Pov Kaylee~
"Zullen we haar wakker maken?" Hoor ik iemand vragen. "Nee misschien is het beter als ze slaapt tijdens het dalen." Zegt weer iemand anders. "Maar haar riem dan?" Vraagt iemand anders. "We zetten haar bij iemand opschoot en doen dan de riem om hun tweeën heen." Zegt weer iemand anders. "Waarom dat?" Vraagt de 1e. "Ze kan een paniekaanval krijgen als ze wakker wordt tijdens het dalen." Zegt zo te horen Louis.
Nu beginnen de stemmen door te dringen. "Bij wie gaat ze opschoot?" Vraagt Niall. "Bij jou. Je bent de eerste die haar rustig heeft gehouden tijdens het stijgen." Zegt Louis met zo te horen een grijns. "Haha Niall bloost." Lacht Harry. "Nou dan is het al helemaal leuk voor hem dat ze opschoot zit." Lacht Liam."Dames en heren. Wilt u gaan zitten op uw plek en uw riem vast doen. We gaan landen. Wij hopen dat u een prettige vlucht heeft gehad en wensen u een prettig verblijf... Krrrkrssskrr... En de jongens van One Direction moeten zich gedragen want de vorige keer was het duur. Niks slopen!" Wordt er door iemand anders omgeroepen.
Ik voel dat ik opgetild word maar laat me slap hangen. Ik word opschoot gezet en voel iets langs mijn middel. Mijn hoofd ligt bij iemand op zijn schouder denk ik. "Ze ligt volgens mij niet erg comfortabel." Zegt Liam. Nee dat klopt... Ik draai me op mijn zij maar glij daardoor een beetje naar beneden. Ik word weer omhoog getrokken vastgepakt.
Ik voel dat het vliegtuig begint te trillen maar dat stopt ook al snel weer. "Niall je staart." Hoor ik Louis mompelen. Ik voel mijn hoofd wegzakken maar laat me slap hangen. "Ze slaapt echt onrustig." Hoor ik het Ierse accent waardoor zijn borstkast trilt. "Dat komt omdat ze merkt dat we gaan landen." Antwoord Louis koeltjes.
Ik zucht en open langzaam mijn ogen. Ik kijk verbaasd om me heen. "Good morning sleeping beauty." Zegt Niall. Ik kijk hem verbaasd aan. Dan kijk ik Louis aan maar mijn ogen vestigen zich al snel op het raampje aan de andere kant van het vliegtuig.
Louis laat snel zijn handen voor mijn ogen. "Wat is er? Storten we neer?!" Vraag ik paniekerig en ik voel mijn ademhaling zwaarder worden. "Shhh, rustig." Fluistert Niall en hij trekt me dicht tegen zich aan. Hij wrijft over mijn rug en wiegt me heen en weer. "We gaan landen." Zegt Louis rustig. Ik haal opgelucht adem en laat me tegen Niall aanzakken.
"Waarom zit ik eigenlijk bij je opschoot?" Vraag ik zogenaamd verbaasd. "Tegen een paniekaanval." Zegt hij rustig. Ik zucht en knik. "Ik sta op het punt om er een te krijgen dus ik kan maar beter op mijn eigen stoel gaan zitten." Zeg ik best gestresst en ik probeer van hem af te kruipen. "Rustig... Je blijft bij mij zitten en haalt rustig adem." Zegt hij lief.
"Het vliegtuig had nu toch al geland moeten zijn?!" Vraag ik paniekerig. "Er staat wat meer wind dus het zou langer duren." Zegt hij nog steeds rustig. "Wat als de wind ons van de baan of duwt?!" "Dat gebeurt niet, zoveel wind stond er ook weer niet."
Ik ga onrustig anders zitten als Niall ineens kreunt. "Wat?" Vraag ik verbaasd en paniekerig. "My nuts." Piept hij waardoor ik in de lach schiet. "Sorry Niall." Lach ik. Louis ligt ook helemaal in een deuk.
Het vliegtuig raakt de grond waardoor ik van schrik opspring maar ik word weer terug getrokken door de riem om mijn middel. "Auw." Piep ik. "Uw riem mag los en u kan het vliegtuig verlaten. Prettig verblijf." Niall maakt de riem los maar ik moet nog wachten totdat Louis opstaat. Als hij eindelijk aan de kant is stap ik van Niall's schoot af. Hij loopt langs me en ik pak nog snel mijn tas en telefoon van mijn stoel.
Ik wrijf heel de tijd over mijn buik want die doet nu echt pijn. "Alles goed?" Vraagt Louis bezorgt die naast me komt lopen. "Uhu." Mompel ik. "Wat is er Kay?" Vraagt hij bezorgt. "Niks, ik schoot daarnet omhoog maar de riem trok me terug." Mompel ik.
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...