9 - Ashton

265 11 2
                                    

Reggel,az ágyban pihentem ki a tegnapi nap,fáradalmait,-na nem mintha nagyon elfáradtam volna-mikor megszólalt a telefonom,nyöszörögve nyúltam utána,de amilyen szerencsés vagyok,levertem,puffogva nyúltam le és vettem fel. Megnyomtam a zöld kis ikont és a fülemhez tettem.
-Haló?-hangom kicsit rekedtesebb volt,mivel most keltem fel.
-Sophie?Ashton vagyok!-mutat
kozott be az "idegen".
-Szia! Hogy-hogy felhivtál?
-Izé...tudnánk találkozni,fontos lenne.-makogott.
-Persze! Mikor és hol?-ásitottam.
-Felkeltettelek?-kérdi mire csak hümmögássel válaszolom kérdését,hallom Ashton kuncogásat a vonal másik végen.-Nálatok jó?
-Ahha-mondom majd lediktálom a cimet
-Rendben,akkor,20 perc múlva ott vagyok!-válaszomat meg sem várva lerakta a telefont.
Dünnyögve keltem ki az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt ahol lezuhanyoztam fogat mostam és fésülködtem. Szekrényem előtt állva azon gondolkoztam hogy mit vegyek fel. Élet nagy problémája. Random kikaptam egy szürke mackónadrágot,fehér pólót.
Hajamat egy laza copfba kötöttem.
Lementem a konyhába ahol csináltam magamnak melegszendicset kakaóval.
Telefonomat,-ami az asztalon pihen-feloldottam és felnézetem Facebookra,ahol több értesitésem volt.
Luke Hemmings ismerősnek jelölt.
Ashton Irwin ismerősnek jelölt.
Calum Hood ismerősnek jelölt.
Michael Clifford ismerősnek jelölt.
(tisztazzunk valamit,OK A TORTENETBEN NEM HIRESEK!! Szerk.megj.)
Mindenkit vissza igazoltam,majd tovább görgettem a hirfolyamon.
Elkezdett rezegni a telefonom,mert egy üzenetem erkezett. Megnyitom a messsengert,és látom hogy a 4 jómadár bevett egy csoportba.
Sophie👻:sziasztok,srácok!
Mikey🎎:sophie bogyo,hat itt vagy!!
Sophie👻:igen,Mike itt vagyok
Mikey🎎:💖💝💓
Cal🐔:csa,pornep
Mikey🎎:hello,haver
Sophie👻:hogy vagytok
Cal🐔:elek meg😂
Cal elnevezte a csoprtot:csirkehajcsarok.
Sophie👻:😂😂 nem vagytok normalisak😂
Mikey🎎:mondj ujat szivem😀😀
Cal🐔:matricat kuldott.
Mikey🎎:mit csinaltok?
Cal🐔:fekszem az agyban es nezem a tvt📺
Sophie👻:zabalok🍔🍕🍝🍛🍖
Lezártam a telefonomat,és az üres tányárt a mosogatóba tettem,majd a bögréből kiittam a kakót.
Letöröltem az asztalt,majd a nappaliba mentem és bekapcsoltam a tvt.
Comedy Central-ra kapcsoltam ahol a Simpson család megy.
Annyira belemerültem a tévézésbe hogy észre sem vettem hogy Ashton csengetett,csak miután irt üzenetet.
-Szia!-köszöntöttem majd beengedtem. -Miről szerettél volna beszélni velem,amiért felkeltettél hajnalok-hajnalán?
Leült a kanapéra és én is leültem méllé,majd vártam hogy belekezdjen a mondandójába.
-Tudod hülyén fog hangzani,de nem érdekel,tudom hogy éppen hogy ismerlek de teljesen meg bizom benned,Sophie!-nagyon jól estek szavai senki nem mondott meg nekem ilyet.-És rajtad kívül senki nem tudja,csak te.-mély levegőt vett,majd folytatta.- Allison,a baratnőm lassan 1éve és ugye még nem voltunk úgy együtt,és amikor megtörtént,elvesztettem az iranyitást és...és bántottam őt,pedig nem akartam! És most látni sem akar-láttam rajta hogy a könnyievel küzd. Megöleletem,váratlanul érte tettem,majd visszaölelt.
-Figyelj,hibáztál,igen! Megtörtént,nem lehet visszacsinálni,de jová teteheted. Adj neki egy kis időt,míg lenyugszik,ne keresd,majd csak pár nap után, és ha azt mondja hogy nem akar látni,akkor se hagyd,mutasd és mondd neki hogy megbántad és jóva szeretnéd tenni. Nem fog könnyen menni,újra bíznia kell bennned,de minden rendben lesz oké? Ne légy elkesedve!-simogatom a hatát,nyugtatólag.
-Köszönöm!-szorosabban ölel magához.
-Nem Ashton,nekem kell köszönetet mondjak azért mert meg bizol bennem,pedig egy napja hogy ismersz.-eltol magátol,majd egy puszit nyom arcomra,s kedvesen rám mosolyog.
-Köszönöm,hogy meghallgattál,sokat jelent nekem. Csak hozzád fordulhattam segítségért,tudom ott vanank a srácok,de mégis csak más,mert te megértesz!- meghatódottan néztem rá,majd egy mosollyal az arcomon megszorítottam kezét. Még egy kicsit itt volt,majd elment,mert dolga volt.
Én pedih egy forró tea társaságában,olvastam tovább.





Beautiful Lies(l.h) 🔸Befejezett🔸Where stories live. Discover now