Pov Kaylee~
"Oké mensen, eerst de jongens en Kay naar binnen en dan sound-check!" Schreeuwt Paul. Ik grinnik als ik een paar mensen op zie kijken bij 'Kay'. De meeste mensen hier zijn een soort tweede familie, de 'TOUR-FAMILY' zoals wij het noemen. Na een Tour zijn er altijd nog feestjes bij bijna iedereen van de TOUR-FAMILY.
"KAYLEE!" Juichen een paar mensen. Sommige zijn blij mij te zien, andere zijn blij dat ik de jongens aan kan. Ik voel gelijk daarna iets tussen mijn benen (NIET VIES) en even later ben ik heel hoog. Ik kijk naar beneden en zie dat ik bij Niall op zijn nek zit. "WHAT THE F... ZET ME NEER!" Gil ik terwijl iedereen om ons lacht. "Neh, het gaat wel zo." Zegt hij nonchalant.
"Zet me neer Niall! Dalijk breek ik je nek ofzo!" Zeg ik bezorgd.
"Jezus, denk je echt dat je zo zwaar bent?"
"Ik weet dat ik zo zwaar ben dus zet me neer!"
"Je bent niet zwaar, Kay Kay." Zegt hij en hij wrijft over mijn bovenbeen steeds een stukje hoger.
"Okay ik snap het." Zeg ik en ik pak zijn hand vast. Hij lacht en legt zijn hand weer terug.
"Oké, jongens alleen fans die vooraan staan. Geen paparazzi en na 5 min moeten we echt naar binnen. Niall als je Kay zo meeneemt hou d'r goed vast en kom niet in de buurt van fans die dingen zeggen als: 'Niall is mine' want ze kunnen haar eraf trekken en dat kan haar een flinke hersenschudding of erger bezorgen." Zegt Paul streng.
"Wat?! Je laat me gewoon op zijn nek zitten?!" Vraag ik verontwaardigd waarop hij simpel zijn schouders ophaalt.
De deuren van de bus worden geopend en de jongens lopen eerst naar buiten. Niall pakt me steviger vast en loopt dan ook naar buiten. Ik laat zoals afgesproken mijn hoofd hangen met mijn haar ervoor.
"Niall! Wie the fuck is dat?!" Hoor ik een meisje schreeuwen. Ik grinnik een beetje omdat ze jaloers is terwijl ze hem eigenlijk nog nooit ontmoet heeft.
"Niall! Wie is de nieuwe bæ?" Schreeuwt een mannelijke papz en ik voel Niall's grip om mijn benen verstrakken.
"Kaylee! Mag ik met je op de foto?!" Schreeuwt een klein meisje. Ik kijk verbaasd naar haar en dan naar Niall die net zo verbaasd terug kijkt.
"Wat? Hoe herkent ze mij?" Vraag ik aan hem. Hij haalt zijn schouders op (waardoor ik wiebel) en loopt naar haar toe.
"Kayleeeeee!" Gilt het meisje super blij. Ik glimlach en als Niall me neer heeft gezet, ga ik door mijn knieën voor haar zitten. Ze hadden mijn make-up nog bijgewerkt zodat je de blauwe plekken niet zag.
"Hello little girl. What's your name, love?" Vraag ik lief. "Sanne." Giechelt ze. "Hoe kwam het dat jij mij herkende terwijl niemand anders dat deed Sanne? Je moet dan wel heel slim zijn." Glimlach ik. Ze knikt gelijk hevig haar hoofd. "Ik kan al mijn eigen naam schrijven en One Direction en Kaylee." Vertelt ze trots. Je hoort van de mensen om ons heen allemaal 'AWW'S'. "Wow dan ben je zeker heel slim!" Glimlach ik.
"Wat kan ik voor je doen, honey?" Vraag ik daarna. "Mag ik met je op de foto? Je bent zo mooi in het echt! Ik wil later net zo worden als jouw en met Louis trouwen! Dan worden we zusjes!" Ratelt ze. Ik lach en knik.
"Heb je een foto toestel?"
"Ja mama neemt een foto." Zegt ze en ze wijst haar moeder aan. D'r moeder glimlacht en vormt met haar mond een 'thank you' waarop ik glimlach en knik. Ik pak Sanne op en zet haar op mijn heup.
"Wil je Niall er ook bij?" Vraag ik voordat de foto wordt genomen. Ze knikt gelijk hevig. "Jij en Ni zijn echt een schattig stelletje! Jullie kindjes worden vast heel knap!" Zegt ze enthousiast. Ik bloos en voel Niall zijn hand op mijn andere heup leggen en bij Sanne op haar rug. We glimlachen naar de camera en ik geef Sanne weer aan haar moeder. "Bedankt voor de foto!" Zegt Sanne hyper. Ik glimlach en knik voordat ik Niall mijn hand voel pakken en hij me meetrekt naar binnen.
"We krijgen hele knappe kinderen maar wat er vooraf gaat vind ik toch iets leuker." Fluistert Niall als we binnen lopen. Ik kijk hem verbaasd en geschokt aan. Hij geeft me een knipoog waardoor ik bloos en weer de andere kant opkijk.
