Pov Kaylee~
"Ahg, wat zijn ze schattig!" Hoor ik iemand fluisteren. "Ik vind het maar niks... Ze liggen te dicht op elkaar." Hoor ik Louis mompelen. "Nu ineens word je de beschermende broer voor Kay tegenover Niall?!" Fluistert schreeuwt Liam. "Ja! Ze blijft mijn zusje en ik hou er niet van als er jongens bij haar in de buurt zijn." Blijft Louis volhouden.
Ineens is er een flits waar ik van schrik. Ik wil omhoog schieten maar wordt tegen gehouden door een arm om mijn middel. Ik kijk verbaasd om me heen en dan herinner ik me dat ik bij Niall in zijn bed lig. "Sorry! Maar het was echt een foto moment!" Zegt Harry als ik 2 petsen hoor.
"Gaat het?" Vraagt Niall naast me met een ochtend stem. Ik knik snel met een blos en wil uit bed stappen maar hij trekt me terug. "Blijf nog even liggen, wil je?" Vraagt hij en hij legt zijn hoofd op mijn buik. Ik grinnik en knik waarna ik met zijn haar ga spelen.
"Kay en Niall woonkamer nu!" Zegt een beetje boze Louis die langs ons bed loopt. Niall zucht en haalt zijn hoofd weg en wil rechtop gaan zitten waardoor die bijna zijn hoofd stoot maar ik trek hem terug. Hij hangt nu een paar centimeter boven me. We kijken elkaar beide in de ogen aan en Niall komt nog een klein stukje dichterbij maar we worden onderbroken door een nu helemaal boze Louis.
"Komen jullie nog?! Ik blijf niet veel langer wachten!" Schreeuwt hij. Ik word rood terwijl Niall wat gromt en van me afrolt. Hij rolt zo ver dat hij van het bed af valt. Ik schiet in de lach terwijl hij op staat. "Grappig hé?" Vraagt hij sarcastisch. "Oehh boy. Don't sass me." Zeg ik en ik knip mijn vingers in de 'Z'-vorm. Hij schudt lachend zijn hoofd en dan lopen we samen naar de woonkamer.
We lopen de kamer in en worden ontvangen door een grijnzende Harry, een glimlachende Liam en een woedende Louis. Ik schiet in de lach zodra ik Louis zie waardoor hij iets minder rood wordt. Niall daarentegen is zo te zien heel erg nerveus. Ik grinnik en pak zijn hand waar ik een bemoedigend kneepje in geef. Hij glimlacht even naar me en dan gaan we zitten.
"Whatsup?" Vraag ik zo onschuldig mogelijk. Ik hoor Niall, Liam en Harry grinniken terwijl Louis zucht. "Oké, ik ga nu wat vragen stellen en jullie antwoorden alleen maar met 'ja' en 'nee'." Zegt Louis dan. "Oh god." Mompel ik zodat alleen Niall het hoort. "Vertel mij wat." Mompelt hij terug zodat ik het alleen kan horen.
"Hebben jullie wat?" "J-Nee." Zeggen we allebei met een rood hoofd.
"Hebben jullie wat gedaan?" "LOUIS!" Schreeuw ik naar hem. Hij haalt simpel zijn schouders op. "Nee en al was het zo, gaat het je niks aan!" Zeg ik een beetje boos.
"Wat deed je bij Niall in bed?" "Jammer joh, alleen 'ja' en 'nee' vragen." Zeg ik arrogant. "Kaylee." Gromt Louis. "Ik kon niet slapen, okay. Jeez, calm your tits." Zeg ik gefrustreerd. "Kaylee." Fluistert Niall die over mijn rug wrijft.
"Louis je moet begrijpen dat je mijn leven niet meer kan controleren en wat je nu doet is alleen maar vernederend voor Niall en mij. Wat als we wel wat hadden gedaan? Dan wist iedereen het gelijk! Lou als er wat gebeurt was had je het niet meer ongedaan kunnen maken of wel? Ik weet dat je me alleen maar wilt beschermen en ik weet dat je hetzelfde bij Niall wil doen maar dit soort dingen gaat gewoon niet. Dit kan je niet controleren." Zeg ik rustig terwijl ik opsta en naar hem toeloop.
