7

606 12 2
                                    

Pov Kaylee~

"THANK YOU! YOU ALL ARE AMAZING!" Schreeuwt Harry door de microfoon.

"THANK YOU SO MUCH FOR ALL THE SUPPORT!" Schreeuwt Liam er nog achteraan.

"YOU DIRECTIONERS ARE BEAUTIFUL AND JUST... WOW! DON'T LET ANYONE TELL YOU DIFFERENT!" Schreeuwt Niall.

"Now i have to be the party-pooper." Pruilt Louis. "IF YOU WANT TO DO SOMETHING, DO IT! YOU HAVE NOTHING TO LOSE!" Grijnst hij dan.

"THAT WAS IT FOR TONIGHT! LOVE YOU ALL!" Schreeuwen ze dan tegelijk.

Ik lach en loop alvast naar de kleedkamer om hun joggingbroeken en alles klaar te leggen. Het enige wat ik deze tour hoef te doen is voor ze zorgen buiten het stadium om. Ik moet dus kleren klaar leggen voor daarna, zorgen dat ze een beetje normaal eten, zorgen dat ze niks slopen en zorgen dat ze er een beetje verzorgd uitzien en niet als een zwerver.

Ik ga op de bank liggen met mijn telefoon en kijk een beetje door twitter heen.

"Lieve vrienden van Clarissa, onze geliefde Clarissa is niet langer onder ons. Ze is nu op een betere plek, beter voor haar. Als iemand weet wie de pesters en verkrachters zijn van onze geliefde dochter vertel het ons! Wij zullen niet rusten voordat degene die onze dochter tot zelfmoord heeft gezet gepakt wordt! RIP Clarissa. Geliefde dochter, geweldige vriendin en aanstaande moeder."

Staat er op waardoor ik begin te huilen. Clarissa was mijn beste vriendin.

Ik sta op en begin door de kamer te ijsberen. (A/N Heet dat zo?) Ik voel de woede in me opkomen.

Wie doet er nou zoiets?! Wacht, aanstaande moeder? Is het kind dood of niet? Oh my god! Het is gewoon een dubbele moord!

Ik was de enige wie ze had verteld over het pesten. Ik denk dat ze gezegd heeft in een brief? Ach, daar gaat het helemaal niet om! Ze hebben haar tot zelfmoord gedreven! Door de woede begin ik tegen de muur te rammen.

Ik heb niet door dat de jongens zijn binnen gekomen totdat ik hun geschreeuw hoor. "KAYLEE!" Wordt er geschreeuwd maar ik luister niet.

Ik sla de muur nog 1x heel hard waarna ik me er tegen aan laat hangen en huilend naar beneden glij.

Ik word bijna gelijk opgepakt en bij op schoot gezet. "Kaylee, luister naar me. Luister naar mijn stem. Haal rustig adem, okay? Rustig het is allemaal goed." Zegt de stem.

Ik schiet gelijk op van de schoot. "Het is fucking niet goed! Ze hebben haar van me afgenomen! Ze komt niet meer terug!" Schreeuw ik. Ik zie nu pas dat ik bij Louis op schoot zat.

Ik word van achter bij mijn middel gepakt en opgetild. "Zet me neer!" Schreeuw ik en ik spartel met mijn benen. "Shhh, rustig maar. Shhh." Wordt er achter me gefluisterd terwijl ik weer op schoot word neer gezet.

"Ik ga terug en ik ga ze vermoorden! Ik ga die vieze vuile mmmpfh vmmpfh." Mijn gescheld word onderbroken door een hand over mijn mond. "Niet zo snel, wie gaan we vermoorden? En waarvoor?" Vraagt zo te horen Niall achter me. Hierdoor ga ik weer denken aan Clarissa en begin weer te huilen.

Na een tijdje ben ik eindelijk weer rustig maar kan me nergens anders op concentreren dan op mijn ademhaling. "Kay. Kijk me aan." Zegt Niall zacht. Als ik niet opkijk zet hij zijn vingers onder mijn kin en drukt mijn hoofd omhoog zodat ik op kijk.

"Wat is er aan de hand?" Vraagt hij bezorgd. "Z-ze hebben haar t-tot z-zelfmoord gedreven." Snik ik. Louis zit nu naast me gehurkt. "Wie Kay'tje?" Vraagt hij verward. "Clarissa. Haar p-pesters hebben haar v-verkracht. Ze w-was z-zwanger, Lou." Snik ik.

Sister of LT (ft NH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu