~YENİ OKULUM~ (1)

2.4K 218 50
                                    

Multimedya irem.

Bazen‚ yeni hayatina baslaman için geride kalanlari unutmalıymışsın. Ama bu biraz zor oluyor. İnsanların geçmişte kalanları unutması için bağzı şeylerden vazgeçmesi gerekir. Bunlarda sevdikleri kisiler‚ veya eşyalarıdır. İşte bende sevdiklerimden ve bir çok şeyimdem vazgeçmek zorunda kaldım. Yeni hayat‚ Yeni okul‚ yeni arkadaşlar ve yeni aşk. Bunlar benim için çok önemli. Ben yanlızlığı çok kötü bir şekilde tattım. İnsanın kimsesi olmayınca‚ gerçekten çok yanlız ve karanlıkta boğuluyor. Bende yanlızlıkta boğuldum. Evet ben Eyül Akbaş 16 yaşındayım. Lise2' ye gidicem. Annem‚Babam ben küçükken öldüler. Ne kötü ama ben daha onları göremedim bile. Özlemimi yaşayamadım. Emin olun çok kötü bir his. Neyse irem diye bir arkadaşım var. Benim en iyi dostum. Biraz maldır ama olsun o benim malım güzel bir kızdır. Bende öyle yani. Öyle diyolar valla. İreminde annesi ve babası geçen sene öldü. Ve kötü bir zaman geçirdik. Yeni hayatımızı istanbulda geçireceğiz. İzmirden geldik. Neden geldik iremin zoruyla valla. Neyse bu kadar yeter.. sizin icin enazindan simdilik...

Arkadaslar yeni hikaye olduğu icin bu kadar geldi elimden yorum ve voteleri unutmayin seviliyosunuz❤❤❤:::...

..YENİ OKULUM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin