Herşeyden habersiz

320 6 3
                                    

Alarmın sesine uyandım saat sabahın 7 si okula gitmek için hazırladım.Aklımda haberlerdeki o yaratıklar takılmışti o virüs sadece konya kadar büyüklükteki bir ülkede çıkmıştı.Muhtemelen askerler polisler tarafindan yok edilicekti.

Lanet otobüsle 40 dakika sonra okuluma vardım.Su aralar cok asosyalim kimseyle konuşmak istemiyorum okul basladi baslayali.Lise 3 e gidiyorum.Sinifa girer girmez ay yüzlümü gördüm dalgali siyah saçları kısa minyon boyu ne kadarda tatliydi.Ders tarihti uykum baskindi gözlerim karardi uyandigimda herkes toplaniyordu.Okulun sonuma kadar uyumustum ne rahatti ama boktan bi bölüm okuyordum zaten.Okulda yemek yemezdim cikista ise o parayla döner alip yerdim sonrada spor salonuna giderdim.

Ben bir sporcuydum 3 yıl karate yapip siyah kuşak sahibi ve 1 yildir fitnessciydim kasli bir vücudum vardi.Kızlar hep etkilenirdi ama etkilemek istediğim siniftaki minyon kizdi galiba asiktim.Spor salonuna gittim antrenmanımi bitirip eve geldim.Otobüsle dönerken 2 polis arabasini ve yerde yatan birini gördüm yerde yatan tam kalkiyorki polis kafasindan öldürdü.Tüm bunlari otobüsün camindan şaşkınlikla izledik.Zaten otobüste bi ben bide otobüs şoförü vardi.Yerde yatanin haberlerde gördüğüm varlik olabilicegini düşündüm maalesef doğru düşündüm.Eve gidip cantayi firlattim hepimiz yapmadik bunu disarinin verdiği soğuklukla uyumusum.Diger günlerde hep ayni gecerdi ev-okul-spor-ev sanki bir döngü içinde yasiyor gibiydik.Farkettimki bizim haberler bu virüs olayini hiç haberlerde göstermiyordu galiba basin yasagi vardi.Ne olabilirdiki 100-200 zombiden kac milyar asker var bu dünyada bir bombaya bakar diye soyledindim.Gozlerimi kapatip uykuya daldim.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin