9

575 11 8
                                    

Pov Kaylee~

"Kaylee? Kaylee! Oh my gawd, are u okay?" Vraagt Louis die gelijk op me af komt rennen. "Ja." Mompel ik met een kleine glimlach.

"Kaylee! Thank God, you're okay!" Schreeuwt Harry die daarna ook aan komt rennen. Ik grinnik en knik.

"Kaylee! I heard what dumb and dumber have done! I'm so sorry, I should have read the instruction but I thought Louis would know what to do but apparently he is dumb and dumber in one." Ratelt Liam die ook naar ons toeloopt. Ik schiet in de lach waardoor ik en Liam allebei een tik op ons achterhoofd krijgen.

Ik verlies gelijk mijn balans en strompel waarna ik bijna naar achter val. Ik word net op tijd opgevangen. "And now he is also dumbest. Dude she is still light-headed." Zegt Niall een beetje boos. Dan pas heb ik door dat hij me heeft opgevangen.

Hij zet me weer rechtop maar ik kan mijn balans niet meer vinden. Na een tijdje kan ik nog steeds niet recht staan en ik heb het gevoel dat ik ga huilen maar ik ben te moe.

"Niall ik ben... uhh... ineens moe." Mompel ik al half slapend. "Ik weet het Kay." Zegt hij en hij pakt me op. "Waarom... Waarom ben ik zo moe?" Mompel ik tegen zijn schouder. "Je hoofd heeft een hoop te verwerken, het was een grote hoeveelheid medicijnen." Zegt hij rustig terwijl hij met mij op schoot aan de ontbijt tafel van het restaurant gaat zitten.

Mijn hoofd begint ineens hevig te kloppen. Ik kreun en grijp ernaar. "Wat Kaylee? Doet je hoofd pijn? Komt het door de overdosis?" Vraagt Louis bezorgt. "Nee ik krijg een visioen, natuurlijk komt het door de overdosis." Zeg ik sarcastisch.

"Kaylee, hij wou alleen maar helpen." Zegt Niall een beetje streng. "Neh het is okay. Ze wordt altijd sarcastisch als ze in pijn is." Zegt Louis simpel.

Mijn hoofd begint ondertussen heel hard te kloppen en er gaan nu ook steken doorheen. "Help me dan." Huil ik wanhopig als ik mijn hoofd met twee handen vastpak. "Kaylee? Kan je me horen?" Vraagt Niall vanachter me. "Ja." Zeg ik met een trillende stem.

"Ga naar achter liggen met je hoofd op mijn schouder en kijk omhoog."Zegt hij en hij trekt me langzaam naar achter.

Ik voel hem zijn arm bewegen en dan voel ik iets tegen mijn lippen aangedrukt worden. Ik open mijn ogen om te kijken wat het is maar word verblind door het licht waardoor ik kreun. "Het is gewoon water Kay, je moet het opdrinken." Zegt Niall streng. Ik schud mijn hoofd. "Geen dorst." Mompel ik maar ik voel mezelf zwakker worden dus open toch maar mijn mond.

"Okay, kom op, drink het op en dan moet je even wat eten." Zegt hij als hij doorheeft dat ik wel wil drinken. Hij laat me het glas langzaam leegdrinken waardoor de steken al minder worden.

"Ik heb geen steken meer." Mompel ik en ik knuffel me in Niall om te gaan slapen. "Nee princess- ouch- ik bedoel Kaylee, ook eten." Zegt Niall die, als ik mijn ogen opendoe, over zijn achterhoofd wrijft. Ik grinnik een beetje en sluit mijn ogen weer.

"Kaylee." Zegt Niall streng en ik open mijn mond om wat te zeggen maar inplaats daarvan word er iets ingeschoven. Ik kreun en kijk wat er in zit en zie dat het broodje nog buiten mijn mond hangt.

Ik begin gewoon te kauwen waardoor het broodje afgebeten valt maar ik voel hem niet op mijn broek vallen. Ik open mijn ogen en zie dat Niall hem vast heeft. "Klein kind." Zucht hij waarop ik grijns.

"Eet het broodje op. Kom op. Ik weet dat je het kan!" Zegt hij in een kinderstemmetje. Ik lach maar schud mijn hoofd.

Dan moet ik gapen, ik probeer mijn mond dicht te houden maar uiteindelijk lukt het niet. Als ik mijn hand ervoor wil slaan wordt die vastgepakt en wordt het broodje weer in mijn mond gepropt. Ik kreun en begin weer te kauwen omdat ik mijn handen niet kan gebruiken.

Sister of LT (ft NH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu