55 🚩 FİNAL

7.2K 310 160
                                    

SELAMÜNALEYKÜM GÜZEL OKURLARIM❣️

BAŞLIKTA DA GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ FİNAL BÖLÜMÜYLE GELDİM.

AMA UPUZUUUUN BİR FİNALL🤗

UMARIM BEĞENİRSİNİZ

OYLARINIZI VE ÇOK DEĞERLİ YORUMLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM.

ÖZELLİKLE YORUMLARINIZI, DÜŞÜNCELERİNİZİ ÇOK MERAK EDİYORUM

SİZLERİ FİNAL BÖLÜMÜYLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM 🏵️🏵️🏵️

~Bismillah~

"O yemini tutmazsan kafanı kırarım, haberin olsun."

Azra salondan çıkıp merdivene yönelmişti. Yukarı kata çıkıp kızına sımsıkı sarılmış, öpücüklere boğmuştu Hüda Nur'u. Kızı da annesine sımsıkı sarılıp "Babam gitmeyecek, değil mi anne? Lütfen gitmesin" diye sorunca nurlu kız, kızının gözlerinin içine bakarak cevap vermişti.

"Gitmeyecek canım. Baban artık bizimle."

Anne-kız yatak odasında birbirlerine sımsıkı sarılmış bir vaziyetteyken kapının açılmasıyla okyanus gözler gelen kişiye dönmüştü.

"Ben de gelebilir miyim yanınıza?"

Tedirgin bir şekilde soran Oktay'a cevap kızından gelmişti.

"Tabii ki gelebilirsin baba! Hem annem de izin veriyor gelmene, değil mi anneciğim?"

Azra şaşkınlıkla Hüda'ya bakakalırken Oktay'ın muzip gülüşü sinirlenmesine sebep olmuştu.

"Karıcığım..."

Nurlu kız gözlerini irileştirerek koca adama bakıp kızını işaret etse de koca adam muzipliğinden ödün vermemişti.

"Yanınıza gelip size sarılabilir miyim?"

Hüda Nur'un kıkırdaması üzerine nurlu kız da gülümseyerek "Deli" dedi.

"Delinim" diyen Oktay çoktan karısıyla kızının ortasına oturmuş, iki okyanus gözlüsünü de kollarıyla sımsıkı sarmıştı.

"Baba, annemi ne kadar seviyorsun?"

Beklenmedik soruyla Azra kocasının kolunun altından kurtulup öne eğilip "Hüda Nur, bakıyorum da senin çenen açıldı kızım. Biraz kurallara uysak mı acaba?"diyerek uyarıda bulunsa da Oktay Azra'yı kendine çekip "Bırak nurlu kız. Kızımız aşkı bizden öğrensin"dedi. Azra tam kızacakken Oktay araya girip kızına döndü.

"Ne sormuştun canım kızım?"

Hüda Nur sırıtarak "Annemi ne kadar seviyorsun diye sormuştum babacığım" deyince Oktay gözlerini karısına çevirip uzun süre baktı. Cevap alamayan küçük kız "Baba? Cevap vermeyecek misin?"diye sorunca okyanustan gözlerini çeken Oktay kızına döndü.

"Çok... Yani tek kelimeye sığdıramayacak kadar çok..."

Oktay'ın sözleri üzerine Azra tebessüm etmeye başlamıştı bile. Koca adam başını tekrar karısına çevirip gözlerini yine okyanusun derinliğine teslim etmişti. Gamzesini ortaya çıkaran Oktay "Miktar olarak söyleyemem belki ama ben senin anneni Allah için seviyorum kızım" demiş, karısının da gözlerinin dolmasına sebep olmuştu. İşte o an, zaman bu küçük Çınar ailesi için durmuştu. Mutlulardı. Hem de çok...

İMTİHANIMSIN•TAMAMLANDI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin