Přítomné Vánoce jsou fakt na nic. Ležím tu sama v zajetí vzpomínek, přičemž bych mohla být s Lisi a Jou, kdybych se nechovala jako kráva.
A budoucí Vánoce? Ještě horší. Vyhaslej krb, studená podlaha a především, žádná láska a lidi kolem. Protože teď jsem odehnala svým chováním Lisi. Kdo bude další?
Ještě mám ale šanci to změnit.
*Amandu uhodí do nosu vůně skořice a konečně jí docvakne, že by si měla lidí okolo víc vážit, jinak se na ni vykašlou*
* Ano, naší Amandě opravdu něco docvaklo*
* Jo, ta skořice s tím nijak extra nesouvisí. Ale prostě tam je.*
* Já vím, nesouvisející skořice s kontextem a polepšená Amanda. Vím, že se vám to asi zdá nemožný, ale jsou Vánoce a Vánocích se dějou zázraky, takže tak. Shut up. *
Vyhrabu ze skříně čistý blok a ukořistím pastelky.
***
Lisi vypadala sklesle. Ne, sklesle, zoufale. A nebo, ne zoufale, ale naprosto zničeně.
Dobře vypadala tak sklesle, zničeně, bezradně, nešťastně jako cool teenager,
1) kterému rodiče k Vánocům nekoupili novej chytrofoun
2) který se musel 24 hodin vkuse dívat na vysypané hranolky ve sněhu
3) kterému bylo řečeno, že jeho kamarádovi někdo sebral účet na Instagramu
4) kterému lajknulo profilovku na ksichtoknize JEN 127 lidí
5) kterého označilo málo lidí ve vánočních přáních na ksichtoknize (jo, sice dostali spoustu přání poštou a v esemeskách, ale to je jim úplně k ničemu, protože to ostatní nevidí, jak jsou oblíbení)
6) kterému se zašpinily ty krásný, úžasný a bílý (a drahý) boty
7) kterému rodiče zabavili počítač, telefon, tablet, televizi a přehrávač
8) kterému se i po dvou minutách nedaří rozmotat sluchátka
9) který si koupil stejný oblečení jako někdo další ve třídě a ta dotyčná osoba si ho na sebe vzala první
10) kterému někdo vyspoileroval Hru o Trůny
11) který omylem poslal tu svou ohavnou fotku na Snapchatu svému idolovi
12) který nemůže vymyslet nějaký ultravtipný komentář pod video, protože "PRVNÍ" už tam pár lidí má
13) který ale fakt nezná nějaké nové moderní slovo
14) kterému nevyšla nová kapitola KŮL SLOVNÍKU (jak egoistické, pardon)
15) který si dal na nějakou sociální síť fotku a zjistil, že pár chvil před tím zveřejnil někdo jiný skoro tu samou
15) kterému ujel autobus
16) kterému spadla WiFiSečteno a podtrženo, vypadala jako fanynka Justina Biebera, který někdo řekl, že Justin končí kariéru.
A to byl dost vážněj stav.
Znovu a znovu si vyčítala, že to udělala. Že se převlíkla za tu pitomou Harley, dala na to skoro všechny své úspory a pak se ještě tak ošklivě zachovala k Amandě.
Na druhou stranu, to Amanda na ni přece byla hnusná! Musela jí to po těch letech konečně nějak vrátit! A to nutkání bylo ohromné. ( To nebylo takové to nutkání, jako když máte ve skříni celou čokoládu. To se musíte přemoci k tomu, aby jste se zvedli, pak se zvednete, pak musíte otevřít skříň a pak tu čokoládu musíte rozdělat..Ne, to bylo nutkání jako když máte poslední dva kousky čokolády, který ležej na dosah vaší ruky - a to už vlastně není velké nutkání to sežrat - to už je vlastně samozřejmost, že to sežerete. Něco jako fyzikální zákon.)
Když působí gravitace, všechno padá k zemi.
Když máte u sebe poslední dva kousky čokolády, sežerete je.
Když vás už tolik let štve kamarádka, vrátíte jí to.Ale byla to přece její nejlepší kamarádka...
