Onlardan Olmak Istemiyorum

84 8 4
                                    

Tuvalet kapisina vurulma sesiyle uyandik.

-Yardim edin orda oldugunuzu biliyorum.

2-3 defa tekrarlanistan sonra kapiyi acti kerem ben hazirda bekliyorumdum herhangi bir tehlike durumu olursa diye.Adamla birlikte koridora ciktik.Isirilmismi diye kontrol ettik saglamdi ama.

Ben:kimsi burada ne ariyorsun.

Adam:Adim Nazim bu okulun müdürüyüm olaylar oldu olali burda siginakta kalıyorum.

Lafını kestim küçük bir cocuk gördünmü 8 yaslarinda diye sordum

-Hayır görmedim ama burda yiyeceğimiz kalmadı anlasilan beraber yaşayacağız.

Keremle karnimiz cok açtı ölü zombileri yemeyi bile düşündük.2 gündür tek birsey bile yemekdik biz bunlari konuşurken cam kirilma sesi geldi.Alt ana giriş kapisi kirilmisti ve iceri zombiler geliyordu.Hemen tuvalete girip kitledik kapilari.Yapacak bir bok yoktu artik burda çürüyüp gidecektik.Karnimizin açligina dayanacak gücümüz kalmamisti zaten kerem bayildi onu uyandırdik.2 saat orada oturduk Nazim uyuyakalmisti.Keremin kulağına egilip sunlari fisildadim.

-Açlıktan öleceğiz burada bir fikrin varmı ?

-Su adami öldürüp yiyebiliriz dedi.

Bu nasil olur biz yam yam miyiz biz ama baska çözüm yoktu galiba onu silahla öldürüp yiyecektik.Silahi kafasina dogrultum.Ama yapamadim gözlerim doldu bir insanı öldürmeye vicdanim izin vermedi.O sinirle kapıya tekme attim lanet kapi kirildi 1 aylak iceri girdi demir boruyla öldürdu kerem onu.Kerem çok acimasiz biri olmuştu.Koridora çıktık buradan kacacaktik.Çünkü erzagimiz yoktu daha fazla dayanamazdik.Kosmaya bile gücümüz yoktu geldigimiz yangin merdiveninden asagi indik 3 ümüz
Asagidaki kapiya tekme atip var gücümüzle koşmaya basladik.Disarida 50 tane zombi vardi yanlarından koşarak acik aralik olan demirlerin arasindan geçtik.Nazimin ayagi takildi ve düştü zombi tam yanindaydi bagirarak sunlari söyledi.

-Öldürün beni onlardan olmak istemiyorum.

Silahla tam kafasindan vurarak öldürdüm onu, hic birsey olmamis gibi koşmaya devam ettim.Sonbaharda terler döküyordum alnimdan.Motorun olduğu yere geldik.Motora atlayıp salona doğru yola koyulduk.Kerem arkada ben ise önde sürerek yarim saate salona geldik.Çoğu yolda fazla zombi yoktu sokak aralarinda 10-20 tane ama bazen 200-500 arasi değişiyordu.
Salonun hemen kapisina motoru biraktik.Salona girdik giris kapisi acikti bodruma inen kapiya tiklattik.5 dakika vurmanin ardindan actilar kapiyi nedeni ise uyuyolarmis.Kapiyi Esra açtı dağınık saçları ile cok tatli gözüküyordu ona hala teklif etmemistim.Zombilerin içinde sevgili olmak saçmaydi çünkü.Babasinjn gözleri doldu.Sizi çok özledim diye öz babam gibiydi artik oda hemen birseyler yedik ve yattik o kadar lezzetliydiki yediklerimiz.Yatağa uzandım farkinda olmadan uyumuşum.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin