Sabah uyandığımda‚aşağıdan sesler geliyodu. Kesin iren şarkı söylüyordur:)
Yatağımda hala yatarken,tavana bakarak,yeni hayatımı düşünüyorum.Acaba neler olacak,neler bekliyor. Beni,okul hayatımda neler olacak. Çok korkuyordum. Gerçekten. Artık insanlara güvenemiyorum
Ben bu düsüncelere dalarken,irem odama gelmiş bile."Eylül Allahaşkına napıyon"dedi.
"Off irem yeni hayatımızı düşünüyodum".
Dedim yere bakarak.
" amaan sıradan seyler,dedi irem umursamayarak. Bende göz devirdim ireme bak, hiç umursamıyo bile.
"Neyse eylül kalkta kahvaltı yapalım.
Hep ben hazırlıyom. Bu gidişle evde kalırsın sen ben diyim." Demezmi sanki kendi çok işe yarıyoda. Bende omuz silkerek "tamam sen git geliyom ben" dedim.
Odaa "ha bu arada alışverişe gidicez, okul kıyafetleri almaya hazırlan" dedi.
Of bide o var okula kayit yaptirmıştık zaten. "Tamam sen in, bende geliyom.dedim" ayağa kalkarak. "Tamam çabuk ol"dedi ve çıktı. Bende derin bi off çektim ve hemen banyoya girdim.Rutin işlerimi tamamlayıp,çıktım üstüme salaş bi T-hisört, altimada kırmızı pantolonumu giyindim.saçlarımı at kuyruğu yaptım.zaten saçlarım uzun dalgalıydı ve sarıydı. Ama boyamamıştım. Herkez beğenir diye, bende boyama gereği duymadım.son olarak, Gözüme eyelinır sürüp, portakal parlatıcımı sürdüm. İşte hazırım. Tekrar aynaya baktım. Vay be güzel olmuşum. Hemen bir oh çektim ( fesat anlamayın).
Merdiveni ikişer,ikişer indim.irem yemeğe başlamıştı bile. " Günaydın" dedim kendime çay koyarken,
" Gonoydon" dedi e tabi bir insan ağzına herşeyi atıp konuşamıyorsa, bu hale geliyor.mall..
" lan ağzındakini bitir mall." Dedim sandalyemi çekerken,
"Tamam eylül, çabuk ye" dedi " lan tm bisey yedirmedin ne bu acele" dedim çayımı içerken oda göz devirip, yemeğine geri döndü.hemen yemeğimizi yedik. Ben sofrayı toplarken,iremde üstünü giymeye gitmişti. Sofrayı,topladım. İremde geldi. Oda güzel olmüştü üstüne,mini elbisesini giyinmiş ve saçların açık bırakmış.
"Knk. Ben hazırım hadi" dedi.
"Tm" hemen konverslerimi giyinip, çıktık.*********
Sonunda gelmiştik. Hemen mağazaya girdik.
" eylül burası süper kızım ya.." dedi ortalığı süzerek
"Aynen irem ne ararsan var valla" dedim.
"Aynen yaa hah. Bak surada formalar". Dedi ve oraya doğru gittik. Formalar şık ve birazda kısaydı
" buyrun nasıl yardımcı olabilirim" dedi güleryüzlü bir çalışan tatlı bir yüzü vardı. Ve baya hoşgörülüydü.
" Şey biz demir koleji'nin formalarına bakmıştık dedi irem utançla.
"Ah tabi bunlara nedersiniz?"
" tabi biz bi, deniyelim" dedim kuvvetle
"Tamam"dedi ve başka müşteriyle ilgilenmeye başladı.
İrem elinde bir kaç formayla;
" eylül ben bunları deniyorum" dedi ve kabine doğru, gitti. Bende bir kaç formayla, kabine girip,kilitledim.ne olur,ne olmaz deyilmi?
Forma güzel durmuştu üzerimde. Fazla kisada değildi.kabinden iremle berarber ayni anda çıktık.
" eylül çok taş olduk haa" dedi.
"Abartma irem sende alt tarafı bir forma yani" dedim. Aynada, kendime bakarak.
" knk. Nasıl abartma yani,bu yıl hayat bize, olumlu anlamda bakacak" dedi.
Hayat hep bize götüyle bakmış bundan sonra nasıl baksın siz söyleyin.
