Gece 2 saatte bir soğuk havadan dolayi uyandım.Sabah olduğu zaman uykum kalmamıştı.Keremin babasida uyanmış soğuktan.Diğerlerinide uyandirdik hepsi gecenin ne kadar soğuk olduğundan bahsediyordu.Yavas yavas kis yaklasiyordu.Buna bir çözüm bulmaliydik ama calismayi durdurmusti beynim kardeşimin nerede olabileceği hakkinda hala fikrim yoktu ama hep onu düşünuyordum.Neredeydi acaba.
Yemegi yedikten sonra yemek dediğime bakmayin ocak felan olmadigi icin sadece bisküvi cikolata gibi hazir seyler yiyebiliyoruz.Bir dürüm cok iyi giderdi simdi.
Bugün hic gücüm yoktu kardesimi aramaya gidecektim ama yinede kerem de benim kadar yorgundu o yüzden tek basima ciktim dışarı Kapıyı açtığımda soğuk icimi titretti.
Mart ayindaki ayaz rüzgar gibiydi disarisi hangi ayda olduğumuzu bilmiyordum.O anda kerem geldi.Kerem:Nereye böyle habersiz
Ben:Biraz kafamı dinlemek istiyorum
Kerem:Birlikte dinliyelim o zaman
Anladimki kerem beni yalnız birakmak istemiyordu cok iyi bir ekip olmuştuk.Okulda silah dolu cantayi kaybetmeseydik daha iyi olabilirdi.Ben bunlari düşünürken keremin sesiyle kendime geldim
Kerem: Ee nereye gidiyoruz
Ben:Bu aylaklardan uzakta sakin bir yere 10 dakika yukari katta oturduktan sonra nereye gidecegimizi bulduk sahile 5 dakikada gidebilirdik hem yakında olurdu.Bu çılgınca bir fikirdi zombilerin icinde sahile kafa dinlemeye gidecektik.Motora bindik sahile doğru yol aldik.Yoldayken aklima denize kayikla acilma fikri geldi hem deniz karadan daha güvenli olurdu.Bir tekel bayisi vardi yolda ara sokaklardan gittigimiz icin bulmamiz zordu böyle yerleri 6 tuborg red aldik dükkanın kapisi acikti o yüzden kolayca aldik.Elimizde 1 silah tek mermili ve bir demir boru vardi.Bunlarla savunacaktik kendimizi.Saat öğlen civarindaydi kuru bir rüzgar yarina hasta olmamiz garantiydi.Hızlıca motoru birakip bir kayik bulduk.Acele etmek gerekiyordu aylaklar her yerde olabilirdi.Buldugumuz kayık büyüktü 4 kişilik açıldık denize bir aylak üstümüze geliyordu gidip öldürmek yerine gelmesini bekledik denize geldiğinde kürek çekmeye basladik boğularak ölüyormu diye bakmak icin ama öylede ölmuyorlardi.Dibe batmisti zombi.
Bizde kiyidan 300-400 metre uzaklastik rüzgarın etkisiyle hizlica geldik buraya kadar biralari açtık ama 3 tuborg fazla gelirdj maximum 2 tane icip geri gidecektik.Sallanan kayikta telefonumdan bir müzik actim farkli insanlarin sesini duymak iyi geliyordu şarkıda 1 i bitirdim ve daha fazla içmek istiyordum.Kafami dağıtmak istiyordum.Ve hatayi burda yapmistim hava 2-3 saate kararacakti rüzgar hizlanmisti.2. Biralari açtık keremle 2.de bitti ve 3 e geçtik 3.yü icerken gözler gitti kerem diyebildim fısıltıli bir sesle ve bayiliyordum gözlerime direnemedim.Yavas yavaş kapandı gözkapaklarim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Istilası
Mystery / ThrillerZombi istilasinda hayata tutunmaya calisan 17 yasindaki bir genç! macera ve gerilimli bu kitabi okumaya ne dersiniz?