Pov Kaylee~
Ik staar nog steeds naar Louis die aan de andere kant van de bus heen weer zit te schommelen terwijl hij huilt en dingen mompelt.
Ik zit nog steeds bij Niall opschoot die door mijn haar wrijft. "I know that you love him, but what he did was wrong. Don't get to easy on him, alright? He may take an advantage of your good heart, Princess." Fluistert Niall. Ik slik maar knik toch. "It doesn't mean he does this again. And it doesn't mean you can't forgive him. Just... Just watch out please." Ik draai me naar hem om en glimlach zwak. Ik knik opnieuw en geef hem een kus op de zijkant van zijn mond.
De bus is gestopt maar ik heb niet door. Ik merk het pas als Paul binnenkomt, glimlachend. Zijn glimlach verdwijnt gelijk als hij ons ziet zitten.
Louis zit in dat hoekje te huilen en schommelen. Liam en Harry zitten in het midden van ons te kaarten. Niall en ik zitten aan de andere kant.
Paul kijkt bezorgd de kamer rond tot zijn ogen op mij landen. Hij komt gelijk naar mij toe en zakt door zijn hurken heen. "Kay? Wat is er gebeurt met je wang? Waarom tril je? Waarom is je wang blauw?" Vraagt hij bezorgd. "Ik- Ik- Uh..." Stotter ik.
"Ik heb haar geslagen." Hoor ik de gebroken stem van mijn broer. Paul zijn hoofd schiet gelijk zijn kant op. "Wat?!" Schreeuwt hij en hij loopt naar Louis.
"Je hebt wat?! Louis William Tomlinson! Hoe kan je nou zoiets doen?!" Schreeuwt hij. Louis kijkt hem bang aan en begint ongemakkelijk te schuifelen.
"I-ik weet het niet! Ik-" Schreeuwt hij terug maar Paul onderbreekt hem. "Je weet het niet?! Je weet niet waarom je haar hebt geslagen?!" Schreeuwt Paul weer. Louis kijkt hem nog banger aan maar dit keer zie je ook onrust.
"Nee! Ik w-weet het niet! De-" Begint hij maar Paul kapt hem weer af. "Je moet wel een verdomd goede smoes hebben om dit uit te leggen!" Schreeuwt Paul. Louis grijpt naar zijn haar en begint eraan te trekken.
Wat? M-maar...
"IK ZWEER DAT ALS HET MOET IK DE POLITIE BEL VOOR HUISELIJKE MISHANDELING! EN-" Schreeuwt Paul maar ik kap hem af.
"STOP!" Gil ik huilend en ik probeer van Niall's schoot af te stappen maar hij laat me niet los. "Kaylee, blijf zitten." Zegt hij streng. Ik kijk naar Louis en zie hem helemaal in paniek tegen zijn hoofd slaan en aan zijn haren trekken maar niemand ziet het omdat ze naar mij kijken. "Nee, ik blijf niet zitten! Mijn broer heeft me nodig, Niall! Laat los!" En met dat trek ik me los uit Niall's grip.
Ik ren snel naar Louis toe die het niet eens meer doorheeft. Iedereen is stil als ze Louis zien.
"Louis? Louis? Hoor je me?" Vraag ik terwijl ik zijn handen vastpak. "GA WEG! IK BEN EEN MONSTER! EEN MONSTER!" Schreeuwt Louis en hij trekt zijn handen los. Iedereen wil gelijk in actie komen maar ik hou mijn hand op om ze te stoppen.
"Louis, luister naar mijn stem." Zeg ik zo rustig als ik kan terwijl ik zijn hoofd vastpak zodat hij me aankijkt. "Jij bent geen monster, Louis. Het monster is de stem. De stem is het monster. De stress, woede en verdriet zijn monsters. Monsters die het grootste monster maken. De stem is het monster. Niet jij Louis." Zeg ik zo rustig mogelijk terwijl ik hem knuffel. Hij slaat zijn armen strak om mijn middel terwijl ik door zijn haar wrijf en kalmerende dingen zeg.
Iedereen is stil.
Iedereen kijkt bezorgd naar Louis en bewonderend naar mij.
"Louis?" Vraag ik en hij knikt tegen mijn schouder/ borst. "De andere willen ook wat zeggen. Denk je dat je dat gaat helpen?" Vraag ik lief. Hij mompelt wat maar knikt uiteindelijk toch. Ik kijk naar de rest die niks durven te zeggen.
Niall lijkt het als eerst te snappen en komt naast me zitten. "Louis?" Vraagt hij voorzichtig met een rustige stem. "Ja." Mompelt Louis terug.
"Jij bent de baas over je eigen lichaam. We weten dat je dit aankan. We weten dat je de stem kan overwinnen. Het spijt ons dat we het niet eerder door hadden. We helpen je er doorheen, buddy." Zegt Niall lief en hij wrijft over Louis' rug.
Na nog even zo gezeten te hebben terwijl ik lieve dingen bleef zeggen hoor ik de opluchtende woorden Louis' mond verlaten;
"Hij is weg."
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...