~PARK~(7)

1K 156 32
                                    

Sabah kalktığımda, aşağıdan sesler geliyodu. Bende yorganı üstümden çekip, aşağı indim. Ohaa!!
Furkan ve irem kahvaltı hazırlıyolar. ve furkanın burda ne işi var. Yanlarına bir gözüm açık, bir gözüm
Kapalı.. Yavaş adımlarla gittim..
" günaydın" dedim sandalyeye oturarak. Onlarda beni gördüğünde gülümseyerek, " günyadın" dediler.

"Furkan sen niye geldin" dedim oda cayi koyarak." Sizi bugün ben okula götürücem" dedi sırıtarak. Bende yalanci gulumsememi gondererek ayağı kalktım. " neyse ben üstümü giyinip geliyorum" dedim adimlayarak onlarin ne dediğini umursamadan hemen yukarı çıktım.

Banyoya girip elimi yüzümü yıkarken kendime baktım. Gözlerimin altları şişmiş. Ve saçlarım darmadağınık, birbirine girmişti. Dün geldi aklıma arasla beraber uçurumdayken ne kötü şeyler olmuştü. Kendini resmen bişey zannediyo. Ego yığını nolucak. Tamam belki minnacık yakışıklı olabilir tamam belki biraz,. Off tamam çocuk çok yakışıklı oldumu. Rahatladınızmı... :) ( yazar delirdi asdf) ben bu düşüncelere dalarken hemen kendime gelip odama geri döndüm. Yatağımı toplamaya başladım. Napiyim Ailem olmadıgı için ben topluyorum. Annemi çok özlemiştim. Keşke şimdi burda olsaydı. Babamida ozlemiştim ama en çok annemi özlemiştim. Sonuçta her sırrımı babama anlatamazdım. Annem olsaydı ona tüm olaylarımı anlatırdım. Ben bunları düşünürken,
Gözümden bir damla yaş akmıştı. Hemen kendimi toparlayıp içimden( ağlamak yok!) dedim. Ve dolabımın içinden; hava soğuk olduğu için, uzun kollu, boynu kapalı kazağımı giyindim. Altımada; mavi renkli pantolonumu giyindim. Saçlarımı salaş bıraktım. Gözlerime rimel sürüp, dudaklarıma çilekli parlatıcımı sürdüm. Vee hazırım... ;)

Aşağı indiğimde, furkan ve irem kahvaltı yapmaya başlamışlardı. Bende ses çıkarmayıp, kendime çay doldurdum. Ve sandelyemi çekip oturdum.

" nerdesin be eylül hiç gelmeseydin seni bekliyoruz kaç saattir" dedi çayını içerek. Furkanda benden konuşmamı beklerken ben onu umursamadan ireme" geldim işte noldu " dedim salatamdan yiyerek.
Oda göz devirip önüne döndü. Bende sırıtıp önüme döndüm...

Sessizce yemeğimizi yemiştik.
Furkan dısarda beklerken; bende ortaliğı topluyodum. İremde bulaşıkları bulaşık makinesine atıyodu.
" hadi irem çıkalım furkana ayıp olacak yoksa" dedim ceketimi giyinerek. Oda" tamam" dedi.
Son olarak kıssa botlarımı da giyinerek,evden çıktık.

Furkan arabasına yaslanmış,kollları
Birleştirmiş bizi bekliyodu. Hemen yanına gidip" kusura bakma furkan biraz geç kalfık ama" dedim gülümsemeye çalışarak.
" önemli deyil eylül sizin gibi prensesleri beklerim ben" dedi sırıtarak. Bende utanarak başka tarafa bakmaya başladım. İrem bana sırıtırken ben ona göz devirmekle meşkuldüm. Furkan anlamış olacakki,
" neyse hadi gidelim" dedi aranbasina binerek. İremde" tm" diyerek arkaya bindi. Bemde tam arkaya binecekken,
irem sırıtarak, " ben ayaklarımı uzatıcam sen öne bin" dedi. Bende omuz silkerek öne bindim. Aslında iremin ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Ama açığa vermeyip umursamamaya çalıştım...

Ben camdan dışarı bakarken furkanda bana bakıyodu anlamayacağımı sanıyodu ama ben hissede biliyordum... ;)

****

Sonunda okula gelmiştik. Okul fazla kalabalıktı. Bende kemerimi çıkararak; kapıyı açtım. İrem ve furkanda arabadan indiler.. Furkan yanıma gelirken iremde diğer yanıma geldi. Şuan resmen 3 silahşörlere benzedik diyebilirim. Okulun kapısından bahçeye girerek, okula göz gezdiriyordum. Kızlar şaşırmışçasına bakarken, erkekler sırıtarak, furkana bakıyolar. Bişey anlamamıştım ama neyse bende göz devirerek iremi beklemeye başladım. Furkan yanıma gelerek" neyse ben arkadaşlarımın yanına gidiyorum prenses istediğin bisey varmı" dedi. Bende hemen" saol herşey için tşekkür ederim" dedim gülümseyerek. Oda" teşekkür etme ne yaptımki" dedi sırıtarak. Bende sadece gülümsedim." neyse eylül iyi dersler" dedi ve hemen yanağımdan öpüp koşarak benden uzaklaştı. Ben şok bir şekilde bakarken, irem yanıma geldi." eylül ne iş" dedi imalı bir şeklde bende" saçmalama öyle birşey yok bende şaşkınım" dedim. Ve arkamı dönerek okula adımlamaya başladım. İreminde arkamdan göz devirdiğini biliyorum. İremde yanıma gelmişti. Şuan utanarak yürüyorum çünkü herkez bize daha doğrusu bana bakıyolardı. Offf furkan offfff...

..YENİ OKULUM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin