Uyandigimda tam intihar havasıydı diye içimden geçirdim niye kafama sıkmıyorumki tek mermiyle bitiririm işi bu kadar çileye değermi artik sadece eray ve ben kalmıştım onu öldümezdim.Ne kadar acimasiz olsamda.Yapamazdim bunu.Tüm gün evde bekledim esrayi onla olan anilarimizi ilk konuştugumuzda kalbimin güp güp atışıni havalar soğuduğu zaman yerde birlikte yattigimizda en rahat uykum olduğu aklima gelmisti.Gözlerimden yaşlar dökülüyordu.Yatağımdan kalkma gibi bir hevesimde yoktu.Catisi yikilip bize gelen adamin adi Muratti kahvalti hazirlamis odama getirdi.
-Iyimisin kardesim dedi
-Hayir
-Takma kafana
Onu öldüresim geldi.
-Nasil takmayim lan nasil sevdiğimin öldüğünü söylendi.
-Ya ölmediyse adada herkes seni konusuyordu herkes kardesinin öldüğünü sandi ama sen onu arayip buldum esrayida bulabilirsin.
Böyle konuşmasi beni umutlandirmisti.Evet onuda bulabilirim ben güçlü biriyim dedim.
Iste bu sen busun bende seninle gelicem sana yardim etmek istiyorum dedi.
Bugün değil yarin sabahtan cikicaz yola ve kapı vuruldu biz bunlari konuşurken gelen Esranin abisiydi gözlerim yaşardı sevinçten ama yüzü düşmüştü mutsuzdu.Eren esrayi ve babami kaybettim nerede olduklarini bilmiyorum.Boğazım düğümlendi o sırada konuşmadim.5 dk sonra yarin aramay gidicegiz dedim.Sonuçta araba kullanmayı bilmiyorlar ne kadar uzağa gidebilirlerki.
Yarin erkenden uyandirdi bizi Esranin abisi hatirlayim adi Kerem di
Hepimiz hazirlanip cafere haber verdik.Burda kuş ucsa caferin haberi olmaliydi.Ilk gitmeyin fela desede dinlemedik.Bari size silah verelim dedi.Bir uzi verdi bana Kerem e bir tabanca Hakanada bir tabanca verdi 3 yedek sarjor verdi bide.Bu çok iyiydi.Motorlu tekneye bindik oradaki arkadaş sürmeyi bilen tek kişi idi bizi o götürdü sonra adaya geri dönecekti.Nihayet su lanet yere varmistik.Hava karanlik olmak üzere idi firtina ve yağmur bastirmisti.Spor salonuna gidelim dedim.Birlikte spor salonuna yürüdük yarim saatte giderdik yürüyerek her arabaya baktik anahtari üstündemi diye ama sansizdik hic araba yoktu.Bi bisikletci gördük bisikletler paslanmisti artik 3 bisiklet aldik yürümekten bisikletle gitmek daha iyi olurdu.15 dakikada vardik.Murat önden gidip sopayla zombileri bisiklet üstünde dövüyordu.Tam manyak bu herif.Sonunda salona vardik alt kata inecektik ama sorun vardi.Kapi kitliydi.Bu icerde biri var anlamina geliyordu.Kerem murattan daha güçlü idi o yüzden keremle birlikte kapiya tekme atarak kirdik.Asagi indigimizde Bir el silah sesi duyduk alt katta bir adam vardi.Keremin bacagina sıkmisti tam bir kere daha ates edecekken erken davranıp sıktım.Lanet olsun kafasindan vurmuştum refleksle öldürmüştüm onu soğukkanlıligimi koruyup ceseti disari cikardim.Salonun uzağına bıraktımki zombiler yakinda toplanmasin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Istilası
Mystery / ThrillerZombi istilasinda hayata tutunmaya calisan 17 yasindaki bir genç! macera ve gerilimli bu kitabi okumaya ne dersiniz?