Pov Kaylee~
"Niall James Horan! Little shit!" Wordt er geschreeuwd waardoor ik wakker schrik. Ik wil omhoog schieten maar word tegen gehouden door een arm om mijn middel die me terug trekt.
"Lekker bezig Louis! Daarom had ik haar vast, dumbass. Ze was al heel de tijd aan het draaien en ik wou niet dat als ze wakker schrok ze omhoog zou schieten en haar hoofd zou stootte." Moppert Niall.
Ik kreun en grijp naar mijn kloppende hoofd. "Ga weg bij mijn zusje, Niall." Gromt Louis die dreigend dichterbij komt. "Praat eens wat zachter, asshole." Grom ik terug.
"Kaylee Jessica Tomlinson! Ga weg bij Niall, nu!" Waarschuwt Louis dan. Ik kijk hem aan en begin te giechelen. "Met handen omhoog?" Giechel ik. Niall begint ook te grinniken maar Louis geeft me een waarschuwende blik. "Met handen omhoog, it is." Mompel ik en ik probeer met mijn handen omhoog over Niall heen te klimmen.
Ik verlies mijn evenwicht waardoor ik op hem val en opnieuw begin te giechelen terwijl ik bloos. Hij grijnst naar me en geeft me dan een klein kusje dicht bij mijn mond waardoor ik nog meer bloos.
Ik hoor Louis grommen en ik doe snel mijn handen weer omhoog waardoor Niall grinnikt. Ik ga weer verder met van het bed af klimmen. Louis pakt mijn handen en trekt me van het bed af.
"Auw Louis." Piep ik als hij hard aan me handen trekt en er in knijpt. Ik begin duizelig te worden en het kloppen in mijn hoofd wordt weer erger. Louis lijkt het niet te merken en duwt me hard op een ander bed verder weg van Niall waardoor ik bijna mijn hoofd stoot.
"Niall get out of here." Gromt hij dan naar Niall. Niall staat op van het bed en kijkt naar mij of het goed is. Ik schud snel mijn hoofd want voor het eerst ooit ben ik bang voor mijn broer. "Nee, hij k-kan hier blijven." Stotter ik met trillende stem.
Louis zijn hoofd schiet naar mij. Zijn ogen houden niks anders dan woede en bezitterigheid. "Ik vroeg jouw niks." Gromt hij. "M-maar je vroeg Niall ook niks. J-je c-commandeerde hem weg te g-gaan." Stotter ik.
Nu pas merk ik dat Niall dichterbij komt, stapje bij stapje. "Kaylee als je slim bent; hou je nu je mond." Gromt Louis. "Je bedreigt me?! Je fucking bedrei-" Voor ik de zin af kan maken komt er een hand in contact met mijn wang en is mijn hoofd naar de zijkant gedraaid.
De tranen komen in mijn ogen.
Hij sloeg me.
Mijn eigen broer sloeg me.
Ik draai langzaam mijn hoofd terug maar zie niet mijn broer staan. Ik zie een monster staan en hij kijkt nog steeds woedend. Ik sta snel op en ren naar Niall waar ik bang achter ga staan.
"LOUIS!" Schreeuwt Niall woedend.
"Kaylee ga weg van hem!" Schreeuwt Louis, Niall negerend, die naar me toe komt lopen. Ik gil en ren snel naar de woonkamer van de bus. Ik ga in het hoekje zitten en maak me klein.
"Liam! Harry!" Hoor ik Niall schreeuwen. Ik hoor voetstappen en dan hoor ik gemompel. Ik hoor 'wat?!' en 'Louis! What the fack, dude?!" en dan hoor ik nog meer gemompel en wat klinkt als een soort gevecht.
Ik hoor weer voetstappen maar deze keer komen ze naar mij. Ik maak me kleiner met het idee dat het Louis is die de rest ook heeft neergeslagen.
"Princess? Where are you?" Hoor ik het Ierse accent en ik zucht opgelucht. Ik kijk omhoog en zie Niall bezorgd om zich heen kijken.
Hij ziet me zitten en rent snel naar me toe. Hij gaat naast me zitten en slaat zijn armen om me heen. Hij trekt me op schoot en ik leg mijn hoofd in zijn nek. "Ssshhh, it's alright." Fluistert hij terwijl door mijn haar wrijft.
"Heeft hij jullie iets gedaan?" Vraag ik bezorgd als ik opkijk. "Ne-." Begint Niall maar zodra zijn ogen op mijn wang vallen stopt hij abrupt. Hij legt voorzichtig zijn hand erop waardoor ik terugtrek. "Gaat het, Princess? Heeft hij dit al vaker gedaan?" Vraagt hij bezorgt. Ik schud mijn hoofd en kijk naar mijn handen.
Ineens hoor ik allemaal gestommel komen van de kamers en dan hoor ik de deur openslaan. Ik kijk angstig op en zie Louis naar binnen komen rennen. Hij kijkt bezorgd en verdrietig maar zodra hij mij bij Niall op schoot ziet zitten wordt hij weer woedend.
"Kaylee!" Schreeuwt hij en ik hoor de woede in zijn stem. Ik pak Niall stevig vast en leg mijn hoofd tegen zijn borst met samen geknepen ogen.
"Kaylee kom hier! Nu!" Gromt Louis. "Nee ze gaat nergens heen Louis! Zodat je haar weer kan slaan? Zie dan niet dat ze verdomme aan het trillen en fucking bang is?!" Schreeuwt Niall naar hem terwijl hij me beschermend tegen zich aantrekt.
"Kaylee, kijk me aan." Zegt Louis dwingend en rustig maar je hoort nog steeds de woede. Ik kijk op naar Niall die me een bemoedigend knikje geeft.
Ik draai me een beetje om maar laat mijn haar voor mijn gezicht hangen. "W-wie w-wil dat i-ik opkijk?" Vraag ik. "Ik. Louis." Gromt Louis dan. Ik slik en schud mijn hoofd. "N-nee! Jij bent Louis niet! L-louis zou het g-gevraagd hebben en door hebben gehad d-dat hij me geslagen heeft. H-hij zou nu zelf huilen e-en hij zou L-louis zijn. M-maar dat g-gene w-wat ik nu hoor p-praten is een m-m-monster." Stotter ik en daarna kijk ik op.
Louis staat daar en hij kijkt nog even naar Niall voor hij naar mij kijkt. Hij kijkt naar mijn trillende lijf, daarna naar mijn ogen, dan naar de tranen die over mijn wangen lopen en dan mijn pijnlijke wang.
Zijn ogen worden groot en ik zie zijn schouders beginnen te schokken voor hij door zijn knieën zakt. Hij legt zijn hoofd in zijn handen en ik hoor hem huilen. Ik zou nu zo graag naar hem toe willen gaan maar ik doe het niet.
Dat is niet mijn broer...
Auw, dat denken doet nog meer pijn als alle klappen bij elkaar die ik ooit heb gehad...
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...