, popřípadě povzdechy a následné hlučné zavíraní učebnic.
,,Vypadáš unaveně," poznamenala po chvíli Amanda, když odlepila oči od svého nového mazlíka a podívala se na kamarádku.
Blonďatá hlava, až doteď zoufale ležící na stole v učebnici chemie, vystřelila vzhůru. Lisi strčila Jou obličej skoro až k nosu a začala jí rentgenovat pohledem.
,, Ale ne," zamručela Jou a nahodila zoufalý pohled, ,,už je to tady zas."
,,Ty kruhy pod očima už jdou do fialova. Padají ti víčka při každém pohybu, to jsme si všimly. Seš to taková malátná. Takže seš fakt unavená."
,,Kámo, na to jsme fakt potřebovaly takovejhle rozbor."
Lisi přiložila Jou ruku na čelo, šťouchla jí do nohy, ohmatala pár míst na krku a pak důležitě pronesla.
,,Jo. Těžká únava."
Pak nakrabatila čelo. ,,Ale z čeho?"
A pak se jí rozzářily oči a nedočkavě se otočila na Amandu. ,,Pojď, jdem hrát dedukci."
Amanda jen zakoulela očima a přešla to bez odpovědi.
,,JÁ HRAJU!" ozval se hlas a hned potom vykoukla za dlouhou policí s knihami Patrikova hlava.
,,Mycrofte, bratře, pojď hrát na dedukci!"
,,Skvělě," zatleskala nadšeně Lisi a přimhouřila oči, ,,začni."
,,Řekl bych...četla dlouho do noci miliontistránkovej román?"
,,To by ho teď měla v tašce a nebo ho před námi četla. V tašce ho nemá, na to je ta kabelka moc malá."
,,Byla někde pařit?"
,,Má rozmazaný šminky, nalakovaný nehty, pinetky ve vlasech? Ne."
,,Tak...jela filmovej maraton?"
,,Vidíš ve vlasech kousky popcornu?"
,,Ne."
,,Hmmm."
,,Faajn, tak když tomu tak rozumíš velký bratře a britská vládo zároveň, pověz mi, proč je Jou teda tak unavená."
Patrik sebou plácnul do křesla, které se nacházelo v bezpečné vzdálenosti od Jou. A Lisi začala. 
,,Podívej. Na nohou má teplý ponožky na spaní. To znamená, že je tak unavená, kvůli nějaké činnosti, kvůli které nemusela mockrát vylézt z postele a bylo jí nejspíš jedno, jak u toho vypadá. Nesundala si je, když šla do školy. Pravděpodobně protože byla tak mimo a tak ospalá, že na ně zapomněla. Kvůli učení se nenervuje, je to přece Jou. Knihu nečte. A moc jiných věcí se v rámci postelovýho ponocování dělat nedá."
,,A co třeba..." rozzářil se Patrikovi obličej.
,, Mlč, úchyle."
Lisi prorentgenovala celý prostor okolo kamarádky a pak se prudce nadechla.
,,Mám to, mám to, mám to!" začala poskakovat a vysloužil asi naštvané pohledy ostatních ve studovně.
,,PPPPPPŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠTTTTTTTT!!!!!!!!"
Amanda se konečně odlepila od tyče a přešla k blondýnce. ,,No?"
,,Má mobil v nabíječce. Amanda si nikdy nenabijí mobil ve škole, protože je to zakázaný. Nabíjela si ho jen jednou, v nutným případě, když čekala na zprávy ohledně tý literární soutěže a měl 5% . Je neustále mimo – poslední dny je nalepená na mobilu a nebo zasněně kouká do blba. Má okousaný nehty – takže trochu nervozita - ale jen na jedný ruce. Tudíž, závěrem je..."
,,Ano, pane Holmesi?" napřímil se Patrik na křesle.
,,Jou si s někým píše!!! Jou se někdo líbí!"
A než stihla Jou zareagovat a skočit po mobilu, už na stole ležela Amanda a držela se ho zuby nehty.
,,Ukaž to! Dělej! S kým si píšeš??? Greenová!!!"

____________________________________________

Ale tak zlatíčka, snad jste nevěřili tomu, že bych to napsala do termínu, který vám dám předem vědět...vždyť mě už trochu znáte, ne?
 Ujíždí na Pinterestu, vypadla z TARDIS, shipuje Johnlock a nepíše povídky v danej čas...
Ještě něco?
Jó a taky je to jebnutej týrex...
Skoro bych zapomněla.
Snažím se s tím něco dělat, fakt. Ale inspirace nechodí na povel a volnej čas taky ne... Takže se moc omlouvám za čekání.

Užívejte si prázdniny na maximum, odpočívejte a uvidíme se (snad brzy!) u pokračování speciálu!

Děkuju,

S láskou, El - Merible




Jak být kůl || Teen slovníkKde žijí příběhy. Začni objevovat