Ano, vím, že těch speciálů je v poslední době nějak moc (ehm, dva) ale tohle mi přišlo jako dost dobrý nápad, který by vám mohl pomoct a pobavit vás a vzhledem k tomu, že přesně k tomu tenhle slovník slouží....tak proč to sem nepřidat.
(Fajn, takovéhle souvětí už fakt NIKDY.)Je to tady! Dva měsíce dlouhého a táhlého volna, které utíká občas až moc rychle (LOGIC).
Já před prázdninama vyšiluju. Buď z toho, že se unudím k smrti nebo z toho, že nebudu mít žádné extra zážitky. A když překonám tohle, tak přijde bum prásk, rána do hlavy v podobě: ,,A CO KDYŽ SI NESTIHNU ODPOČINOUT?"Jestli je tu někdo další, chápu vás a KLID.
Tohle vyšilování se dá zvládnout.
Jak?
Napište si seznam.
Má maličkost má prostě sešit, kam už si druhé léto píše všechno, co má v plánu. Akce, důležitá data na které nemá zapomenout, cíle, aktivity, kterým se chce věnovat nebo se je naučit. A pak si tam po celé prázdniny zapisuje zážitky, které zažila, lepí ty nejretardovanější fotky a skoro až děsivě pravidelně ničí stránky rozteklou zmrzlinou.
Pro ty, co stále nechápou.....
Fakt jste si mysleli, že vám sem vysmahnu nějaký totálně nudný seznam aktivit, co můžete v létě dělat? Ale no tak.
Protože až teď se opravdu dostáváme k pointě tohohle dílu...
Nadšený a zmrzlinou zavalený lachtan
projekt na občanskou výchovu p.u.Hladké- napsala Jou T. Greenová ve spolupráci s Amandou Doreliovou a Lisi McAdamsovou
- čtěte a zkoušejte na vlastní nebezpečí.
Paní učitelko,
tady s holkama si myslíme, že léto si má každý žák hlavně náležitě užít a především si odpočinout a třeba je i využít. (Lisi ještě tvrdí, že by se měl učit napřed, ale hlavní slovo tady mám já a já to neuznávám, takže...)
Váš projekt se týkal léta a my se shodly, že pro nás tři léto znamená hlavně prázdniny, které pro nás znamenají útěk ze školy. Lisi, která se z nás tří miluje učení asi nejvíc, prohlásila, že si o prázdninách chce od toho všeho zmatku a řádu ve škole odpočinout. Já a Manda (myslím Amandu) máme ale jiné hlavní cíle. A tak jsme se rozhodly sepsat seznam aktivit, rad a plánů na léto pro nějakého imaginárního člověka, co absolutně neví, co s prázdninama.Jak být o prázdninách nadšený a zmrzlinou zavalený lachtan - návody, nápady, typy a ostatní kecy.
Základní cíle: (ty co máme my tři. Nevylučujeme možnost, že by někdo nemohl mít jiné.Každá to různě kombinujeme, nejsme nijak extrémně vyhraněné, ale jistý směr tam bude.)
1) Odpočinout si.
- je důležité o prázdninách odpočívat. Manda říká, že ona nemít prázdniny, tak celý školní rok nepřežije. Prý si o prázdninách dobije baterky a díky nim pak funguje (proto je v červnu vždycky tak utahaná, otrávená a mimo a celkové vypadá jako přejetej a moc hezky oblíkanej (ano, tohle mě přinutila napsat) brouk.
Jak a kde odpočívat:
Spěte.
- Teď jste museli furt vstávat, tak rozkuchejte budík, vymažte z telefonu tu otravnou písničku, co vás budila a... (no s tím sousedovic kohoutem a dálnicí vedle baráku toho asi moc neuděláte. I když, kohout zas není takovej velkej problém. Například já ho minulej rok sejmula třetí den prázdnin pálkou na baseball.)
ČTEŠ
Jak být kůl || Teen slovník
Humor,,Shit? Ty jsi mu na nabídku, jestli s ním nechceš jít do kina, odpověděla SHIT?" ,,Jo, to je něco jako OKAY, ne?" ---------------- Řeč se zdokonaluje po celá staletí. Pomalu. Pro ty co to nevědí, to je takové to tempo, které skoro každý stíhá...