Valla irem bunu zaman gösterecek".dedim.
"Neyse ben,çıkarıyorum." Dedim. Ve hemen kabine girip,kilitkedim.üstümü çıkarıp katladım. Ve diğerlerini giyindim. Sonra çıktım.iremi beklemeye başladım.
Hah oda çıktı.
" kanka ben çok acıktım bir yerlere gidelimde yemek,yiyelim nedersin?"dedi.
Yuh boşanda semerini ye derim. Ne diyim daha yeni geldik lan bu ne hız dedim" ani bir hareketle.İrem yiyimli bir kizdi. Ama hiç kilo almazdı manopolizması,çok hızlı çalışıyor galiba.
" of eylül napiyim aciktim" dedi.asık suratla.
"Tm tm hadi şunlari odeyelimde gidip bir yerde bişeyler yiyelim". Dedim irem hemen gülümseyerek kafa salladı.parayi odeyip çıktık.bir kapalı alana gelmistik güzel bir yerdi. Fazla kisi yoktu.
Bir kaç kişi ve bizim yaşlarda dört meteor. Evet suan tam karşimizdalar. Amaan banane dedim ve omuz silktim.
Hemen denize bakan cam kenarina gittik siparişleri verdik ve beklemeye başladık.siparisler gelmisti." eylül şu dörtlüye bak resmen meteor analar neler doğuruyor yahu.."
" amaan irem bakma şunlara dön önüne" dedim. Denize bakarken.
Ben yerken irem bi yere bakıyordu bakışlarını takip edip, otarafa,baktım.
Vee bamm!!.. iki gözle karşılaştım.
Vayy bee gerçekten, iremin dediği kadar varmış.. ben çocuğa bakarken,oda bana bakıyordu.ah Saçmalamayın tabiki ergenler gibi gözümü kaçıracak deyilim. Ben ona hala bakarken, o artık vazgeçip başka tarafa baktı....
Hehehehe ben kazandım..
Bende önüme döndüm. Sonra nedense, tekrar oraya baktım.
Ahh ne tesadüf oda bana bakıyomuş..
Gözlerinde andıramadığım,bir çok duygu vardı.
Yanlızlik,soguk,aci.ve bir cok sey.
İreme baktim. Oda bir cocuğa bakıyordu.
O çocuğa baktim aman tanrim didim. Oda ireme bakıyo. Yeni aşkmi başlıyo ne..:)
" irem çocuğun içine düştün valla git bi tanış istersen he" dedim sırıtarak.
" off şu tatliliğa bak knk. İzmirde bukadar yakisikli yok. Cennete düştük cennete lan" . Dedi hala cocuga bakarak.
Bende omuz silkip onume döndüm sanki bir çift göz üzerimde zannettim, ama umursamadım."hadi irem ye gidelim resmen çocuğu yedin doydunmu bari? Dedim gülerek;
" doydum valla eylül" :))
"Tm hadi kalk gidelim dedim ayağa kalkarak.
Garsona hesabı ödedik. Tam cikiyodum onla goz goze geldim. Cok urkutucu bakiyordu. Heran birine dalacak gibi bende bir bakış atıp ciktim. İremde hala çocuğa bakiyodu." yeter irem yeter lan yedin,bitirdin cocuğu." Dedim sikilarak ( fesat yok )
" off napiyim la harbi taştı çocuk" dedi. Koluma girerek. Bende goz devirdim.Hemen bir taksiye atlayıp,eve geldik.
" ben yatiyom irem" dedim merdivenlerden cikarken..
" tamam ben televizyon izliyicem"dedi.
Bende hemen formalari alip yukari ciktim.
Formalari,bir koseye koyup, yatagima uzandim..
Bugunku cocugu düşünüyordum
Acaba adi ne? ,neden oyle bakiyordu, acaba ne düsunuyordu. Ben bunlari dusunurken uykum gelmisti bende uyudum.. :)))SON!!!!!!
Valla çok yoruldum lütven yorum ve vote sadece lutven sizi seviyorum:))
Multi: emre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..YENİ OKULUM..
Teen FictionGözlerimden okunan aşkı inkar etmem ben❤❤ BEN istemem öyle iki günlük sevgili Yüreğin varsa bir ömür sev BENİ❤❤ Takip edeni kesin takip ediyorum Kardeşlerim Şimdiden teşekkür ederim..