Amanda se prohlédla v dlouhém, protáhlém zrcadle. Na nohou měla růžové podkolenky a bílé conversky. Zadek jí skoro lezl z černých upnutých kraťasů, které nahoře zakrýval dlouhý bílý průhledný svetr pod kterým měla černý korzet. Pečlivě vyžehlené vlasy měla rozpuštěné a díky té péči (která by normálnímu smrtelníkovi nezkušenému ve věcech okolo hřívy zabrala celý rok) zářila barevnými a sytými barvami v podobě melírů na všechny strany. Na hlavě měla gumičkou přidělaný roh. Byla spokojena.
Vzala mobil, vyfotila se, hodila to do MyStory na Snap, přidala pár jednorožčích emoji a hashtagů na Instagram
#partyprincess
#halloweenbitch
#theunicorn
#sosweetandsexybrunette
#longlegs
#convers
#model
#girl
#studentnight
#sogoodbae
#totallyinlove
#winnner
#thebestpak napsala velice smysluplný status na Facebook
Miluju Halloween!!!✨
pak zase přispěla do filozofického světa na Twitteru
,,To jsem moc zvědavá, jaké trapky si tam zase dneska budou hrát na velký specialistky ve věcech kolem módy."
a nakonec projela Ask, velice zklamaná, že se jí nikdo na nic neptá. Popadla kabelku a vyplula ze dveří. To budou zase všichni čučet!
Halloweenská párty se konala v kulturním domě, (Amandě to slovní spojení připadalo směšné a ohledně stáří by ho poslala až za pravěk) kde se scházelo veškeré mladé osazenstvo města. Byla to jedna z největších událostí roku (podobně jako maturiťák gymplu, taneční, pouť a toho, že Lisi správně použila cool slovo - jo, pardon, to nebyla událost roku, ale století. A ještě k tomu to byl tak trochu...zázrak?)
Amanda v kožené bundě (aby nenastydla, protože mít rýmu není ani trochu cool) si to hezky rázovala ulicí. Nos měla nahoru tak, že málem vyčuhoval ze zemské atmosféry a pár mimozemšťanů ho omylem považovalo za nejvyšší horu Země.
Doufala, že tam holky budou v čas, protože šílela touhou spatřit Thomase a nemohla se dočkat až uvidí, co si letos vymyslel. Minulý rok to byla mumie, při které si nechal namalovat od NÍ oční linky.
(Jeden z nejúžasnějších zážitků v Amandině životě.) Předminulý rok to byl Harry Styles, čímž totálně rozsekal všechny holky okolo (a kluky rovněž), a předpředminulý rok to byl Sirius Black v mladším podání.Už tenkrát do něj byla zamilovaná a chtěla se jít zahrabat, když přišla v kostýmu kočky. Uvažovala o Hermioně Grangerové, ale ta na ní byla málo sexy. Ještě teď si to vyčítala.
Takže...nečekala, že půjde za Mr. Unicorna, ale doufala třeba...v Jokera? To by bylo tak cool!!!
Pak jí myšlenky sklouzly k Lisi a obličej se jí stáhl do bolestivé grimasy.
Pohádaly se. Tedy - ani moc ne. Amanda na ni vyjela.Flashback
Lisi se naklonila k Amandě a už po šesté za tuhle desetiminutovou přestávku jí strčila mobil před obličej. Amanda nadskočila a měla pocit, že brzo podrážděně zavrčí. Lisi zkoumala JEJÍ mobil a ještě jí neustále OTRAVOVALA.
,,Hele Amando, jak se mám přihlásit sem?" ukázala na ikonku Instagramu blondýnka. Amanda se musela hodně ovládat, aby ji neshodila ze židle. Velice pomalu a s přehnanou ochotou jí krok po kroku vysvětlila všechno ohledně Instáče a doufala, že Lisi z jejího hlasu pochopí, že je nejvyšší čas ji nechat na pokoji a utéct do nějakého hooodně dobrého krytu a pro jistotu se tam ještě na desetkrát zabarikádovat.
Ale očividně, se Amandě do hlasu hrozbu nebezpečí dostat nepodařilo.
,,Amando, a co znamená tohle slo.."
Amanda jí vyrvala mobil z ruky a když zjistila, že se Lisi ptá na význam LOGIN, vybuchla.,,Sakra Lisi! Kdy už ti už konečně dojde, že bys se sebou měla něco dělat! Vždyť seš úplně ztracená! Oblékáš se jak kdyby sis oblečení vozila z jinýho světa, o trendech nemáš ani páru a o internetovém světe nevíš ani to nejnejnejmenší ň! Uvědomuješ, že si s tím...trapná?!?!
Lisi na ní vyvalila oči. Holky si z ní vždycky utahovaly a ona to brala tak jak to je. Ale takhle naplno a do očí ji to nikdo neřekl.
S uslzenýma očima se zvedla ze židle a rozeběhla se pryč.
Amandě zatrnulo. Asi to přehnala.
,,Hej Lisi! Počkej! Já to tak.."
Musela se Lisi omluvit.
Vešla do sálu. Jou a Lisi venku nečekaly, a tak odhadla, že už šly dovnitř. Jen co otevřela ohromné vstupní dveře, všichni se na ni otočili. Užila si svou chvíli slávy, kdy se kolem ní nesl ohromený šepot a pár kluků pochvalně zahvízdalo. Pak se vmísila do davu a hledala Jou a Lisi. Jou našla brzy. Právě se smála nějakému vtipu. Černé vlasy měla natupírované a trčely jí na všechny strany. Na sobě měla dlouhé kytičkované šaty a v ruce hůlku. Amanda nakrčila nos. Co to sakra je?
,,Jou? Co to má být?"
Kamarádka se k ní s vítězoslavným obličejem otočila. ,,Taky nevíš co?" Vytáhla odněkud svíticí šroubovák.
,,Tohle je sonický šroubovák - který jak jistě víš, patří - patřil Doktorovi. Jsem bláznivá čarodějnice, která ocitla v TARDIS. Ukradla sonický šroubovák, pak z TARDIS zase rychle zmizela a s jeho pomocí si postavila vlastní, malý stroj času. A tak teď cestuje po světě."
Ukázala na své šaty.
,,Chtěla právě do 16.století ale skončila na Halloweenském večírku mládeže v 21."
,,Ty jsi magor," vydechla Amanda.
,,Díky," zazubila se Jou a rozhlédla se. ,,Neviděla jsi Lisi? Prý jste se pohádaly."
,,Neviděla. Ona tu není s tebou?"
Jou chtěla zavrtět hlavou, ale v tom zaskřípaly vstupní dveře. Otočila hlavu tím směrem a stejně jako všichni v sále zatajila dech.
ČTEŠ
Jak být kůl || Teen slovník
Humor,,Shit? Ty jsi mu na nabídku, jestli s ním nechceš jít do kina, odpověděla SHIT?" ,,Jo, to je něco jako OKAY, ne?" ---------------- Řeč se zdokonaluje po celá staletí. Pomalu. Pro ty co to nevědí, to je takové to tempo, které skoro každý stíhá...