17- emlékek és a lesifotósok

177 5 1
                                    

Szobámban ültem és a kedvenc regényemet olvastam. Büszkeség és Balítélet.
Luke az ágyamon ült,és körbe-körbe nézelődött. Úgy volt hogy az egész bagázs együtt lesz,de lemondták mert nem "értek rá". Igy Lukekal,maradtam.
Halk sóhaj után újra az olvasásra szenteltem a figyelmem.
-Mesélsz anyukádról?- Lukera pillantottam,majd bólintottam.
Összecsuktam a könyvet,leraktam az az asztalra. Lukehoz sétáltam,kivettem kezéből a képet,végigsímitottam rajta.
Én és anya voltunk rajta. Akkor még 10éves voltam,gondok nélkül,ép családdal.
-10éves voltam mikor készült ez a kép. Emlékszem,még a strandon voltunk,apa fényképezett. Sosem voltam valami jó,kislány. Mindig csináltam valamit amivel apuékat feldühitettem. Egyszer kirúgtam a konyha ablakot focilabdával.-halkan felnevettem az emlék hatására.-anya nagyon mérges volt,de mindig sikerült kiengesztelnem. Egy idő után apa és anya vitatkoztak. Sokszor. Mindig próbáltam kibékíteni őket,hát nem sikerült. A veszekedéseik mindennapossá váltak,anya belerokkant szinte. Ilyenkor átmentem hozzá és azt csináltam amit ő szokott nekem. Betakargattam es mesét olvastam neki és a végén mindig kapott joéjt puszit-elmosolyodtam és a szemem sarkából letöröltem a könnycseppet.
-Nem kell,beszélned róla,nem erőltetem.-megszorította finoman a kezem,miközben rám mosolygott és puszit nyomott a homlokomra. Az utobbi tette miatt kicsit meglepődtem,de szó nélkül hagytam.
-Figyelj csak mi lenne ha elmennénk sétálni,kicsit kikapcsolodnál,mit szólsz hozzá lenne kedved?-mosolygott rám kedvesen. Mivel nem volt más dolgom bele mentem.
Az előszobánál,felkaptunk a cipőinket és kézen fogva sétáltunk. Séta közben,sok mindenről beszélgettünk,kinek mi a kedvenc csokia,filmje,kajája,színe. Végül a játszótéren kötöttünk ki. Hintán ülve folytattuk a beszélgetést.
-Kicsi koromban,mindig hercegnő akartam lenni. Néha felvettem anya magassarkúját,kirúzsoztam magam és felvettem az esküvői fátylát és úgy rohangáltam a házban.-mindketten felnevettünk. Elkezdtem lökni magam a hintán,majd nem sokkal később egy lökést éreztem a hátamnál. Hátrafordultam és Luke mosolygós arcával találtam magam szembe.
-Kapaszkodj!-utasitott én pedig eleget téve a kerésének,azt tettem amit mondott. Megkapaszkodtam a hinta két láncában és Luke máris elkezdte lökni a hintát. Hangosan nevetve,sikítozva tűrtem az egyre csak növő magasságot.
Valahogy elengedhettem a hintát és én kiestem belőle. Luke ilyedten szaladt oda hozzám,hogy nincs e valami bajom.
Én csak hangosan nevettem a hátamon fekve és a fiún látszott hogy megkönnyebbült. Nevetésem alábbhagyott már csak kuncogtam.
Luke végigsimított az arcomon,tekintete a szám és a szemem között cikázott. Egyre közelebb hajolt hozzám,míg ajka az enyémet érintette. Egy lágy puszit adott számra,látva hogy nem húzódom el,felbátorodott és rendesen megcsókolt. Kezeimet tarkójára téve húztam le jobban magamhoz.
Lassan húzódott el tőlem,ajkai felpuffadtak az előző csókcsatánktól.
Végig símitott az alsó ajkamon és egy utólsó puszit hagyott rajta és segített felkelni a földről. Oldalra pillantott,szerintem látott valamit amitől ideges lehetett.
-Um,szerintem menjünk haza.- zavartan a hajába túrt és megfogta a kezem.
Szinte húzott maga után,alig bírtam lépést tartani vele. Oldalra néztem,de kár volt,mert egy fotós kapott le minket.
Szóval csak egy kép miatt csókólt meg,tudom hogy ezt kell csinálnunk,de valahogy még is rosszul esett. Kihasználva éreztem magam.A haza vezető utat csendben tettünk meg, az ajtónál egy puszit kaptam a homlokomra és ment is.
Néztem ahogy elsétál és már csak a távolódó alakját láttam,ami egyre jobban kezdett halványulni.





Beautiful Lies(l.h) 🔸Befejezett🔸Where stories live. Discover now