Hij zucht en trekt me dan in een knuffel. "Dat weet ik wel maar je bent en blijft mijn kleine zusje. Ik weet dat ik je leven niet kan controleren maar ik kan het proberen toch?" Grinnikt hij. Ik schud lachend mijn hoofd maar knik dan.
"Oké nu ik met jullie beide heb gepraat en even met jouw is het nu tijd voor Niall." Zegt Louis als hij terugtrekt. "Wat? Waarom?" Vraagt Niall paniekerig. "Ni, relax. Het is nog steeds Lewis." Lach ik om hem gerust te stellen. "Hé!" Zegt Louis verontwaardigd waardoor iedereen in de lach schiet.
"Kom op Niall wij gaan even naar de keuken." Zegt Louis daarna weer serieus. Niall staat op en volgt hem naar de keuken. Ik kijk naar Liam en Harry die simpel hun schouders ophalen.
In de tussentijd ga ik me alvast aankleden en opmaken zodat je de blauwe plekken niet zo erg meer ziet. Als ik de badkamer uitloop komt Niall meteen naar me toe gerend en trekt me in een knuffel. Hij tilt me op en draait een rondje.
"Woah, Niall what are you doing?!" Lach ik. Hij draait me nog een rondje en zet me dan neer. "Ik leef nog!" Zegt hij blij waardoor ik alleen maar harder ga lachen. "Ja gelukkig wel, anders had ik ook een moord op m'n geweten." Lach ik.
Hij trekt me in nog een knuffel en als hij zijn hoofd in mijn nek legt voel ik hem een lief en zacht kusje geven. Als hij merkt dat ik er kippenvel van krijg trekt hij terug met een grijns en kijkt me doordringend aan waardoor ik moet blozen.
"U-uh, w-we kunnen beter t-teruggaan." Stotter ik. Hij glimlacht trots en laat me dan los waarna hij langs me loopt. Ik voel nog een tikje tegen mijn bil waardoor ik verschrikt omkijk om Niall met een grotere grijns zien weglopen.
Ik ga op mijn bed liggen waar ik met mijn hoofd in het kussen een blijdschap gilletje geef. Ik dacht altijd dat Niall de onschuldige was maar zoals ik hem nu zie denk ik daar toch anders over. Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen...
Nadat ik denk dat kust veilig is loop ik de woonkamer in. Als ik binnen kom is Niall door de kamer aan het rennen met Harry achter zich aan en zit Louis op Liams rug die hem eraf probeert te krijgen. Vanaf voor hoor ik de chauffeur dingen schreeuwen als; "Doe nou eens rustig" en "Ik betaal niet als je iets sloopt".
"HEY!" Schreeuw ik hard. Iedereen stopt met wat ze aan het doen zijn en kijkt mij aan. "Stoppen. Nu." Zeg ik streng. Louis gaat langzaam van Liams rug af omdat hij me vaker boos heeft gezien en dat wil hij natuurlijk niet. "Ga zitten op de bank." Zeg ik streng. Louis is de eerste die op de bank zit daarna Liam en dan Harry maar Niall blijft staan met een pruillip.
"Niall ga zitten." Zeg ik streng. "Maar ik heb honger." Zeurt hij. "Als je nu luistert krijg je misschien eten." Zeg ik terwijl ik mijn armen voor mijn borst kruis. Hij zucht diep en gaat dan op de bank zitten.
"Als eerste: what the hell waren jullie aan het doen?" Vraag ik. Ze beginnen gelijk allemaal door elkaar te praten. "HEY!" Schreeuw ik weer waardoor ze weer allemaal stil zijn. "Liam." Zeg ik eerst. "Ik weet niet Louis sprong ineens op mijn rug." Zegt hij rustig. Ik kijk naar Louis die zijn schouders ophaalt.
"Harry." Zeg ik dan. "Niall had door mijn krullen gewoeld." Zegt hij en hij geeft Niall een boze blik. "Hij wou mijn telefoon niet teruggeven." Zegt Niall verdedigend. "Blijf gewoon van de dingen af die belangrijk zijn voor een ander." Zucht ik.
"Ten tweede: ik ga niet de hele Tour jullie babysitter zijn. Jullie kunnen toch wel een beetje naar je leeftijd gedragen?" Vraag ik hoopvol. Ze mompelen allemaal een 'sorry' waarna ze opstaan.
"Kay?" Vraagt Niall hoopvol. Ik zucht en trek hem mee naar de keuken. "Wat wil je eten?"
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...