37 🚩 "Küçüklük Kahraman'ım"

4.5K 339 56
                                    

Esselâmü aleyküm ve rahmetullahu ve berakâtüh
😊😊😊
Cânım okurlarım uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz biiznillâh😙
Sizden ricam emek karşılığı oyunuzu vermeniz🙇
Vee o değerli yorumlarınız😍

İnşaAllah bölümü beğenirsiniz😘

O hâlde hadi başlayalım.

Bismillâh

⤵⤵⤵

"Hayır! Hayır ablamı kocam öldürmedi! Duydunuz mu beni?! Kocam suçsuz!"

Hakim salondan çıkmıştı. Yine de arkasından bağırmaya devam ediyordum. Gözyaşlarım durdurak bilmeden akarken elleri kelepçeli kocama doğru koştum.

Gidiyordu helâlim.
Gidiyordu.

"OKTAY!"

İki koluna giren jandarmalar yürümeye devam etmeye çabalasa da Oktay zorla durmalarını sağlamıştı inadıyla. Hızlıca önüne geçip o bitmişliği haykıran kahve güzellerine baktım. Onun pes edişi demek benim bitişim demekti. Bunu görmek acıma bin kat daha acı katsa da Oktay için, kocam için güçlü durmak zorundaydım.

"O-oktay lütfen öyle bakma bana! Düşmanlarımızı sevindirme! Bu böyle olmamalı! Bizim hikayemiz daha yeni başlamışken bitemez! Bitmeyecek! Yalvarıyorum güçlü ol. Sen güçlü olmazsan ben hiç güçlü olamam. Koca adam yüzüme bak!"

Başını eğmişti koca adam. Suçlu hissediyordu kendini.

"Beceremedim nurlu kız. Senin tek isteğin vardı. Ablanın katilinin cezasını çekmesini istedin. Onu da elime yüzüme bulaştırdım. Şimdi de karımın ablasının katili olarak hapse gireceğim. Acıyor be nurlu kızım. İçim çok acıyor. Nasıl olur da hep kötüler dört ayak üstüne düşüyor? Bize mutluluk haram mı? Bir parça sevinemeyecek miyiz biz bu dünyada? Özür dilerim nurlu kız. Gerçekten çok özür dilerim. Seni kale almadığım için özür dilerim. İçindeki sıkıntının boşa olmadığını düşünemediğim için özür dilerim."

Jandarmaların uyarılarına karşılık kelimelerimi hızlıca seçtim düşüncelerimden. Oktay'ın kötü hissetmesi en son isteyeceğim şey bile değildi. Onu sakinleştirmem gerekti.

"Dik dur Oktay! Suçlu olan sen değilsin! Sen özür dilenecek hiçbir şey yapmadın! Kim bilebilirdi ki böylesine kötü bir oyun oynanacağını? Unutma koca adam! Ben daima seninle olacağım. Seni asla yalnız bırakmayacağım biiznillâh. Sen de ümidini yitirme. Elbet bizim güleceğimiz günler de gelecek Rabb'imin izniyle. O zaman da onlar sonsuza kadar yanacakları ateşi düşünsün bakalım."

Oktay bir nebze olsun rahatlamıştı. Yüzüne yerleşen tebessümden anlamıştım yüreğindeki ferahlığı. Koca adam yanındaki adamlardan nazikçe bir ricada bulunmuştu. Onlar da kabul edip Oktay'ın kolunu bırakmışlardı ki o kollar benim boynuma sarılmak için hamle yapmıştı. Kelepçeli olsa da sarılmayı başarmıştık. Sımsıkı sarılmıştık birbirimize.

"Asıl şimdi başlıyor imtihanımız" diyen kocama içten gülümsemelerimi bahşettim.

"Seni Rabb'im için seviyorum koca adam."

"Seni Rabb'im için seviyorum nurlu kız."

🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕧🕐🕜🕑

》YAZAR'DAN《

İMTİHANIMSIN•TAMAMLANDI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin