5. - játszóház 2/1

268 10 0
                                    

Napokig nem mozdultam ki,a szobámból,csak akkor ha megéheztem,és ha mosdóba kellett mennem.
Még Lukekal sem találkoztam,azóta az este után,mikor elküldtem.
Eddig olvastam,ahogy most is teszem,mig egy kopogás meg nem zavarja a nyugalmamat.
-Apa,hagyj békén,nem akarok veled beszélni!-kiáltom ki.
Apa,sokszor próbált beszélni velem,de én még hozzá sem szólok.
-Luke vagyok.-kuncogást hallok az ajtó túl oldaláról. Örülök hogy jól szórakozik a nyomoromon.
Ajtóhoz ballagok és kinyitom. Unott arcal nézek,Lukera. Már csak ő hiányzott. Magától biztosan nem jönne ide hozzám,nyakamat tenném rá hogy valaki megkérte. Apa.
Biztosan ő volt,hiszen nem beszélek vele,erre felhivta Lukeot hogy beszeljen velem.
-Mit szeretnél?-felvont szemöldökkel nézek rá.
-Én azért jöttem hogy beszéljek veled!-Tudtam!tudtam! Apa küldte.
-Na jó,mondd meg apának hogy ide küldd téged,attól nem fogok beszélni vele!-jelentem ki,majd ajtómat csuknám be,de a lábával ki támasztja.
-Ki mondta hogy apukád küldött?-tette fel a kérdést.
-Hát tulajdonképpen senki..-zavartam lehajtom a fejem.
-Hát akor?-számat nyitotam hogy válaszoljak,de beelőz. -Tudod mit?mindegy.
-Oké! De miért jöttél?-csípőre tett kézzel állok előtte.
-Azért mert gondoltam,jól jönne neked egy kis kikapcsolódás. Másrészt mert a haverjaim meg akarnak ismerni.
-Öhh,jolvan.
-Ja,majdnem elfelejtettem,kényelmesen öltözz!
-De miért is?-kérdezek vissza
-Majd meglátod!-forgatja a szemeit
-Kimennél?-fordulok felé
-Miért is kéne?-arcán egy pimadz mosoly éktelenkedik.
-Mert átszeretnék öltözni!-karjaimat a mellem alatt átfonom,mire azok egy kicsit megemelkednek és egyből oda kapja a tekintetét,szemeimet forgatva engedem le karjaimat. Perverz.
Kikapok a szekrényemből egy Adidas melegitőt,és egy tiszta melltartót,bugyit. Fürdőbe vonulok,lezuhanyzom,és átöltözöm.
Kisétáltam a fürdőből,de persze hogy Luke ottvan a szobámban,ágymon ülve. Nem vette észre hogy bejöttem,igy végig tudtam mérni.
Sapkája a fején,megvolt fordítva. Borostája még mindig ott volt az arcán,fekete pólót viselt amin egy fekete bőr dzseki volt. Hosszú lábait egy fekete skinny jeansbe bujtatta,amin a térdein egy-egy lyuk volt. Lábaira egy fekete Converst húzott.
-Jó leszek így?-telefonjából felpillantott,amint meglátott,szája egy kicsit elnyilt egymástól. -Nos?
-Uhh,persze teljesen.-nagyot nyelt,miközben újra végig mért,majd összevonta szemöldökét -ahol tettének következtében ráncok lettek- majd megrázta a fejét. -Mehetünk?
-Igen,persze.-bólintottam.
Lent az előszobában,felvettem a szürke Nike-mat,és a kabátomat,beülve Luke mellé,a kocsiba,útnak indultunk.

Bocsanat,hogy 2napon keresztul nem jelentkeztem,de annyira sok tanulni valom volt,és már mot igy het elejen olyannyira elfaradtam hogy azt sem tudtam hogy milyen nap van. So,remelem megertitek.
Es megegyszer bocsanatot kerek attol aki varta a reszt,nagyon sajnalom.
Ja,nagyon szepen koszonom a voteokat,es a kommenteket😘
Nagyon-nagyon jol esnek💝💖



Beautiful Lies(l.h) 🔸Befejezett🔸Where stories live. Discover now