,,Ne."
,,Ano."
,,Ne!"
,Ano!"
,,Lisi?"
,,Amando?"
,,Fakt?"
,,Jo."
,,Určitě?"
,,Určitě."
,,Jsi si jistá?"
,,Jsem si jistá?"
,,Dělala sis fakt dokonce i test?"
,,Jo."
,,Opravdu?"
,,Opravdu."
,,Seriously?"
,,Ehm...Ser..-.ous....jasně."
,,Děláš si srandu?"
,,Ne."
,,Víš že se tím teď ale všechno změní?"
,,Ano."
,,A opravdu si to chceš...nechat?"
,,Ano.",,A dost!" naklonila se mezi kamarádky Jou. ,,Teď to fakt z ní, jak kdyby jste se bavily o tom, že je Lisi těhotná."
,,A není?" naklonil se od druhého stolu Patrik.
,,Není!!!" zařvala děvčata a Patrik se znuděně odvrátil.
,,Tak to za a) nechápu proč vás poslouchám a za b) nechápu z čeho může mít Amanda takovou psychickou újmu.",,Protože ty nechápeš nic," procedila Amanda skrz zuby, což uměla líp jak cedník na špagety a ještě to znělo, jak když šlápnete na krk zmiji, co je převtělená bývalá zesnulá jakási operní pěvkyně.
Nebo něco takové.
Bože.
Já jsem taaak vtipná.Amanda znovu strčila svůj obličej před Lisiin toast, který právě držela před pusou a chystala se ho sníst. Popadla kamarádku za ramena a pořádně s ní zatřásla.
,,Takže, řekni to ještě jednou a dívej se mi do očí...POVÍDÁM DÍVEJ SE MI DO OČÍ!...a řekni to ještě jednou! Popravdě."
Lisi na ni hodila nejotrávenější pohled, kterého byla schopná.
,,Včera jsem si založila Facebook."
Amanda se zatvářila stejně šokovaně, jako když tuhle převratnou novinku uslyšela poprvé. A to už ji dneska slyšela tolikrát, že to její IQ ani nedokázalo spočítat.
,,Já tomu stále nemůžu uvěřit!"
Zmáčkla Lisi v objetí i přes to, že hrozilo, že jí kečup z toastu zamaže novou halenku z Tally Weijlu.
,,Tys nám dospěla!"
Mrkala, jak kdyby se snažila zahnat slzy.
Jou na ně znechuceně hleděla a neustále nadzvedávala obočí.
,,Teď ještě Pinterest, Instagram..."
Amanda začala vypočítávat na prstech sociální sítě do kterých chtěla svou kamarádku přivést a Jou, které se přestávalo líbit, že není středem pozornosti, se k ní přidala.
,,Tumblr.,.."
,,Twitter,..."
,,Ask,..."
,,Viber..."
,,Snapchat..."
Jou se rozesmála a stejně tak Amanda. Lisi na ně vyvalovala oči.
Když se černovláska dostatečně vychechtala strčila si své mikádo za uši a povídá:,,By the way,..."
,,Už žádný další sítě!" zapištěla Lisi a zakryla si uši.
Celá jídelna se otočila a páry očí s udivením sledovaly trojici dívek u jídelního stolku.
Amandě ztuhl úsměv a vyděšeně se rozhlédla po ostatních. ,,Trapas," zašeptala a položila na stůl svou novou ohromnou růžovou kabelku a schovala se za ni.
Jou Lisi jemně uchopila za ruku a pak hlasem, kterým mluví někdo s někým k smrti vyděšeným, zašeptala: ,,Zlatíčko, to není sociální síť, to je další...moderní slovo."
Celá jídelna se tiše pochechtávala nad stolem, u kterého seděly tři dívky. Hnědovláska schovaná a třesoucí se za svou velkou kabelku. Blondýnka s šokovaným výrazem a toastem těkajíc očima po všech okolo. A černovláska, která se nejdříve rozhlédla a pak s unaveným výrazem položila svou hlavu na stůl.
__________________________________________________________________
Zdravím, vítám, hezký den přeju, ahoj, ahoj, ahoj!
Po delší a trochu neplánované pauze jsem opět zpátky s horou nápadů a svým nehorázně nevtipným, ironickým a sprostým humorem. Jdeme na to!
Famfáry pro nové slovo...!
By the way
Určitě jste ho zaregistrovali. Používá se v řeči jako BY THE WAY NEBO BTW.
V chatech obvykle jako btw. méně častěji by the way.
Co znamená?
Toto "spojení slov" je znovu poněkud překvapivě z angličtiny a znamená: mimochodem.
Například: Dvě dívky se spolu vybavují o nových trendech laků na nehty (ale fujky, to musí být ale k smrti nudná konverzace) a po půlhodině rozebíraní dvou skoro stejných odstínů jedna prohlásí: ,,By the way, co ty boty co sis tuhle koupila?"
Z toho plyne nejen to, že ty holky budou asi shopaholičky ale taky to, že je to prostě náhražka krásného českého mimochodem. Ach jo.
Jak vyslovovat?
Pro ty, co se už někdy setkali s angličtinou to asi bude lehké, ale kdyby se tady našel náhodou jedinec stále nepoznamenaný tímto krásným jazykem....:
btw. - [BTW]
by the way - [BÁJ D WEJ]
(Já fakt nevím, jak mám někomu NAPSAT jak se vyslovuje the :D pusťte si překladač na googlu.)
Meribelka
ČTEŠ
Jak být kůl || Teen slovník
Humor,,Shit? Ty jsi mu na nabídku, jestli s ním nechceš jít do kina, odpověděla SHIT?" ,,Jo, to je něco jako OKAY, ne?" ---------------- Řeč se zdokonaluje po celá staletí. Pomalu. Pro ty co to nevědí, to je takové to tempo, které skoro každý stíhá...