Senin Yüzünden Öldü

121 4 0
                                    

Alnimdan ecel terleri akiyordu korkudan ama belli etmiyordum tedigin olmalarini istemiyordum.Son surat arabayi surmeye basladim 20 dakika varicaktik tahminime göre yalnis tespit zaman uzayacakti çünkü önümüze 50 yakin bir sürü caddenin basinda arabayi r ye atip geri geri gelirken dikiz aynasindan arkamizdada 20 kisilik bir sürü vardi sıkışmıştik kacak yerimiz yoktu derken yolcu koltugunundaki el bombasi dikkatimi cekti.Bununla yolu acabilirdim.Arkadaki 20 kisilik Sürüye cevirdim aracin önünü giderken agir bir sekilde bombayı firlattim aracin tepesinden booomm hepsi kenarlara ucmustu gaza koklenip devam ettim yola.Hatirliyorumda bu yollarda hondanin spor motoruyla gezdigim günleri spora onla giderdim bazen hic unutmam o zevki artik yaklasmistim köşeyi döndüm salon karsimdaydi. Aractan indik etraf sakindi 1-2 zombi vardi anca onlarda uzakta salonun giris kati zayıflama bölümü alt katida agirlik bölümüydu bir an önce alt kata inmeliydik.Kapidan girdik iceride kimse yoktu herkes bir mutluydu esra oh be spordan geri kalmicaz burda calisirizda dedi.Bu arada kerem disariyi tutuyordu annesi harika küçük bir mutfakta var isimizi... cümle yarida çığlık sesleriyle kesildi o aci ciglik sesi ve zombi kadinin boyundan isirmisti ve devam ediyordu isirmaya herkes sinir krizi cekirirken tabi bunlar 3-4 saniyese oldu.Silahimi çıkarıp önce zombiyi sonra annesini vurdum.Babasi o anda senin yüzünden diye bağırarak yumrugu atti gözüm karardi yere düştüm zaten yorgundum.Uyandigimda babasini kerem tutuyordu bana saldirmamasi icin 10 dakika sonra sakinlesince cesetleri çıkaricaktim.Annesinden basladim ayağından surukleyecektim ayagini tuttugumdu garip bir ses cikararak bana saldirmaya calisti tekrar bir ses pat-pat iki el ates ettim bu sefer gerçekten ölmustu.Disari cikaridim iki cesedide herkes mutfakta bekliyordu ağlayarak esra hickiriklar atiyordu.Yanina gittim üzülme hepsi gececek birgün dedim yüzüme bir tokat atti sen pisligin tekisin dedi.Herkes bana sinirliydi ama yukarida durmamaliydik asagiya inmeleydik silah seslerini diger zombiler duymustur bile dedim.Hepsi arkamdan geldi.Alt kata inen kapi kapaliydi.

Zombi IstilasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin