Kurtulusumuz Yok

81 6 2
                                    

  Yerde yatmanin verdiği rahatsizlikla uyandim.Kerem uyandirmisti beni saat öğlen vakitlerindeydi.Tuvalet kapisi açıp okul koridora ciktik.Hala koridorlarda 10-20 zombi olma olasılığı vardı.Bununla nasil mücadele ederiz bilmiyordum.Tuvalletten aldığım demir boru haricinde birsey yoktu elimde aşağı katlara inmeye başladık.En alt giriş kata indik tahmin ettiğim gibi 10 aylak vardı.Demir boruyla kafalarini patlattiktan sonra heryerim kan icindeydi üzerimdeki hirka kırmızıydi artık.Zombileri temizledikten sonra giris kapiyi kitledik.Artik okulda keremle tektik.Dağılıp okulun her yerini aramaya başladık.2 saat boyunca her tarafı gezdik ama yoktu ya kardeşim yasiyorsa umudu vardi.Belki mutlu olacaktık sonunda he.Her yere baktık odalara,konferans salonuna ama yoktu o okulda yoktu.4-5 saat daha aradik.Ama bulamadık sonuçta.Hava kararmisti.Geri dönecektik salona esranin yanına.Bir sorunumuz vardı.Kapılarin önü zombi kayniyordu.10-12 yasindaki cocuklar zombiydi.Geri dönmemin bir yolu olmaliydi ama ne.

Kerem:Ne yapacağız simdi biz

Ben:Bilmiyorum

Kerem:Artık umudumu korkarak kaybediyorum.

Ben:Öldüğünü bilsem bile onu bulacağız

  Bir şeyler mirildandi kerem kendince.Bugün de burda kalicaz ve ilk fırsatta kacicaz.Isimi sansa birakmazdim ben ama baska caremiz yoktu.Beynim çalışmayı durdurmus gibiydi.Saat akşam vakti olduğu icin tuvalette yatacaktik çünkü okulda hala zombi olabilirdi.Kahretsin!!!

  Sınıflara bakmayi unutmuştuk.
Giris kattaki siniflara bakmayi unutmuştuk.Kereme söyledim kosarak asagi indik her saniye önemliydi bizim icin.Tum sınıfları tek tek kontrol ettik en baştan Bir sinif vardı kapisi kitli.Burada olabilir diye düşündüm.Omuz atsamda tekmede atsam 15 dakika anca kirdim.Kapının omuz vurusuyla kirilmasiyla yere düştüm.Iceride aylaklar varrr diye bagiris duyduktan sonra hemen ayağa kalktim.Zombi üstümdeydi ısırmaya calisiyordu.Hirkanin kolundan yakalamisti ama bana geciremedi dişlerini ben onla bogusurken keremin zombiyi öldürmesiyle irkildim her tarafim kan olmuştu farkli bir sey vardi kerem tabanca ile öldürmüştü ama mermilerimiz bitmisti.Toparlanip kalktim.

Ben:Silahi nerden buldun

Kerem:Zor zamanlar için sakladim tıpkı bunun gibi

  Bu davranışı hoşuma gitmisti.Ona içten sarildim.Mutlu etmisti beni sarilmak.Ama kardeşim bu siniftada yoktu umutsuzlukla yukarı çıkıp yattik yorgun olduğumuz icin yatar yatmaz uyuya kaldık.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin