Alt kata inmek icin kapıyi actim demir kapiydi ve sadece icten kitleniyordu o yüzden kitli değildi kapı.Merdivenlerden inip döndüm.10 aylak tarafindan sıkısmistik silahi çıkardım mermisi bitene kadar hepsine sıktım kerem sopayla onlari uzaklastiriyordu.Bende öldürüyordum.tik tik olamaz şarjor bitti elimde bir bıçak ve 3 aylak düzeltiyorum iki 1 ini kerem halletti.Ikisinide öldürdükten sonra cesetleri disari tasidik keremle 5 dakika anca sürdü tasimamiz hemen aşağı inip bodruma inen çelik kapıyı kitledik.Artik guvendeydik Babasi ve kizi hala bana kizgindi ama kerem öyle görünmuyordu oda cok üzüldü ama belli etmedi babasina ve kardeşine yansitmak istemedi olayı.Asagida bir sorunumuz hatta bircok sorunumuz vardi nerde uyuyacaktik biz ? Belliki bu durum hepimizi rahatsiz edicekti hava kararmaya başladı.Salonun tek taraflı lambalarini açtım.Adeta bir gece lambasi gibi açtımki dikkat cekmeyelim.Bir dönüp baktim 1 senedir neredeyse her gün buraya geldim vücut yapabilmek icin kasli olabilmek icin oldumda ama ne isime yarar şu zamanda he Esranin babasinin adi Şevket ti o bench press sehpasında bilmeyenle icin düz sehpada kerem ve ben yerde.Esrada yer süngeri üzerinde yatmisti.saat 8-9 gibiydi aksam ben ise hala etrafa bakip nostaljik anlar yasiyordum.Su bench press te bastigim kilolari videoya ceken arkadaşımı 90 kg deadlift yaptigimi hepsi aklimdaydi bunlar önemli seyleri nede olsa havalar soğumaya baslamisti üstümüzde bir hirka tarzi seyler vardi.Esra tir tir titriyordu yanina yatip hirkamk çıkardim ve ikimizin üstüne örttüm birlikte sabaha kadar kafamiz rahat bir sekilde korkmadan uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Istilası
Mistério / SuspenseZombi istilasinda hayata tutunmaya calisan 17 yasindaki bir genç! macera ve gerilimli bu kitabi okumaya ne dersiniz?