Ik schuif over zodat hij naast me kan liggen. Hij kijkt me even met samen geknepen en schudt dan zijn hoofd waarna hij over me heen komt hangen en mijn handen boven mijn hoofd drukt, hetzelfde als vanochtend.
"Waarom flirtte je met hem?" Gromt hij dan. Ik zucht even waarna ik een grijns op mijn gezicht krijg. "Hoezo? Mag dat niet dan?" Vraag ik onschuldig met nog steeds een grijns. Niall wordt een beetje rood maar herpakt zich dan snel. "Nee." Zegt hij simpel. "Waarom niet?" Vraag ik met een wat zwakkere grijns. "Omdat je van mij bent." Gromt hij en dan doet hij iets wat ik nooit had verwacht.....
Pov Kaylee~
Hij smasht zijn lippen op de mijne.
Niall fucking Horan kust mij.
De beste vriend van mijn broer kust mij.
Maar wat maakt dat allemaal uit als je er vlinders van in je buik krijgt?
Na een paar seconden kus ik terug. Ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen. Hij laat mijn handen en gaat met zijn vingertoppen licht over mijn armen heen waardoor ik ril. Blij met mijn reactie kust hij me harder en cupt mijn gezicht. Ik leg mijn handen in zijn nek en ga er langzaam mee door zijn haar.
Na even trekt hij terug en kijkt me diep in mijn ogen aan. "Van wie ben je?" Vraagt hij hees. "Ik weet niet. Ik moet Luke nog bellen." Grijns ik. Hij gromt en het klinkt een beetje als een wild dier.
"Wat is er Ni?" Vraag ik onschuldig. "Niet het goeie antwoord, Princess." Gromt hij en hij drukt zijn lippen weer op de mijne. Dit keer ruwer. Hij bijt op mijn onderlip waarvan ik schrik en terug wil trekken maar hij kust me alleen maar harder.
"Niall." Mompel ik tegen zijn lippen aan. Hij trekt terug en kijkt me weer doordringend aan.
"To who do you belong?" Gromt hij. "I-I-I ..." Stotter ik. "You?" Vraagt hij met een kleine grijns. "I honestly don't know." Antwoord ik eerlijk. "You don't know?! I'll make you know!" Schreeuwt hij bijna waarna hij me opnieuw kust.
"Niall, stop it." Zeg ik en ik probeer hem van me af te duwen. Hij haalt zijn lippen van de mijne af maar blijft boven me hangen.
"Why?" Vraagt hij na een tijdje. "Niall what; why? Speak full sentences." Zeg ik zacht.
"Why don't you want to be with me?" Vraagt hij een beetje gekwetst. "Why do you think I'm just some slut who gives herself away after one kiss?! Niall I want to have at least a date with you first! I just want to have fun! I don't want to be with you when it seems like you only like my body. I know you're not that way but-." Niall onderbreekt me door zijn lippen op de mijne te plaatsen. "You're right, Princess."
"So... would you like to go on a date with me?" Vraagt hij hoopvol. "Yes." Fluister ik glimlachend naar hem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ZO CLICHÉ!!
SORRRYYYYYYY!!!!
Dit is een kort hoofdstukje want ik vond dit alles al super schattig. Ik had ook niet echt veel inspiratie dus vandaar dit!!!!
Dus wat vinden jullie een betere shipname; Naylee of Kiall???
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...