De rest van de jongens is nog buiten dus we lopen alvast door naar de kleedkamer. Als we daar binnen lopen zijn we de enige en ik weet niet of ik dat op dit moment fijn vind of ongemakkelijk.
Net als ik de kleedkamer inloop word ik bij mijn middel gepakt en tegen iemand aangetrokken. Ik kijk verbaasd op naar Niall die de deur achter mij dicht doet. "Wat doe je?" Vraag ik verbaasd als ik weer een stap terug doe. "Niks." Zegt hij simpel terwijl hij weer een stap vooruit zet.
"Okay, als je het niet erg vindt ga ik even naar de wc." Zeg ik nonchalant en ik draai me om. Ik open de deur maar hij wordt weer dichtgedrukt. Ik draai me verbaasd om en zie dat Niall me gevangen heeft tussen de deur en hemzelf. Hij zet weer een stap dichterbij waardoor ik weer naar achter ga en nu sta ik tegen de deur.
"U-uh Ni, de rest m-moet zo ook binnen kunnen e-en dat gaat niet als we tegen de deur staan." Zeg ik nerveus. Hij grijnst om mijn stotteren en zet nog een stap dichterbij.
"Maak ik je nerveus Kaylee?" Vraagt hij onschuldig. "U-uh, n-nee. Ja. M-misschien een beetje." Stotter ik waarna ik in de lach schiet en mezelf een face-palm geef.
Ik laat mijn hand voor mijn ogen liggen zodat ik wel tegen hem kan praten. "Okay, je maakt me wel een beetje nerveus. Als de directioners dit zouden horen zouden ze niet meer denken dat jij de onschuldige bent." Grinnik ik.
Ineens voel ik zijn lippen vlak bij mijn oor waardoor mijn adem in mijn keel blijft steken. "Ik kan je dingen laten zien die zeker niet onschuldig zijn, Princess." Zegt hij waarna hij mijn hand voor mijn ogen wegpakt en mijn nek kust. Ik voel hem er zacht aan zuigen en er dan met zijn tong over gaan. Ik slik en probeer te blijven ademen.
"Niet zo nerveus, Kay. Ik laat alleen mijn schuldige kant zien." Ik voel hem gewoon grijnzen. "Fuck. Geen zuigzoen, toch?! OMG! Als Louis het ziet dan vermoord hij me." Ratel ik door mijn nerveusheid.
Hij gaat met zijn tong van mijn nek naar mijn oor waardoor mijn adem weer in keel blijft steken. "Louis hoeft dit niet te weten want je ziet niks." Zegt hij waarna hij een klein kusje op mijn oor plaats.
Ik besluit dat het nu wel mooi is geweest en duw hem van me af waarna ik naar de bank loop en ga zitten. "Wanneer komt de rest?" Vraag ik als ik Niall nog steeds verbaasd bij de deur zie staan. "Die, uhm, komen zo. Ze hadden gezegd dat ze langer handtekeningen zouden geven om Paul te zieken." Zegt hij en hij komt naast me zitten.
"Ik moet eerlijk zeggen ik had niet verwacht dat je het lef zou hebben om me weg te duwen." Grijnst hij en hij legt zijn hand op mijn bovenbeen. "En ik had niet verwacht dat je überhaupt zoiets zou doen." Grinnik ik als ik zijn hand weer terug leg op zijn schoot.
"Hallooo Tortelduifjes! We zijn er weer!" Schreeuwt Louis. Als hij door heeft dat hij tortelduifjes zie wordt hij bleek en kijkt tussen mij en Niall. Ik en Niall schieten in de lach. "Geen tortelduifjes!" Schreeuwt Louis dan.
"Ahw maar ze zijn zo schattig!" Zeggen Liam en Harry in koor. Ik word rood terwijl Niall grijnst. "Niall James Horan! Haal nu die grijns van je gezicht!" Schreeuwt Louis die daarna gaat voor een snoekduik op Niall.
"Louis William Tomlinson ga van hem af!" Doe ik hem na. Louis gehoorzaamt en gaat naast hem zitten. "Lou je moet stoppen met ontkennen dat die 2 duidelijk iets hebben." Grijnst Liam waarna ik een kussen naar zijn kop gooi. "Shut up." Mompel ik.
"SOUND-CHECK!" Wordt er geschreeuwd waarna de jongens de kamer uitrennen. Niall komt terug, pakt mij op in bruid-style en rent weer terug naar het podium waar hij me neer zet op een klapstoeltje.
"Yay Kay!" Schreeuwt Louis en dan beginnen ze te zingen.
Wow, alles gaat zo snel...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello peeps,
Alles goed? Bevalt het boek een beetje? Misschien andere boeken die je ook leuk vind?
XOXO Sacha
JE LEEST
Sister of LT (ft NH)
FanfictionKaylee Tomlinson (19) het zusje van Louis Tomlinson. Ze mag met hem mee op Tour. De jongens van One Direction vinden dat allemaal leuk maar Niall toch wel het leukst. Het gaat ook niet altijd goed... maar meestal hebben ze de grootste lol. Kan Kayl...