Pov Kaylee~
"Kaylee? Kaylee wakker worden." Wordt er gefluisterd. Ik open moeizaam mijn ogen en kijk rond waar ik ben. Ik zie Niall naast me zitten en Louis aan de andere kant. "Wat?" Vraag ik verward.
"Alles okay?" Vraagt Louis bezorgt. "Uhh nee, wat is er gebeurd? Waar zijn we?" Vraag ik verward. "We zijn in Nieuw-Zeeland. Je had een paniekaanval dus we hebben je je medicijnen gegeven en je ging out. En snél, het was 1-2-3 en weg was je." Lacht Niall.
"Mijn hoofd doet pijn." Zeur ik en ik doe mijn ogen weer dicht. "Wat?" Vraagt Louis bezorgd. "Hoeveel pillen hebben jullie me gegeven?" Vraag ik terwijl ik een hand tegen mijn voorhoofd leg. "3. Hoezo?" Zegt Louis. Mijn ogen schieten open en ik ren naar de wc.
Niall en Louis komen achter me aan en kijken verbaasd als ze me voor de wc zien zitten. Ik steek mijn vinger achterin mijn keel en gelijk komen ze in actie. "Kaylee stop!" Schreeuwt Niall en hij knielt naast me neer om me op te tillen.
"Jullie hebben me een overdosis gegeven! Normaal neem ik een halve of als het heel erg is 1 hele. Niet 3!" Zeg ik paniekerig terwijl ik mijn vinger weer achter in mijn keel steek en tegelijkertijd sla ik tegen mijn buik.
De jongens blijven stil totdat ik eindelijk moet overgeven. Ze pakken mijn haar en wrijven over mijn rug . Als ik klaar ben voel ik me duizelig dus ik leg mijn hoofd tegen de wc-pot. "Kaylee?" Vagen Niall en Louis allebei bezorgt. "Het gaat niet goed." Zeg ik moeizaam.
Louis bevriest terwijl Niall gelijk in actie schiet. "Pak wat water en een nat washandje." Zegt hij tegen Louis terwijl hij me optilt. Louis knikt en wacht tot we weg zijn voor hij in actie komt.
"Kaylee luister naar me. Het komt allemaal goed zolang je maar vertelt wat er aan de hand is en je ogen open houdt. Begrepen, Princess?" Zegt hij terwijl hij me op een bed neerlegt. "Ja." Mompel ik.
"Wat is er nu aan de hand dan?" Vraagt hij zodat ik blijf praten. "Ik ben duizelig en licht in mijn hoofd." Zeg ik en ik hoor mijn stem zwakker worden. "Niall ik ben bang." Fluister ik. "Waar ben je bang voor Kay?" Vraagt hij. "Dat de kamer vervormd." Huil ik bijna.
"Kijk me aan Princess." Zegt hij en hij cupt mijn wangen. "Zolang jij mij kan vertellen wat er gebeurd en je ogen openhoudt moet het lukken. Dan komen we hier uit. Louis komt zo terug en als je wat water hebt gedronken-" Hij blijft praten want ik zie zijn mond bewegen maar de geluiden beginnen te vervagen.
"Niall!" Huil ik als ik een piep begin te horen en de druk op mijn hoofd toeneemt. "Vertel *piiiiieeeep* wat *piiiieeeep* is *ppiiieeep*." Hoor ik Niall zeggen. "De piep." Zeg ik moeizaam. "In mijn hoofd." Ik zie Louis aankomen met een washandje en glaasje water. "Mijn hoofd." Zeg ik moeizaam. Ik zie Niall tegen me praten maar ik hoor alleen maar de piep.
Dan bedenk ik me ineens iets. Ik had al eerder een overdosis gehad en daarna had ik een tegen-medicijn gehad van de dokter. "Tegen-medicijn. Portemonnee." Krijg ik eruit voor mijn stem wegvalt. Ik zie Niall wat tegen Louis zeggen die gelijk wegrent. Ik knipper waardoor mijn ogen nog zwaarder worden.
Niall pakt mijn hand waar ik in knijp om te laten weten dat ik er nog ben. Hij pakt het washandje met z'n andere hand en wrijft die over mijn hoofd. Hij pakt het glas water en probeert mij dat te geven maar ik kan op de een of andere manier niet echt mijn mond sluiten. Wel slikken, het kleine beetje dat wel langs mijn keel naar binnen gaat is dan ook erg fijn.
Louis komt weer binnen gerend met mijn portemonnee. Hij zoekt erdoor heen en als hij eindelijk het pilletje heeft geeft hij het aan Niall. Niall zegt iets en dan voel ik het pilletje achterin mijn keel gedrukt worden waarna het glas water tegen mijn mond wordt gezet in een poging het op te laten lossen.
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...