13

472 9 3
                                    

Pov Louis~ (TAM TAM TAMMM)

Ik weet niet waar ik Kaylee aan verdiend heb.

:( Ik sla haar, ze verdringt de stemmen. :)

:( Ik maak haar bang, zij zegt lieve dingen. :)

:( Ik hou haar weg bij haar... wat Niall dan ook van haar is... uhm... geliefde? Zij laat me geliefd voelen. :)

Waaraan heb ik haar verdiend?

Ik weet dat er zo een vraag komt en die ga ik eerlijk beantwoorden maar ik weet dat ze er boos over gaat worden...

"Louis?" Daar begint het al...

"Ja Kay." Antwoordt ik met een trillende stem. Dammit.

"Hoelang?" Right to the point.

"Een half jaar." Fluister ik.

"Wat?" Vraagt ze gekwetst. Nee nee nee, niet gekwetst. Ze hoort woedend te zijn, niet gekwetst alsjeblieft niet gekwetst.

"E-een half jaar." Herhaal ik iets harder.

Ze staat gelijk op en komt voor me staan. "Een half jaar?! Een fucking half jaar?!" Schreeuwt ze terwijl er tranen over haar wangen beginnen te lopen. "Kay-" Begin ik maar ze kapt me af. "Ga staan." Zegt ze dwingend terwijl ze mijn hand pakt om me omhoog te trekken.

"Kay wat ben je van plan?" Vraagt Niall. "Ik ben niks van plan." Zegt ze nog steeds naar mij kijkend. "Ga staan Louis." Zegt ze dwingend. Als je het alleen hoort klinkt het alsof ze woedend is maar als je in haar ogen kijkt zie je de tranen vormen.

Ik ga aarzelend staan en kijk haar een beetje bang aan. "K-kan je alsjeblieft je armen omhoog d-doen?" Vraagt ze en ik zie haar onderlip beginnen te trillen. "Nee." Fluister ik en ik schud mijn hoofd. Ze kijkt me met grote ogen aan en schudt dan haar hoofd waarna de tranen over haar wangen stromen.

"Y-you did it a-again?!" Schreeuwt ze huilend terwijl ze tegen mijn borst begint te slaan. "Y-yes I d-did." Zeg ik huilend waarna ik haar in een knuffel. Ze laat zich tegen mij aanhangen en huilt in mijn nek terwijl ze haar handen op mijn heupen, onder mijn shirt, legt op mijn sneeën.

"Louis?" Vraagt ze zacht. "Ja Kay." Mompel ik in haar haar. "Waardoor?" Vraagt ze dan. "Gewoon de stress en het Zayn gebeuren en Brianna shit en de laatste tijd erger omdat ik me waardeloos voel omdat ik je niet kon helpen met Troy." Mompel ik. "En je medicijnen?" Vraagt ze. "Vergeten in te nemen vanochtend." Fluister ik.

"Waarom was je zo kwaad en sloeg je Kaylee?" Vraagt Niall dan. "Die stem, die zei dat ze me zou verlaten als ze bij jouw was en ik kan Kay niet kwijt raken. Ze is mijn alles en ik ga mezelf nooit vergeven voor wat ik net gedaan heb. Ik heb je geslagen niet de stem." Mompel ik.

Ineens laat Kaylee los en loopt weg. "Waar ga je heen?" Vraag ik haar bezorgd. "Ik ga je medicijnen pakken zodat jij zo je soundcheck kan doen voor het concert vanavond." Zegt ze met een kleine geruststellende glimlach.

"Oh ja, shit!" Zegt Paul die overeind schiet. "De soundcheck. Heb je het toch nog voor elkaar, lad. Tenminste er is nog een korte soundcheck." Grijnst hij. Ik wou gaan juichen maar kreun als ik het laatste hoor.

Ik heb echt een hekel aan soundchecks. Wat is het nut als je 's avonds toch het zelfde zingt? Ik zou in de tussentijd kunnen gamen of pranks uithalen.

"Kom op lads. Tijd voor de soundcheck." Zegt Paul als Kaylee terug komt met mijn medicijn en een bekertje water. Als ik het ingenomen heb zet ik het bekertje weg en kijk Kaylee aan met een grijns. Ze schudt gelijk haar hoofd en probeert weg te rennen maar ik ben haar voor en pak haar bij haar middel.

Ik draai haar om en gooi haar over mijn schouder. "Louis!" Gilt ze gelijk. Ik lach alleen maar en begin met haar over mijn schouder naar buiten te rennen. Alle fans die er staan beginnen te gillen maar ik, met Kaylee, en de lads rennen snel naar binnen.

"Okay, simpele soundcheck. Stemoefeningen en ieder voor zich de microfoon hardheid." Zegt John van het geluid. We knikken en gaan naar het podium. Ik hou nog steeds Kaylee vast, zelfs op het podium en tijdens het zingen.

Als het mijn solo is en ik begin te zingen voel ik ineens mijn onderbroek strak omhoog worden getrokken. Omdat mijn ballen strak zitten piep ik en dat hoor je door de microfoon door het hele stadium. Iedereen begint keihard te lachen terwijl Kaylee alleen nog maar harder gaat trekken. En ik kan je vertellen een wedgie van Kaylee is geen pretje.

"Okay okay, ik zet je- aah- neer." Piep ik maar midden in de zin begint ze harder te trekken. Iedereen begint nog harder te lachen. Ik laat haar zo zakken dat ze ik haar in bride-style vasthoud en loop dan met haar naar Niall. "Hou haar even vast." Grijns ik naar hem met nog steeds een piep stemmetje. Hij lacht maar pakt haar toch over.

Ik loop weg en pak een 2 flesjes water die ik openmaak. Ik loop terug en wil het over Kaylee heen gooien maar net op dat moment glij ik uit en valt alles over mezelf heen. Kaylee kijkt even bezorgd voor ze begint te schater lachen.

Niall kijkt vooral opgelucht omdat hij anders ook nat was geworden.

Liam schudt lachend zijn hoofd.

En Harry komt naar me toe gerent. "Boobear! Boobear! Alles okay-AAAH, oompf." Schreeuwt hij maar hij glijd ook uit over het water an valt ook.

"Hazza?" Vraag ik bezorgd en ik kruip naar hem toe. "Ahw, Larry Stylinson!" Giechelt Kaylee. Iedereen grinnikt en we gaan weer verder met de soundcheck.

Daarna gaan we weer naar de bus waar we ons omkleden en dan 's avonds het concert.

Sister of LT (ft NH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu