31 🚩 ♡HELÂL KOKU♡

5.6K 458 92
                                    

Selâmünaleyküm kardeşlerim
Ben geldiiim
Siz de hoşgeldiniz

BÖLÜME GEÇMEDEN O YILDIZCIĞA DOKUNUR MUSUNUZ?
BİR SANAL YAZAR RİCASI İLE😘

SONRA DAA GEÇELİM YB YE
BU ARADA GEÇ YAZDIM KUSURA BAKMAYIN. YGS BİTSE DE CANIM LYS'M VAR. 😊 NE MÜBAREK SINAVLAR...

HER NEYSE SALLAYIN ORALARI😄
AZRA İLE OKTAY'IMIZ GELDİ.
YORUM YAPIIIIIN OLUR MU☺

EN AZINDAN BİR SELAM VERİN YA
BEN SİZİN SAYINIZI GÖRÜYORUM SADECE. EN AZINDAN BİR ALLAH'IN SELAMINI VERİN DE TANIŞALIM😉

ARAYI SIKI TUTALIM 😊
NOT NOT NOT!!! OKU BAK SONRA DARILMACA GÜCENMECE YOK

BÖLÜM ÇOK SIK ATAMAYACAĞIM BELLİ. AMA SİZ NE KADAR ÇOK KENDİNİZİ BELLİ EDERSENİZ BU YAZAR DA KENDİNİ -imt'i- BELLİ EDER. HADİ BAKALIM

Ha bi de yazım hatası varsa affola✋

BİSMİLLÂH...

⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵

5 Temmuz 2017 - Çarşamba

Bitmeyen gecemize misafirlerimizle devam ediyorduk. Elimde tepsiyle misafirlerimize  ikramda bulunurken kulaklarım da konuşmalardaydı. Hala şaşkındım. Özgür'ün yaptığı fedakarlıkları duyduğumda önce inanmamıştım. Ama sonra Oktay devreye girince inanmamak gibi bir ihtimalim kalmamıştı. Özgür'ün hâlâ iyi bir insan olduğunu bilmek iyi hissettirmişti bana. Ne de olsa kötü zamanlarımda yanımda olan, kendisini abim olarak gördüğüm kişiydi o. Onun kötü olmasını kim isterdi ki?

Bana karşı hissettiklerini açığa vurmaması da hepimizin huzurunun kaçmasına engel oluyordu. Bana bakmaktan bile çekiniyordu. İşte o an anladım ki Özgür SARICA bizim hâlâ dostumuzdu.

"Ya sana zarar verselerdi Özgür? Niye böylesine aptalca bir şey yaptın ki? Ne diye kendini tehlikeye attın? Bilmiyor musun Tahir'in adamlarını? Onların gözünden bir bit bile kaçmaz."

Oktay'ın endişesine içten içe gülümsemiştim. Biliyordum. O da sevinmişti can dostunun kendisine düşman olmadığına.

Tahir Bey ile Perihan Hanım dışarı çıktıkları için rahatça salona kuruluvermiştik. Tabii olanlardan sonra rahatça oturmamız da zor oluyordu. Herkesin huzuru bozulmuştu.

"Umurumda mı sanıyorsun Oktay? Beni öldürseler bir şey fark etmez. Yeter ki size bir şey olmasın. Hem biliyorsun bu dava hepimiz için önemli. En çok da Azra için..."

Özgür adımı bile söylemekten tedirginken ona kızgın olmam imkansızdı.

Oktay ile Berat bir kanepede Özgür ise küçük koltuklardan birine oturmuştu. Beyza ile ben ise Oktaylar'ın karşısındaki kanepede oturuyorduk. Özgür yerinde rahatsızca kıpırdanıp gözlerini Berat'a çevirdi.

Berat ise zavallım ağzını bıçak açmıyordu. Eee ne de olsa karşısında kendisine kısılı gözlerle bakan, sevdiği kızın abisi duruyordu.

Oktay ise Özgür'ün dediklerine sinirlenmişti. Dostunu bu denli önemsemesi güzeldi.

"Biraz bencil ol Özgür. Kendini de düşün. Her neyse az kaldı son duruşmaya. Bu dava güzel bir sonucu hak ediyor. O yüzden hep birlikte sıkı çalışmalıyız. Bu davayı kurtlara yem etmeyeceğiz. Suçlular eninde sonunda cezasını çekecek ve inşaAllah hepimiz rahat bir nefes alacağız. Ha bir de size söylememiz gereken bir şey var."

İMTİHANIMSIN•TAMAMLANDI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin