,,Koukej Am," zatočila se ve své nové sukni Lisi a její kamarádka protáhla obličej.
,,Co to má bejt?"
,,Sukně."
,,A co jinýho asi?"
,, Ale noták," zaskučela Lisi a smutně se podívala na svou světle modrou sukni s černým páskem. ,,Vždyť je pěkná."
,,No, rozhodně máš swag," zhodnotila situaci Amanda a kývla na právě přicházející Jou.
,,Am," zakoulela očima Jou a káravě pohlédla na Am pohlédla. ,,Nemůžeš úplně všemu říkat swag."
,,Můžu."
,,Pyšná princezno."
,,Sklapni."
Jou si povzdechla a sklonila se ke své aktovce.Chvíli se v ní přehrabovala a pak zamumlala otočená zády: ,,Tohle je swag."
Jen co se otočila, všichni v okolí pěti metrů se poroučeli smíchy k zemi.
Jou na ně hleděla přes křivě nasazenou kšiltovku, v puse banán a kolem krku rudou kravatu s nápisem BOOM.
----------------------------------------------Zdravím u druhého slova, které se dostalo do mé pitvací laboratoře :). Jdeme na to.
Jak vzniklo?
Hádám, že v Americe...
Ó nene!
Parta američanů se snažila vymyslet lepší slovo než je slovo cool (alias jedno z nejcool slov, které já tak strašně nenávidím.) A vymyslela toto - SWAG.
(Čteme svég či sveg.)(Co se týče mě, já si z těhlech slov obvykle dělám srandu a tak říkám svéG. Někdo další?)
Význam ⤵
styl. To, že má někdo vlastní styl. Jestli byla počáteční myšlenka takováhle, tak oukej, ale nějak to mutovala až....
....to domutovala k tomu, že (nejčastější používání, kterého jsme si všimla) si vyfotíte nohy v teplých barevných ponožkách a napíšete: Mám Swag (a za to dáte takového toho děsně machrózního smajla s brejlema. Chápem se.)
Závěr: Slovo SWAG používáme v mluvě, pokud chceme o někom říct, že je hustej (nebo naopak trapnej, toť umění ironie).
Pokud vidíme například kluka v čepici se sobama, přestaneme nad ním slintat, otočíme se na naši BFF a řekneme: ,,Ten má ale swag, co?" čímž budeme neuvěřitelně cool a každý nás bude milovat.Píšeme je k fotkám, kde jsme fakt hustý nebo fakt odvázaný s pandí kravatou kolem krku nebo fakt totálně vykolejený ze světa módních trendů.
Mějte swag
a zase někdy u dalšího šíleného slova
Vaše Meribelka
(Video od úžasného Vidraila. Čerpala jsem z něj, tak se mrkněte :) )
ČTEŠ
Jak být kůl || Teen slovník
Comédie,,Shit? Ty jsi mu na nabídku, jestli s ním nechceš jít do kina, odpověděla SHIT?" ,,Jo, to je něco jako OKAY, ne?" ---------------- Řeč se zdokonaluje po celá staletí. Pomalu. Pro ty co to nevědí, to je takové to tempo, které skoro každý stíhá...