9.1

1.3K 116 13
                                    

Yüzüme aniden kapatılan telefona mı kızayım yoksa gece buraya gelecek olmasına mı ? Merdivenle camıma tırmanacak hali yok her halde ? En üst kat sonuçta.

Gece kaç gibi gelir ? Yakalanır mı ? Yengem!

İçimden gelen bir his üstüme güzel bir şeyler giyinmem gerektiğini ve elimdeki imkanlar ile makyajımı yapmamı söylüyordu.

Bu sese kapılıp dolabımdan çıkardığım siyah dar pantolon ile bordo siyah kareli gömleğimi üzerime geçirdim. Saçlarımın doğal hali düz olduğundan sadece tarakla taradım. Biraz parfüm sıkıp hafif makyaj yaptım. 

Son kontrollerimi yaparken camdan gelen sese döndüm. Ali gelmişti. Gözlerim büyüdü birden. Nedeni belirsiz. Hem görmek istiyorum hem de görmek istemiyorum. Neler oluyor ?

Camı açmam ile birlikte yüzündeki gülücükle odama ayak bastı.

"Kutuyu unutmadın inşallah ?"

"Alabilirsin."

Elimi uzatıp almaya kalktığımda elini geri çekti ve sinirlerimi zirveye çıkarmayı başarmıştı.

"Oyun oynamayı kes ve geldiğin gibi git."

"Çay pek sevmiyorum kahve alayım,sağ ol."

"Şaka mısın sen ? Yengem seni burada yakalasa önce seni sonra beni keser."

"İkimiz birden,romantik."

"Pardon da şizofren misin sen ?"

Kalmak istediğini anlayabiliyordum ama içimden ona ne kal demek geliyordu ne de git.İki günlük çocuğun karşısında niye böyle duygular hissediyordum bilmiyorum.

"Tamam gidiyorum başının belaya girmesini istemem küçük hanım."

"Bir daha mümkünse görüşmemek üzere."

Gülüşünü bende bırakıp gitti. Nasıl geldiğini bile sormayı unutmuştum ona. Hissettiklerimi dile getiremiyordum.Yanlış düşüncelere sahip olabilirdim,bunu sakin kafa ile düşünmem lazım.

Neden peşimi bırakmıyor neden hep yanımda ? Alışık değilim ben böyle ilgiye. Çok ilgilenmedi bir bakımdan ama yeni tanıdığım birinin benimle bu denli samimiyeti ? Kafam karışıyor,yanlış düşüncelere kapılmak istemiyordum.

Karşısına geçip direkt sorsam ne kaybederdim ki ? Komik duruma düşmekten korkuyordum.

GÖK GÜRÜLTÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin