Tek başıma

73 6 0
                                    

Sabah ilk iş esra ve babasini almaya gitmekti güzel bol domatesli kahvalti yaptik.Cafer yanimiza geldi 1-2 saat sonra motorlu tekne ile sizi götürecekler ailenizi almayada birlikte gidin dedi.Hazırladk keremle adadan tekneye bindik.Tekneyi süren kişinin adı hakan idi.Fazlada uzun sürmeyen yolculuk ardından gelebilmistik.Herkeste 1 tabanca vardi 12-15 mermiliydi hepsi yani güvendeydik sanirsam.Esra ve babasini almaya gidecektik ama motoru bulamadik bıraktığımız motor yerinde yoktu.Yola yürüyerek devam ettik 1 saat yürüsek yine bitmezdi o yol.Yol üzerinde tüm arabaları kontrol ettik anahtarı üstünde olana bir araba bulduk.Sadece 5 dakika yürümüstük oysa.Onla yolumuza devam ettik.

15 dakikaya geldik salonun önüne zombi görmemek için en tenha yerlerden gidiyorduk.Bu yüzden yavasliyorduk.Salonun kapisinda durdurdu arabayi Hakan,oda bizimle girdi salona ardindan demir kapıya vurduk kim o sesi geldikten sonra cevap verdik kapıyı esranin babasi acti.Aşağı indik

Ben:Hemen toparlanin daha güvenli bir yer bulduk keremle oraya gidiyoruz.

10 dakikada toplandik araca binecektik ama kardesim hala buralarda biyerleydi.Ben gitmeyecektim onlarla.

Ben:Hakan siz gidin benim kardeşimi bulmam gerek kardeşimi bulmadan gelemem.

Hakan:Kardeşinmi,sence yasiyomudur bir düşün.

Ben:Bulacağım onu yaşasada ölsede bulacağım.

Hakan:Gel bizimle sonra tekrar gelir buluruz.

Ben:Buna vaktim yok siz gidin

Hakan:Hadi hazirlandiysaniz gidelim.
dedi.

Onlar giderken ben salonun alt katindaki bodrumdaydim.15 dakika gitmelerini bekledim.Sonra dışarı ciktim.15 mermim vardi sadece ve bir beyzbol sopasi.Salonun olduğu caddede 10 civarinda zombi vardi.Onlardan kaçarak uzaklastim.Kardeşimin nerde olduğu hakkında hicbir fikrim yoktu.Evimin olduğu mahalleye gidip orada arayacaktim ve o mahallede kalacaktim.Mahallede zombi saldirisi altındaydı küçük bir mahalleydi ama 300 e yakin zombi vardi.Burada başımın çaresine bakmak zorundaydim.Yolda yürümeye başladım yarim saat yürümenin ardından tek bir araba gördüm yolda soğuktan titreye titreye arabaya yanastim.Icindeki zombi sopayla öldürüp disari attim ve yoluma araba ile devam ettim.

Mahalleye geldim yolum 100 kisilik sürü tarafindan kesildi geri vites yapip yolu uzatarak gittim yol kenarinda bir ev vardı kapısı açık buranin sahibini taniyordum mafya gibi birseydi kesin silahi vardir deyip buraya girmeyi kafaya koydum.Aractan indim kapisi acikti evin evleri bahçeli ve büyük bir villa idi.Eve girdim 5-6 adim sonra bir zombi yakaladı kolumdan yere düştüm beni isirmaya çalışıyordu salyalari üzerime geliyordu.Yerde etrafima baktim en yakin bir çekiç vardi.Kafasina vurarak parçaladım beynini.Kandan kirmizi olan üstüm daha fazla kirmizilasmisti.Evi aradiktan sonra temiz olduğuna kanaat getirdim ve yukarı çıktım.Aksam olduğu icin yatacaktim.Karnımin guruldusu evde yankılaniyordu bir umut buzdolabıni açtım.Harika ziyafet vardi bugün 2 bisküvi buldum dolapta onlari yiyip yattim sabah erken kalkmaliydim.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin