14

494 10 0
                                    

Pov Kaylee~

De volgende ochtend was normaal. Ik was heel de tijd aan het zeuren bij Louis; of alles goed ging, of hij zijn medicijnen al had ingenomen en dat soort dingen. Iedereen werd volgens mij gek van me.

"Kaylee! Ga daarvan af!" Schreeuwt Niall die de keuken inloopt. Ik draai me even om naar hem maar ga dan gewoon verder met het zoeken in de kastjes. "Kaylee, we zitten in een rijdende bus en jij gaat op het aanrecht staan?!" Vraagt Niall verontwaardigd die me bij mijn middel vastpakt. "Ja, ik had een schaaltje nodig maar niemand wou me helpen!" Antwoord ik terug.

Hij pakt mijn middel steviger vast en tilt me van het aanrecht. "Niall, nu heb ik nog geen schaaltje." Zeur ik. Hij grinnikt waarna hij makkelijk een schaaltje pakt. "Uhg, the struggles of being small." Mopper ik. Hij lacht en trekt me in een knuffel.

"Hebben jullie vanavond nog een concert?" Vraag ik in zijn nek. "Ja en daarna gaan we het vliegtuig in naar Amerika dus bereid je maar voor op een jetlag en een lange vlucht." Mompelt hij in mijn haar. "Wat?" Vraag ik gelijk in paniek. "Shhht, I'm here for you, Princess." Stelt hij me gerust.

"Hey Stupid, hey Babe." Groet Harry ons die ook binnen komt in de keuken.

Hij loopt naar het aanrecht en pakt een glas voordat hij stopt met wat hij aan het doen is en hij verward naar ons omdraait. "Waarom staan er voet afdrukken op het aanrecht?"

******

"Hey Lou." Glimlach ik als ik de kleedkamer binnenloop. "Hey Kay." Glimlacht ze terug. Ineens begint Louis achter me te giechelen. "Wat?" Vragen ik en Lou tegelijk. "Hey Kay rijmt." Giechelt hij als een 3-jarige waarna hij naar de rest loopt... nou ja, huppelt... voor de soundcheck. Ik schud grinnikend mijn hoofd en draai me weer terug om naar Lou.

"Dus... Kan ik ergens meehelpen?" Vraag ik enthousiast. "Uhm... Heb je ervaring?" Vraagt ze aarzelend. "Ik doe nu de opleiding voor visagie." Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Ze krijgt gelijk een grote glimlach op haar gezicht.

"Oh! Geweldig! Ik heb echt hulp nodig want Ally is gestopt want ze kon de jongens niet aan, zei ze. Oké niet door vertellen maar ze had eigenlijk een soort relatie met Harry. Ze hadden s*x en ze was heel aanhankelijk naar Harry en Harry kon daar dus niet goed tegen. Ze was echt super bezitterig. Harry had afgesproken met een oude vriendin en Ally ging helemaal cray-cray. Ze begon met dingen te gooien en gelijk op dat moment heeft Harry het uitgemaakt met haar. Maar ze ging niet weg en bleef hem maar stalken. Arme Harry werd helemaal gek en om haar weg te krijgen zei hij het meest gemene wat hij kon zeggen. Hij zei: 'Ik wil je niet, ik wou je alleen maar fucken!' Ally ging gelijk naar huis." Roddelt ze hoofdschuddend.

"Ik hoop dat dat niet bij mij gebeurd." Mompel ik maar Lou hoort het alsnog. "Ahw Honey, ik denk niet dat gaat gebeuren. Het lijkt wel alsof jij en Niall voor elkaar gemaakt zijn!" Zegt ze vrolijk. Ik bloos en kijk naar de grond.

"We zijn nog geen stelletje." Mompel ik en ik voel mezelf roder worden. "Nog? Dus je zou het wel willen?" Vraagt ze met een grijns. "Uhg, onderwerp switch!" Zeg ik snel als ik voel dat ik zo rood als een tomaat ben.

"Nee ik vind dit wel een leuk onderwerp, Princess." Zegt het Ierse accent terwijl er armen om mijn middel worden geslagen. "Niall!" Gil ik als ik opspring van schrik maar door zijn armen kom ik niet ver.

"Dus je zou het wel willen, Princess? Wij samen?" Fluistert Niall als hij me terug tegen zich aantrekt. "Uhg, Niall stop it already." Grom ik. Hij plaatst nog een kusje op mijn oor voordat hij weg loopt naar het podium.

Lou en ik praten wat totdat Louis en Harry voorbij komen rennen. Een zeiknatte Harry rent achter een gillende Louis aan.

Louis rent langs me maar Harry gooit net zijn water uit het flesje en dat komt allemaal op mij. "HARRY!" Gil ik en ik wil achter ze aan rennen maar glij uit en val op mijn rug.

Eerst word de lucht uit me geperst en daarna voel ik pas de pijn door mijn hoofd schieten. "Kaylee!" Schreeuwt Lou in paniek. Louis en Harry komen aanrennen en ik zie Niall ook aankomen.

"Kaylee what's wrong?" Vraagt Niall bezorgd die me rechtop probeert te zetten. Ik kan nergens op reageren doordat ik geen adem kan halen en de pijn in mijn hoofd groter wordt. "HAAL PAUL!" Schreeuwt Louis wanhopig.

Het lijkt alsof ik eindelijk weer kan ademen waardoor ik wanhopig naar lucht hap. Niall pakt mijn hand en legt hem op zijn borst. "Let op mijn ademhaling. In en uit, in en uit. Rustig maar." Probeert hij me rustig te krijgen wat aardig lukt.

"My head again." Piep ik tussen ademhalingen door. "Harry kan je een natte doek en aspirine halen?" Vraagt Niall meteen. Harry rent snel weg maar ik let niet echt op waar naar toe.

"Louis kan je heel even op Kay letten?" Vraagt Niall. "Niet weggaan." Piep ik en ik pak Nialls en Louis' hand. "Uhm... Louis kan je even een kussen uit de kleedkamer halen?" Vraagt Niall maar voordat Louis iets kan doen rent Lou al weg roepend: "Ik ga al!"

Ik denk door het zuurstofgebrek maar ik begin ineens heel duizelig te worden. Louis en Niall merken het meteen als ik hun handen los laat.

"Shit." Vloekt Louis die ineens op schiet. "Wat?!" Vraagt Niall paniekerig. "Astma, ik ben haar astma vergeten! Ze heeft al meer dan 5 jaar er geen last meer van gehad. Shit! Waar is mijn rugzak?!" Ratelt Louis die rond loopt als een kip zonder kop.

Lou en Harry komen weer binnen en geven de spullen aan Niall. Niall pakt ze aan en legt het kussen onder mijn hoofd en de natte doek op mijn voorhoofd. Hij wil me de aspirine met water geven maar Louis houd hem snel tegen. "Ze kan stikken nu, we moeten eerst mijn rugzak vinden voor haar inhaler." Zegt Louis die nog steeds rond de kamer kijkt.

"Hier!" Zegt Harry en hij geeft Louis zijn rugzak. Louis gooit hem gewoon op zijn kop en alles valt eruit. Hij ziet mijn inhaler en zet hem snel aan mijn lippen. Ik krijg nog net de medicijnen binnen van de inhaler voordat ik flauwval.

Sister of LT (ft NH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu