Başlayanlar buraya tarihi atabilir mi🙆✋
▶ Esselâmüaleyküm verahmetullahu ve berakâtüh...◀
Hayal dünyama hoş geldiniz şerefler verdiniz☺️❣️
❗NOT:Öncelikle bu kitabı 2016 yılında yazmaya başladığım için ilk başlarda baş karakterimiz Azra tesettür konusunda kusurlu olabilir ki ben de o zamanlar kusurluydum. Ama bu demek değil ki şu an kusursuzum. Hepimizin kusurları vardır illa ki. Bir kardeşimin uyarmasıyla bu notu paylaşma gereksinimi duydum.
🌹Dikkat çekici renkler tesettürde olmaz.
🌹Pantolon olmaz.
🌹Vücudun azalarını belli eden dar kıyafetler olmaz.
🌹Baş örtülerimiz omuzlarımızdan dökülmeli, bol giymeliyiz ve dışarı çıkarken de ferace gibi dış kıyafet (bol olmalı) giymeliyiz.Ben bunları söylüyorum önceden ki kimse yanlış anlamasın. Azra karakteri benimle birlikte değişti. Bu yüzden o kısımları değiştirmek istemiyorum. Ben Azra'da kendimi görüyorum çünkü. Onun değişimi; benim değişimim. İnşaAllah bu güzel yolculukta benimle yol arkadaşı olursunuz❣️
Sizleri ilk hikâyemin ilk bölümüyle baş başa bırakıyorum...⤵
Sizden ricam sol alt köşede bulunan beş köşeli bir yıldızcık var ya ha işte onu doldurmanız☺☺
Veee bolca yorumlar yapmanız düşüncelerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum☺
İnşaAllah çok şey istemiyorumdur😕
HAYDİ BİSMİLLÂH
⤵⤵⤵⤵⤵
🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Kalbimin durmasını istediğim ilk an; şu an olsa gerek...
İsyan etmek istemesem de Rabbim'e, karşı gelmek istemesem de içim içimi yiyip bitiriyordu. O kadar çok dua ediyordum ki Allah'a, kurtarsın beni bu zorbalıktan diye.
Bir şeyin değişmediğini görsem de kendimi avutuyordum gözlerimin sadece dünyalık baktığını düşünerek. Ama yine de gözlerim dayanamıyordu, tıpkı kalbimin kan ağlaması gibi...
Omzumdan sarkan siyah başörtümü sıktım güç almak istercesine. Yüzümü eğdim. Keşke, dedim içimden. Keşke bu bir kabus olsa.
Sıkıca yumduğum çaresizlik akan gözlerimi açtım ve kabus olmadığını hoca ile göz göze gelmemle fark ettim. Bu tanımadığım adam bile bana babamdan daha fazla şefkat ve acıyla bakıyordu.
Kolumun dürtülmesiyle gözlerimi benim gibi bitik halde görünen anneme çevirdim bakışlarımı. Kulağıma doğru eğilen gözü yaşlı annem beni alt edecek cümleleri kurdu.
"Lütfen kızım... Zor olduğunu biliyorum ama lütfen Azra'm. Benim için dayan. Yoksa ben evlat kaybına katlanamam kızım. Lütfen... Allah için dayan kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIMSIN•TAMAMLANDI•
Spiritual✨#imtihan~1✨ ✨#gerçeksevgi~1✨ ✨#helalim~1✨ ✨#helalaşk~2~✨ Kapının açılma sesini duymamla başımı eğdim. Bir küfür duyunca kaşlarım çatıldı istemsizce. Yok artık! Yoksa bu kişi o kişi mi? Yani küfreden şahıs benim kocam mı? Hayır,hayır. Lütfen böyle...