Lisi zabořila hlavu do polštáře a vydala takový ten dlouhý, táhlý zvuk zoufalství.
Byl to zvuk... jako když se vaří voda v konvici.
(AHOJ VŠICHNI! DNES TU MÁME DIVNÉ VĚCI O MNĚ! *okecávací část u který by usnulo i kafe* FAKT PRVNÍ: KDYŽ JSEM NAŠTVANÁ, HRAJU SI NA KONVICI. DOUFÁM, ŽE NEJSEM SAMA.)
A pak se ozvalo drnčení zvonku. Lisi se vymanila z role konvice a pomalu došla ke dveřím. Bála se, že tam bude některá z holek. Ještě se nerozhodla, jestli bude hrát uraženou, omluví se nebo Amandě po celém domě naskládá kelímky a natočí nějakej CUPS PRANK.
Před dveřmi ležel balíček. Lisi si oddechla. S balíčky nemluvila.
***
Lisi roztrhla balící papír a vykoukla na ni kniha. Teda - kniha. Blok. A na jeho deskách bylo třpytkami, zvýrazňovači a barevnými papíry vytvořen nápis JAK BÝT KŮL.
Otevřela sešit. Věděla přesně od koho je. Na první straně byly nakreslené postavičky, tři kamarádky co se široce usmívaly. Černovláska, bruneta a blondýnka. Otočila list.
A pak tam bylo pokaždé to samé. Krátká příhoda, obrázek a pod tím vysvětlení nějakého slova, které jí moc neříkaly.
Rozesmátá Jou s létajícím talířem.
Ona v podobě Smígla, jak se nenápadně plahočí za svým idolem.
Amanda s našpulenými rty a novým IPhonem.Na předposlední poslední straně byla ona v převleku Harley. Krásná. Sexy. Hustá. Cool.
A na poslední straně byla nakreslená Lisi. V modrém kabátku, s rozcuchanými vlasy a knihou v ruce. S nesmělým úsměvem.
Pod obrázkem byly napsaná věta.
Nejkrásnější jsi ve chvílích, kdy jsi prostě a jen sama sebou.
______________________________________________________________________________
1) Omlouvám se.
2) Zdravím vás!
Jak jste si jistě všimli, (a pokud ne...chodíte vůbec do školy?) bylo zase pololetí. Čas, kdy máte pocit, že vás ty knihy chtějí spolykat. A já jsem psaní fakt nedávala, pardon.
Ale jsem zpátky a zase to rozjedem!
Tady je tedy další díl slovníku, zavzpomínaly jsme si na Vánoce a jedeme dál. Které slovo chcete příště? Házejte do komentářů.
Moc děkuju za to, že jste a čtete. Čtete moje příběhy! Páni! Ty komentáře, hlasy, ty čísla... Bože, já si takové čtenáře snad ani nezasloužím. Děkuju moc.
A jak jsem slíbila, je online i nová povídka. Ne, že bych vás nutila (NENÁPADNÉ MRKNUTÍ) ale budu ráda, když se podíváte, co to Meribelka zase vytvořila :D. Ne, teď vážně. Není to sice nějaká COOL povídka o Youtuberech, One Direction a nejsou tam sociální sítě a nespí tam spolu od prvního až do posledního slova, nebo co že je to teďka tak in, ale i tak doufám, že se vám ten příběh bude líbit. Připravte se na království, boje, lásku a na to, že on je princ a ona je služka...jenže to není pohádka.
Jmenovala se Keira
https://www.wattpad.com/364397048-jmenovala-se-keira-1-kapitola-temnou-noc%C3%AD
Těším se na vás u dalších kapitol! ♥
Vaše El Merible
ČTEŠ
Jak být kůl || Teen slovník
Humor,,Shit? Ty jsi mu na nabídku, jestli s ním nechceš jít do kina, odpověděla SHIT?" ,,Jo, to je něco jako OKAY, ne?" ---------------- Řeč se zdokonaluje po celá staletí. Pomalu. Pro ty co to nevědí, to je takové to tempo, které skoro každý stíhá...