Fırtına

62 3 0
                                    

Bağırıs seslerine uyandim.Disarida fırtına vardi.Herkes evlerinde bekliyordu.Tahmin ettiğiniz gibi Doğalgazlı evde değil battaniyeleri üstümüze örtüp isiniyorduk 2 kat battaniye olmasina rağmen evde titriyordum.Birden kapı şiddetli bir şekilde vurulmaya baslandi.

Kapiyi kiracak gibi vuruyordu.Açtığımda bir kac kere gördüğüm ama tanismadigim biri vardi.

-Evimin catisi uçtu dostum sizde kalabilirmiim

-kalabilirsin

dedim koyu bir sesle olaylar herkesin psikolojisini bozmustu ama benimkini çok fazla bozmuştu artik cok sinirli,saldirgan,kin tutan biriydim zombi gördüğümde kacmak yerine kafaları dağıtıyordum artik.

Benim kafam esradaydi hangi evdeleridi acaba firtina geçince yanina gideyim diye düşündüm.Ama bu firtinanin bugün biteceğini sanmıyordum ve hakliydim havanin kararmasina rağmen firtina hala devam ediyordu.Yapacak bir şey yoktu yarini beklemek zorundaydim.

Uyanir uyanmaz disariya baktim.Hala rüzgar çoktu ama Dünkü kadar değildi.Fazla kalmaz 1 haftaya kar yagardi.Bu havada üstümde sadece delik deşik ve kanlar icinde olan bir hirka var.Titreyerek çıktım dışarı soğuğa kimseyr birsey demeden kimseyi umursamiyordum bazen.Teker teker tüm evlere bakacaktim.50 ev vardi ama adada 30 kisi vardi anca çoğu ev patlamada zarar görmüştü.10 eve kadar baktiktan sonra sonuç alamadim.Evlere bakarken cok güvenli gözüken bir ev takildi gözüme burda olabilir diye gittim.Iceride kimse yoktu sanirsam tüm odaları yavaş ve sessizce geziyordum kapisi demir olan bir oda vardi.Burda ne olmaliydiki kapisi demirdendi.2-3 kere tekme atsamda kiramadim.Disari cikip penceresini kirip öyle bakacaktim içeri gereksiz adrenalin yaşıyordum.Pencereyi kirarken elim kesilmisti.Umarim buna değecek bir şeydir dedim icimden.

Gördüklerim inanılmazdı 3-4 masa vr üstlerinende yatanlarin 2 si zombi 2 ise dönüşmemis insanlardi.arada bir cam vardi insanlarla zombiler arasında birçok deney tüpleri,iğneler Tanrim burasida neydi insanlarin yanina korkarak gittim ikiside hareketsiz yatiyordu ölmüş olmalilar.
Elimi boynuna attio ölüp ölmedigini anlamak icin o sırada gözlerini açıp beni isirmaya çalıştı hemen geri sıçradım korkudan ve o sirada digeri ayaklandi artik savaşmak zorundaydim.

Kendimden bahsedeyim 1.90 boyunda 90 kg 4 yil fitness 3 yıl karate yapmış birisiyim çok iyi dövüşürüm zaten hulk gibi vücudum var.Gelen zombiyi tek krose darbesiyle indirdim diğeri arkadan üstüme atladi yere düştüm yere isirmaya calisiyordu.Alnindan tutup engel oluyordum salyalari yüzüme geliyordu.Yumruk vurarak üstümden attim ayağa kalkip yerdeyken kafasina basmaya vurmaya başladım tekmelerimle 20 tekme atmam sonucu kafası kopmustu.Digerinide böyle hallettim.Acele bir şekilde dışarı ciktim pencereden.Kolumdan oluk oluk kan akiyordu.Basim dönmüştü.
O sırada toplanma alarmı calindi adada herkes toplanti odasina gidecekti.

Caferin toplanti yapmasi iyi olmuştu esrayi görecektim hangi evde kaldığını öğrenecektim.Intihar etmemenin sebebi esra ve eray di onlar olmasa suan coktan ölmüştüm.Cafer beni görünce icten sarildi bana kurulduğuma mutlu olmuştu Toplanti yapildi 5 dk sonra ne konuşuldugunu dinlemedim.Esra yoktu ortalıkta Cafere sordu Esra nerde niye katilmadi diye onlar geri dönmediler dedi.Icim burkuldu ağlamak istersin aglayamassin ya işte öyle.Toplantıyı terketip eve doğru yürüdüm ulan bikerede mutlu olayim be keşke ben ölseydim diyordum.Bu duygusuz herif ağliyordu.Soğuktan titreyerek ve ağlayarak eve gittim.Gider gitmez sabah kadar ağlayarak uyudum.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin