Yeni Barinak Yeni Yaşam

121 5 0
                                    

Esranin abisiyle hazirlandik dışarı cikmak icin bu arada adi kerem idi.
-Disaridakilere karsi ne yapacağız
-Acikcasi bende bilmiyorum ama silah son çözüm sopayla halletmeye çalış dedim.
Ikimizdede birer adet beyzbol sopasi vardi ayriyetten bende bir silah 2-3 mermili bahce kapisini acip ilerledik yollar bombos sokaklarda kirik dökük arabalar vardi.Kerem arabalarin icini yoklarken bende onu koruyordum canimi bu herife emanet edemezdim. 6 arabaya baktik ve 4 sise su ve bir silah bulduk sadece bunlar silahin 10 mermisi vardi.Kerem ona silah verecegimi sandi ama silahi tutmayi bile bilmiyordu ona bu görevi veremezdim.Evden fazla uzaklasmadigimiz icin 10 dakika olmadan geri geldik.Burda birsey bulamadığımizi ve yarin baska güvenli bir yere gidecegimizi söyledim evdekilere hepsi tereddüt etsene sözümü dinlemekten baska careleri yoktu belkide hata yapiyorlardi beni dinleyerek.Hava karardi bayat ekmeleri yiyip gözlüğe başladık bir tarafi kerem bir tarafi ben gozluyordum.En cok isime kerem yariyordu bircok konuda yardimcimdi.Gece boyu nerede kalacağımizi düşündüm 3-4 saat icinde bi kac yer buldum ama en güvenlisi gittigim spor salonu idi giris kati ve bodrumdan olusuyordu.Biz bodrumda kalmaliydik giris kati zaten camdi hemen kirilabilirdi.Sabah ilk is oraya gitmek olucakti.Gözlerim yavaş yavaş kapaniyordu kendimi hirpaliyordum uyumamak icin ama karsi koyamadim ve yavasca gözlerim karardi.Ani bir ciglik sesiyle uyandim yine bir kadin cigligiydi yuksek bir yere cikip baktim kadin buraya doğru kosuyordu.Onu kurtarmak icin hemen aşağı kostum.Bahceye ciktim bahce kapisini acacagim sirada bir zombi tarafindan isirildi hemen dönüşmüyordu 5 dakikada felan bir yandan zombi onu isiriyor bir yandam sesli bir sekilde yalvariyordu bana gece yarisi elimden birsey gelmedi ve geri yerime döndüm.Sabaha karsi nöbeti bitirdik ve uyuduk güneş doğarken.Kisa bir uykuyla geri uyandik kalkma vakti gelmisti harika sadece 2 saat uyuyabilmistik.Evde yiyecek birsey kalmadigindan yemek felan yemeden hemen arabaya bindik.Yanimiza 1 ekmek bıçağı 2 tabanca ve 2 sopamiz vardı.1 sopa yi esra kullanacaktı digerini babasi kerem biz silahlari kullanacaktikki en son çare olucakti bu annesinde birsey olmayacaktı.Bıçakta bendeydi arabaya bindik ön kaporta sallanmaktaydi.Hizli bir sekilde yola koyulduk.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin